არქივი
კურსი
კონვერტორი
USD
1 USD
2.3995
EUR
1 EUR
2.7621
RUB
100 RUB
4.0621
21-07-2017
საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარე ე.წ. ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობას გამორიცხავს
16:54 17-07-2017
საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარე ე.წ. ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობას გამორიცხავს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარე გიორგი სეთურიძე ე.წ. ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობას გამორიცხავს.

დაღესტნის საგზაო მშენებლობის სააგენტომ გამოქვეყნა ვიდეო, რომელიც ვანტლიაშევსკის უღელტეხილზე გზის მშენებლობას ასახავს. გზა დაღესტნის რამდენიმე რეგიონს კვეთს და არსებობს მოსაზრება, რომ მშენებლობა ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელი გზის პროექტის ნაწილია, თუმცა სეთურიძის თქმით, ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელი გზის მშენებლობის თაობაზე არათუ რაიმე გადაწყვეტილება, არამედ დიალოგიც არ ყოფილა რუსულ მხარესთან.

„ჩვენი მხრიდან, მამისონის მიმართულებით, გამომდინარე იქიდან, რომ იქ ჩვენ საკმაოდ სტრატეგიული ტურისტული ობიექტები გვაქვს, ვაკეთებთ რეაბილიტაციას გზისა, რომელიც პირდაპირ რუსეთის საზღვრამდე მიდის; ასევე, მუნიციპალური განვითარების ფონდს გზა გაჰყავს როშკიდან არხოტამდე, რომელიც პირდაპირ რუსეთის საზღვრამდე მიდის; ასევე, ვაპროექტებთ ახალ გზას ომალოს მიმართულებით. ასეთივე ლოგიკით, შეიძლება რუსულმა პრესამ იმსჯელოს, რომ ჩვენ რუსეთისკენ რაღაც გზებს ვაშენებთ. რაიმე ტრანსნაციონალურ პროექტზე საუბარი არასდროს ყოფილა და არც იგეგმება. ერთადერთ მარშრუტი, რომელიც ჩვენ ამ დროისთვის რუსეთთან გვაკავშირებს ლეგალურად, არის ლარსის გამშვები პუნქტი და ამ მიმართულებით მთავრობას დაგეგმილი აქვს ასობით მილიონი ლარის დახარჯვა 3-4 წელიწადში. ეს არის და იქნება რუსეთთან დამაკავშირებელი ძირითადი არტერია. ჩვენ ამ ეტაპზე ვაკეთებთ დევდორაკის გვირაბს, რაც დაახლოებით 50 მილიონი აშშ დოლარი ჯდება. ვაპროექტებთ ჯვრის უღელტეხილის ქვემოთ გვირაბს, რომელიც დაახლოებით 250 მილიონი აშშ დოლარი დაჯდება და ასევე, მიმდინარეობს პროექტირება იმისთვის, რომ ჟინვალიდან ქვეშეთამდე და კობიდან ლარსამდე საგზაო ინფრასტურქტურა გაუმჯობესდეს. რაც შეეხება ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელ გზას, კიდევ ერთხელ გიმეორებთ, რომ ამ გზის შესახებ ჭორის დონეზეც კი ჩვენთვის ცნობილი არ არის“, - განაცხადა სეთურიძემ.

კითხვაზე, არსებული ფინანსური კრიზისის ფონზე, რუსეთის მიერ დაღესტანში ამ ძვირადღირებული პროექტის განხორციელება რა ლოგიკას ექვემდებარება, თუ ის არ დააკავშირებს საქართველოსთან, სეთურიძე აცხადებს, რომ რუსეთის მიზნების შესახებ ინფორმაციას არ ფლობს.

„Google-ზე რომ ნახოთ საქართველოს საზღვართან შემომავალი ხეობები, ყველა ხეობაში ჩანს რუსული სამხედრო ნაგებობები და ყაზარმები, რომლებთანაც მათ სჭირდებათ ინფრასტრუქტურა და მისვლა. ასეთვე გზები, სასაზღვრო ჯარებისთვის ჩვენი მხრიდანაც არსებობს და ხდება მათი მომსახურება. ასე რომ, რისთვის აკეთებს ამას რუსული მხარე, ჩვენთვის უცნობია, მაგრამ ტრანსნაციონალური ავტომაგისტრალის მშენებლობა ჩვენს შემთხვევაში გამორიცხულია“, - დასძინა გიორგი სეთურიძემ.


ცნობისთვის, ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობის პროექტი XIX საუკუნიდან არსებობს. გარკვეული სამუშაოები ამ მიმართულებით ჩატარებული იყო, თუმცა პროექტი გაიყინა. 2014 წელს ინფორმაცია რუსეთ-საქართველოს დამაკავშირებელი ახალი, ავარეთ-კახეთის ავტომაგისტრალის მშენებლობის შესახებ დაღესტნის ავტოგზის პრესსამსახურის ხელმძღვანელმა ანდრეი ბონდარევმა გაახმაურა. მისი თქმით, ავტომაგისტრალის სიგრძე მთლიანად 83 კილომეტრი იქნება, გზამ 3 მთა უნდა გაიაროს, რისთვისაც 25 ხიდის და 5 გვირაბის აშენება იგეგმება და ეს იქნება იქნება უმოკლესი გზა საქართველოსთან დასაკავშირებლად. საქართველოს ხელისუფლებამ რუსეთთან დამაკავშირებელი ახალი მაგისტრალის მშენებლობის შესახებ ინფორმაცია იმთავითვე უარყო.

გასულ კვირას დაღესტნის საგზაო მშენებლობის სააგენტომ საკუთარ ოფიციალურ Facebook-გვერდზე გამოაქვეყნა ვიდეო, თუ როგორ აშენებენ "გუნიბის შოსეს - ვანტლიაშევსკის უღელტეხილს".

stdClass Object
(
    [id] => 443488
    [title] => საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარე ე.წ. ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობას გამორიცხავს
    [alias] => saavtomobilo-gzebis-departamentis-thavmjdomare-ets-avareth-kakhethis-gzis-msheneblobas-gamorickhavs
    [title_alias] => 
    [introtext] => საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარე გიორგი სეთურიძე ე.წ. ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობას გამორიცხავს. 

    [fulltext] => 


დაღესტნის საგზაო მშენებლობის სააგენტომ გამოქვეყნა ვიდეო, რომელიც ვანტლიაშევსკის უღელტეხილზე გზის მშენებლობას ასახავს. გზა დაღესტნის რამდენიმე რეგიონს კვეთს და არსებობს მოსაზრება, რომ მშენებლობა ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელი გზის პროექტის ნაწილია, თუმცა სეთურიძის თქმით, ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელი გზის მშენებლობის თაობაზე არათუ რაიმე გადაწყვეტილება, არამედ დიალოგიც არ ყოფილა რუსულ მხარესთან.

„ჩვენი მხრიდან, მამისონის მიმართულებით, გამომდინარე იქიდან, რომ იქ ჩვენ საკმაოდ სტრატეგიული ტურისტული ობიექტები გვაქვს, ვაკეთებთ რეაბილიტაციას გზისა, რომელიც პირდაპირ რუსეთის საზღვრამდე მიდის; ასევე, მუნიციპალური განვითარების ფონდს გზა გაჰყავს როშკიდან არხოტამდე, რომელიც პირდაპირ რუსეთის საზღვრამდე მიდის; ასევე, ვაპროექტებთ ახალ გზას ომალოს მიმართულებით. ასეთივე ლოგიკით, შეიძლება რუსულმა პრესამ იმსჯელოს, რომ ჩვენ რუსეთისკენ რაღაც გზებს ვაშენებთ. რაიმე ტრანსნაციონალურ პროექტზე საუბარი არასდროს ყოფილა და არც იგეგმება. ერთადერთ მარშრუტი, რომელიც ჩვენ ამ დროისთვის რუსეთთან გვაკავშირებს ლეგალურად, არის ლარსის გამშვები პუნქტი და ამ მიმართულებით მთავრობას დაგეგმილი აქვს ასობით მილიონი ლარის დახარჯვა 3-4 წელიწადში. ეს არის და იქნება რუსეთთან დამაკავშირებელი ძირითადი არტერია. ჩვენ ამ ეტაპზე ვაკეთებთ დევდორაკის გვირაბს, რაც დაახლოებით 50 მილიონი აშშ დოლარი ჯდება. ვაპროექტებთ ჯვრის უღელტეხილის ქვემოთ გვირაბს, რომელიც დაახლოებით 250 მილიონი აშშ დოლარი დაჯდება და ასევე, მიმდინარეობს პროექტირება იმისთვის, რომ ჟინვალიდან ქვეშეთამდე და კობიდან ლარსამდე საგზაო ინფრასტურქტურა გაუმჯობესდეს. რაც შეეხება ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელ გზას, კიდევ ერთხელ გიმეორებთ, რომ ამ გზის შესახებ ჭორის დონეზეც კი ჩვენთვის ცნობილი არ არის“, - განაცხადა სეთურიძემ.

კითხვაზე, არსებული ფინანსური კრიზისის ფონზე, რუსეთის მიერ დაღესტანში ამ ძვირადღირებული პროექტის განხორციელება რა ლოგიკას ექვემდებარება, თუ ის არ დააკავშირებს საქართველოსთან, სეთურიძე აცხადებს, რომ რუსეთის მიზნების შესახებ ინფორმაციას არ ფლობს.

„Google-ზე რომ ნახოთ საქართველოს საზღვართან შემომავალი ხეობები, ყველა ხეობაში ჩანს რუსული სამხედრო ნაგებობები და ყაზარმები, რომლებთანაც მათ სჭირდებათ ინფრასტრუქტურა და მისვლა. ასეთვე გზები, სასაზღვრო ჯარებისთვის ჩვენი მხრიდანაც არსებობს და ხდება მათი მომსახურება. ასე რომ, რისთვის აკეთებს ამას რუსული მხარე, ჩვენთვის უცნობია, მაგრამ ტრანსნაციონალური ავტომაგისტრალის მშენებლობა ჩვენს შემთხვევაში გამორიცხულია“, - დასძინა გიორგი სეთურიძემ.


ცნობისთვის, ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობის პროექტი XIX საუკუნიდან არსებობს. გარკვეული სამუშაოები ამ მიმართულებით ჩატარებული იყო, თუმცა პროექტი გაიყინა. 2014 წელს ინფორმაცია რუსეთ-საქართველოს დამაკავშირებელი ახალი, ავარეთ-კახეთის ავტომაგისტრალის მშენებლობის შესახებ დაღესტნის ავტოგზის პრესსამსახურის ხელმძღვანელმა ანდრეი ბონდარევმა გაახმაურა. მისი თქმით, ავტომაგისტრალის სიგრძე მთლიანად 83 კილომეტრი იქნება, გზამ 3 მთა უნდა გაიაროს, რისთვისაც 25 ხიდის და 5 გვირაბის აშენება იგეგმება და ეს იქნება იქნება უმოკლესი გზა საქართველოსთან დასაკავშირებლად. საქართველოს ხელისუფლებამ რუსეთთან დამაკავშირებელი ახალი მაგისტრალის მშენებლობის შესახებ ინფორმაცია იმთავითვე უარყო.

გასულ კვირას დაღესტნის საგზაო მშენებლობის სააგენტომ საკუთარ ოფიციალურ Facebook-გვერდზე გამოაქვეყნა ვიდეო, თუ როგორ აშენებენ "გუნიბის შოსეს - ვანტლიაშევსკის უღელტეხილს".

[state] => -1 [sectionid] => 1 [mask] => 1 [catid] => 5 [created] => 2017-07-17 12:54:00 [created_by] => 124 [created_by_alias] => [modified] => 2017-07-17 13:11:46 [modified_by] => 3559 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [publish_up] => 2017-07-17 12:54:00 [publish_down] => Never [images] => [urls] => [attribs] => big_image=../photo/2015_02/0-00APRILI-2016/seturidze.jpg multicategory=|10| video_file= video_image= video_type=1 show_title= link_titles= show_intro= show_section= link_section= show_category= link_category= show_vote= show_author= show_create_date= show_modify_date= show_pdf_icon= show_print_icon= show_email_icon= language= keyref= readmore= ext_link= galerycategory=0 [version] => 2 [parentid] => 1 [subscriber] => 0 [ordering] => 13 [metakey] => [metadesc] => [access] => 0 [hits] => 563 [metadata] => robots= author= [popup] => 0 [corrected] => 0 [topic_id] => -1 [facebook_share_count] => 0 [facebook_like_count] => 0 [facebook_comment_count] => 0 [google_plus_count] => 0 [aplication_title_type] => 0 [video] => [arch] => 1 [visible] => 1 [author] => Maka Chaganava [usertype] => Super Administrator [category] => პოლიტიკა [section] => IPN [slug] => 443488:saavtomobilo-gzebis-departamentis-thavmjdomare-ets-avareth-kakhethis-gzis-msheneblobas-gamorickhavs [catslug] => 5:politika [groups] => Public [sec_pub] => 1 [cat_pub] => 1 [audio] => [image] => [sec_access] => 0 [cat_access] => 0 [topic_title] => [rating_count] => 0 [rating] => 0 [text] => საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარე გიორგი სეთურიძე ე.წ. ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობას გამორიცხავს.

დაღესტნის საგზაო მშენებლობის სააგენტომ გამოქვეყნა ვიდეო, რომელიც ვანტლიაშევსკის უღელტეხილზე გზის მშენებლობას ასახავს. გზა დაღესტნის რამდენიმე რეგიონს კვეთს და არსებობს მოსაზრება, რომ მშენებლობა ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელი გზის პროექტის ნაწილია, თუმცა სეთურიძის თქმით, ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელი გზის მშენებლობის თაობაზე არათუ რაიმე გადაწყვეტილება, არამედ დიალოგიც არ ყოფილა რუსულ მხარესთან.

„ჩვენი მხრიდან, მამისონის მიმართულებით, გამომდინარე იქიდან, რომ იქ ჩვენ საკმაოდ სტრატეგიული ტურისტული ობიექტები გვაქვს, ვაკეთებთ რეაბილიტაციას გზისა, რომელიც პირდაპირ რუსეთის საზღვრამდე მიდის; ასევე, მუნიციპალური განვითარების ფონდს გზა გაჰყავს როშკიდან არხოტამდე, რომელიც პირდაპირ რუსეთის საზღვრამდე მიდის; ასევე, ვაპროექტებთ ახალ გზას ომალოს მიმართულებით. ასეთივე ლოგიკით, შეიძლება რუსულმა პრესამ იმსჯელოს, რომ ჩვენ რუსეთისკენ რაღაც გზებს ვაშენებთ. რაიმე ტრანსნაციონალურ პროექტზე საუბარი არასდროს ყოფილა და არც იგეგმება. ერთადერთ მარშრუტი, რომელიც ჩვენ ამ დროისთვის რუსეთთან გვაკავშირებს ლეგალურად, არის ლარსის გამშვები პუნქტი და ამ მიმართულებით მთავრობას დაგეგმილი აქვს ასობით მილიონი ლარის დახარჯვა 3-4 წელიწადში. ეს არის და იქნება რუსეთთან დამაკავშირებელი ძირითადი არტერია. ჩვენ ამ ეტაპზე ვაკეთებთ დევდორაკის გვირაბს, რაც დაახლოებით 50 მილიონი აშშ დოლარი ჯდება. ვაპროექტებთ ჯვრის უღელტეხილის ქვემოთ გვირაბს, რომელიც დაახლოებით 250 მილიონი აშშ დოლარი დაჯდება და ასევე, მიმდინარეობს პროექტირება იმისთვის, რომ ჟინვალიდან ქვეშეთამდე და კობიდან ლარსამდე საგზაო ინფრასტურქტურა გაუმჯობესდეს. რაც შეეხება ავარეთ-კახეთის დამაკავშირებელ გზას, კიდევ ერთხელ გიმეორებთ, რომ ამ გზის შესახებ ჭორის დონეზეც კი ჩვენთვის ცნობილი არ არის“, - განაცხადა სეთურიძემ.

კითხვაზე, არსებული ფინანსური კრიზისის ფონზე, რუსეთის მიერ დაღესტანში ამ ძვირადღირებული პროექტის განხორციელება რა ლოგიკას ექვემდებარება, თუ ის არ დააკავშირებს საქართველოსთან, სეთურიძე აცხადებს, რომ რუსეთის მიზნების შესახებ ინფორმაციას არ ფლობს.

„Google-ზე რომ ნახოთ საქართველოს საზღვართან შემომავალი ხეობები, ყველა ხეობაში ჩანს რუსული სამხედრო ნაგებობები და ყაზარმები, რომლებთანაც მათ სჭირდებათ ინფრასტრუქტურა და მისვლა. ასეთვე გზები, სასაზღვრო ჯარებისთვის ჩვენი მხრიდანაც არსებობს და ხდება მათი მომსახურება. ასე რომ, რისთვის აკეთებს ამას რუსული მხარე, ჩვენთვის უცნობია, მაგრამ ტრანსნაციონალური ავტომაგისტრალის მშენებლობა ჩვენს შემთხვევაში გამორიცხულია“, - დასძინა გიორგი სეთურიძემ.


ცნობისთვის, ავარეთ-კახეთის გზის მშენებლობის პროექტი XIX საუკუნიდან არსებობს. გარკვეული სამუშაოები ამ მიმართულებით ჩატარებული იყო, თუმცა პროექტი გაიყინა. 2014 წელს ინფორმაცია რუსეთ-საქართველოს დამაკავშირებელი ახალი, ავარეთ-კახეთის ავტომაგისტრალის მშენებლობის შესახებ დაღესტნის ავტოგზის პრესსამსახურის ხელმძღვანელმა ანდრეი ბონდარევმა გაახმაურა. მისი თქმით, ავტომაგისტრალის სიგრძე მთლიანად 83 კილომეტრი იქნება, გზამ 3 მთა უნდა გაიაროს, რისთვისაც 25 ხიდის და 5 გვირაბის აშენება იგეგმება და ეს იქნება იქნება უმოკლესი გზა საქართველოსთან დასაკავშირებლად. საქართველოს ხელისუფლებამ რუსეთთან დამაკავშირებელი ახალი მაგისტრალის მშენებლობის შესახებ ინფორმაცია იმთავითვე უარყო.

გასულ კვირას დაღესტნის საგზაო მშენებლობის სააგენტომ საკუთარ ოფიციალურ Facebook-გვერდზე გამოაქვეყნა ვიდეო, თუ როგორ აშენებენ "გუნიბის შოსეს - ვანტლიაშევსკის უღელტეხილს".

[parameters] => JParameter Object ( [_raw] => show_noauth=0 show_title=1 link_titles=1 show_intro=1 archivelimit=5 archivename=არქივის სხვა სტატიები archivecatname=ამ კატეგორიის არქივი notfoundtext=სტატიები არ მოიძებნა. show_section=0 link_section=0 show_category=1 link_category=1 show_author=0 show_create_date=1 show_modify_date=0 show_item_navigation=0 show_readmore=1 show_vote=0 show_icons=1 show_pdf_icon=0 show_print_icon=1 show_email_icon=0 show_hits=0 feed_summary=0 filter_tags= filter_attritbutes= archcats=39|6|10|9|13|5|7|12|11|8|14|82 archtoday=0 hour=09:00 autoarchive=1 autoarchivereset=1 [_xml] => [_elements] => Array ( ) [_elementPath] => Array ( [0] => /var/www/html/ge/libraries/joomla/html/parameter/element ) [_defaultNameSpace] => _default [_registry] => Array ( [_default] => Array ( [data] => stdClass Object ( [show_noauth] => 0 [show_title] => 1 [link_titles] => 1 [show_intro] => 1 [archivelimit] => 5 [archivename] => არქივის სხვა სტატიები [archivecatname] => ამ კატეგორიის არქივი [notfoundtext] => სტატიები არ მოიძებნა. [show_section] => 0 [link_section] => 0 [show_category] => 1 [link_category] => 1 [show_author] => 0 [show_create_date] => 1 [show_modify_date] => 0 [show_item_navigation] => 0 [show_readmore] => 1 [show_vote] => 0 [show_icons] => 1 [show_pdf_icon] => 0 [show_print_icon] => 1 [show_email_icon] => 0 [show_hits] => 0 [feed_summary] => 0 [filter_tags] => [filter_attritbutes] => [archcats] => Array ( [0] => 39 [1] => 6 [2] => 10 [3] => 9 [4] => 13 [5] => 5 [6] => 7 [7] => 12 [8] => 11 [9] => 8 [10] => 14 [11] => 82 ) [archtoday] => 0 [hour] => 09:00 [autoarchive] => 1 [autoarchivereset] => 1 [show_description] => 0 [num_desc_words] => 10 [show_description_image] => 0 [num_leading_articles] => 0 [num_intro_articles] => 20 [num_columns] => 1 [num_links] => 0 [anable_ads] => 0 [zone] => 49 [url] => http://videoads.ambebi.ge/ [advertpos] => 0 [advertstatus] => 0 [oadvertpos] => 0 [oadvertstatus] => 0 [orderby_sec] => rdate [multi_column_order] => 0 [show_pagination] => 2 [show_pagination_results] => 0 [show_feed_link] => 0 [show_page_title] => 1 [menu_image] => -1 [secure] => 0 [page_title] => პოლიტიკა [page_description] => საინფორმაციო სააგენტო, საინფორმაციო სააგენტო - ინტერპრესნიუსი,ახალი ამბები, საქართველო და მსოფლიო, პოლიტიკა, ეკონომიკა, საზოგადოება, სამართალი, ინფორმაცია რეგიონებიდან, ექსკლუზივი, ფოტო-ვიდეო სიახლეები [big_image] => ../photo/2015_02/0-00APRILI-2016/seturidze.jpg [multicategory] => Array ( [0] => [1] => 10 [2] => ) [video_type] => 1 [galerycategory] => 0 [popup] => 0 ) ) ) [_errors] => Array ( ) ) [readmore_link] => /ge/politika/443488-saavtomobilo-gzebis-departamentis-thavmjdomare-ets-avareth-kakhethis-gzis-msheneblobas-gamorickhavs.html [event] => stdClass Object ( [afterDisplayTitle] => [beforeDisplayContent] => [afterDisplayContent] => ) )
მასალის გამოყენების პირობები
სხვა სიახლეები
მამუკა მდინარაძე - როგორც ჩანს, გვარამია ვერ გამოდის წარსულის გავლენებიდან და ვერ ეგუება მდგომარეობას, როდესაც მედია დამოუკიდებელია და მისი პარტია ვერ აკონტროლებს
როგორც ჩანს, გვარამია ვერ გამოდის წარსულის გავლენებიდან და ვერ ეგუება მდგომარეობას, როდესაც მედია დამოუკიდებელია და მისი პარტია ვერ აკონტროლებს, - ასე პასუხობს სამაუწყებლო კომპანია
მიხეილ ჯანელიძე - ჩვენი დიპლომატიური კორპუსი მზადაა, გაუმკლავდეს გამოწვევებს, რომელსაც ჩვენი ტერიტორიების ოკუპაციის სახით ვაწყდებით
ჩვენი დიპლომატიური კორპუსი მზადაა, გაუმკლავდეს გამოწვევებს, რომელსაც ჩვენი ტერიტორიების ოკუპაციის სახით ვაწყდებით, - ამის შესახებ საგარეო საქმეთა მინისტრმა მიხეილ ჯანელიძემ “ამბასადორიალი 2017“-ის
პრეზიდენტის პრესსამსახური პარლამენტში გადაგზავნილ მოტივირებულ შენიშვნებს აქვეყნებს
პრეზიდენტის პრესსამსახური პარლამენტში გადაგზავნილ მოტივირებულ შენიშვნებს აქვეყნებს.
“ამბასადორიალი 2017“ დასრულდა
საზღვარგარეთ მივლენილი საქართველოს ელჩების ოთხდღიანი ფორუმი - “ამბასადორიალი 2017“ დასრულდა. ამბასადორიალის შედეგები საგარეო საქმეთა მინისტრმა მიხეილ ჯანელიძემ შეაჯამა.
მიხეილ ჯანელიძე - რუსულ პროვოკაციებს არ უნდა ავყვეთ, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ უნდა დავნებდეთ და ხმა არ ამოვიღოთ ოკუპანტის ქმედებებზე
ჩვენ რუსულ პროვოკაციებს არ უნდა ავყვეთ, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ უნდა დავნებდეთ და ხმა არ უნდა ამოვიღოთ ყველა იმ ქმედებაზე, რომელსაც ოკუპანტი ახორციელებს,
მიხეილ ჯანელიძე - რუსულ პროვოკაციებს არ უნდა ავყვეთ, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ უნდა დავნებდეთ და ხმა არ ამოვიღოთ ოკუპანტის ქმედებებზე
ჩვენ რუსულ პროვოკაციებს არ უნდა ავყვეთ, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ უნდა დავნებდეთ და ხმა არ უნდა ამოვიღოთ ყველა იმ ქმედებაზე, რომელსაც ოკუპანტი ახორციელებს,
ყაზახეთის მიმართ საქართველოს ვალად 25.48 მლნ აშშ დოლარი განისაზღვრა
საფინანსო-საბიუჯეტო კომიტეტის სხდომაზე საქართველოს მთავრობის მიერ რატიფიცირებისთვის წარდგენილი ხელშეკრულება კომიტეტის წევრებს
”ახალი საქართველო“ - ”ევროპული საქართველოს“ ლიდერები რუსეთიდან მართულ ე.წ პატრიოტულ ძალებს ნოყიერ ნიადაგს უმზადებენ
”ევროპული საქართველოს“ ლიდერები ნოყიერ ნიადაგს უმზადებენ რუსეთიდან მართულ ე.წ პატრიოტულ ძალებს, - ამის შესახებ ”პოლიტიკური
NDI - ერთადერთი შესამჩნევი წინასაარჩევნო აქტივობები თბილისში მიმდინარეობს, რაც ადგილობრივი არჩევნების ფარგლებში ყველაზე კონკურენტულ არჩევნებად მოიაზრება
ოპოზიციური პარტიები გადაჯგუფების და ახალი კანდიდატებისა და სახეების მოძიების პროცესში არიან, რათა ამომრჩეველს ”ქართული ოცნების”
NDI - მხარეების უმრავლესობა, რომელსაც დელეგაცია შეხვდა, ცესკო-ს პროფესიონალს და მიუკერძოებელს უწოდებს, თუმცა აღნიშნავს, რომ რამდენიმე საკითხი გასაუმჯობესებელია
მხარეების უმრავლესობა, რომელსაც NDI-ს დელეგაცია შეხვდა, საარჩევნო ადმინისტრაციას პროფესიონალს, მიუკერძოებელს და კომპეტენტურს უწოდებს,