არქივი
კურსი
კონვერტორი
USD
1 USD
2.3995
EUR
1 EUR
2.7621
RUB
100 RUB
4.0621
21-07-2017
მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, მუნიციპალური ტრანსპორტის გარდა, შესაძლოა, ავტომანქანების მოძრაობა აიკრძალოს
13:00 17-07-2017
მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, მუნიციპალური ტრანსპორტის გარდა, შესაძლოა, ავტომანქანების მოძრაობა აიკრძალოს მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, მუნიციპალური ტრანსპორტის გარდა, შესაძლოა, ავტომანქანების მოძრაობა აიკრძალოს. მტკვრის მარცხენა სანაპიროს ავტოტრანსპორტისგან გამოთავისუფლების რეკომენდაციას თბილისის განვითარების გენერალურ გეგმაზე მომუშავე ჯგუფი იძლევა.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ ჯგუფის ერთ-ერთმა ხელმძღვანელმა მერაბ ბოლქვაძემ განუცხადა, საუბარია კონკრეტულ მონაკვეთზე, დაახლოებით ზაარბრიუკენის მოედნიდან მარჯანიშვილამდე პერიმეტრზე.

„ამ იდეის განხორციელება შესაძლებელი იქნება მხოლოდ მაშინ, როცა გრძივი უწყვეტი კავშირი შედგება ქალაქში, ამიტომ ეს ცოტა შორეული პერსპექტივაა, თუმცა პროექტში ეს დევს იმიტომ, რომ რაღაც ისეთი არ მოხდეს ამ მიდამოებში, რომ მერე ხელი შეუშალოს ამ იდეის განხორციელებას.
საჯარო ტრანსპორტი აუცილებლად უნდა დარჩეს. აქ ლაპარაკია მხოლოდ ინდივიდუალური ტრანსპორტის მოძრაობის აკრძალვაზე.
როგორც იდეა კარგია, თუმცა მათ შესრულებას დრო უნდა და იმ ნაბიჯების გადადგმა, რომელიც ამას მოამზადებს“, - განაცხადა მერაბ ბოლქვაძემ.

თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის კონცეფციით, მდინარე მტკვრის მარცხენა სანაპიროს გამოთავისუფლება ავტოტრანსპორტისგან გათვალისწინებულია ახალი მდინარისპირა ურბანული სარეკრეაციო სივრცეების შექმნის მიზნით.

”ჩვენი ხედვით მტკვრის ნაპირების ძირითად საქალაქო სარეკრეაციო სისტემად ჩამოყალიბებას ალტერნატივა არ გააჩნია: თბილისის უბნების უმრავლესობისათვის, მტკვრის სანაპიროები ყველაზე ახლო, ადვილად მისაწვდომ სივრცეებს წარმოადგენს. მტკვრისპირა მწვანე სისტემის ჩამოყალიბება ქალაქის ცენტრის სარეკრეაციო სივრცეებით გამდიდრების ერთადერთი პრაქტიკული გადაწყვეტაა”, - ნათქვამია კონცეფციაში.

კონცეფციის ავტორების ხედვით, მტკვრის სანაპიროს გასწვრივ, უნდა ჩამოყალიბდეს ერთიანი საფეხმავლო ქსელი, საველოსიპედო-საფეხმავლო ხიდებითა და უწყვეტი ბილიკებით, ქალაქის მთელ სიგრძეზე. მდინარეზე განთავსებულმა საფეხმავლო კავშირებმა, მტკვრის ერთმანეთისგან იზოლირებული, მარჯვენა და მარცხენა სანაპირო, ერთიან სარეკრეაციო სივრცედ უნდა აქციოს.

ისტორიული ნაწილში, ქალაქის მტკვრისპირა სივრცეები: ორთაჭალა, რიყე, მშრალი ხიდის მიმდებარე ტერიტორია, საქანელას ქუჩა, მუშტაიდის ბაღისა და ცირკის მიმდებარე ტერიტორიები, ყალიბდება ერთიან სარეკრეაციო სისტემად საფეხმავლო კავშირებითა და ღია სივრცეებით. დედაენის პარკსა და რიყეზე ჯებირებისაგან მდინარის გათავისუფლებით, შესაძლებელი გახდება უშუალოდ მტკვრის ნაპირთან დასვენება, რაც კიდევ უფრო ორგანულად შეაკავშირებს მდინარესა და ქალაქის ისტორიულ ნაწილს.

კონცეფციით გათვალისწინებულია მდინარე მტკვრის მარცხენა სანაპიროს გამოთავისუფლება ავტოტრანსპორტისგან, ახალი მდინარისპირა ურბანული სარეკრეაციო სივრცეების შექმნის მიზნით.

ქალაქის ჩრდილოეთით, დიღმის ჭალების ვრცელი ტერიტორიები იქცევა მსხვილ საქალაქო ლანდშაფტურ პარკად, არაფორმალური ღია სივრცეებითა და დაცული ბუნებრივი გარემოს ელემენტებით. მდინარისპირა ლანდშაფტური პარკების ფუნქციას იძენს დირსიჭალისა და ორთაჭალის მდინარისპირა გაუნაშენიანებელი სივრცეები.

მთლიანობაში, გეგმარებითი მტკვრისპირა სარეკრეაციო სისტემის ფართობი, დაახლოებით ორჯერ აღემატება არსებული საერთო სარგებლობის გამწვანებული პარკების და სკვერების ჯამურ ფართს.

კონცეფციით გათვალისწინებულია მდინარე ვერეს გასწვრივ, სარეკრეაციო სივრცეების ქსელის განვითარება, რომელიც დაბოლოვდება მზიურისა და ამჟამინდელი ზოოპარკის ერთიანი სარეკრეაციო სივრცით.



stdClass Object
(
    [id] => 443418
    [title] => მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, მუნიციპალური ტრანსპორტის გარდა, შესაძლოა, ავტომანქანების მოძრაობა აიკრძალოს
    [alias] => mtkvris-marckhena-sanapiroze-municipaluri-transportis-garda-shesadzloa-avtomanqanebis-modzraoba-aikrdzalos
    [title_alias] => 
    [introtext] => მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, მუნიციპალური ტრანსპორტის გარდა, შესაძლოა, ავტომანქანების მოძრაობა აიკრძალოს. მტკვრის მარცხენა სანაპიროს ავტოტრანსპორტისგან  

    [fulltext] => 
გამოთავისუფლების რეკომენდაციას თბილისის განვითარების გენერალურ გეგმაზე მომუშავე ჯგუფი იძლევა.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ ჯგუფის ერთ-ერთმა ხელმძღვანელმა მერაბ ბოლქვაძემ განუცხადა, საუბარია კონკრეტულ მონაკვეთზე, დაახლოებით ზაარბრიუკენის მოედნიდან მარჯანიშვილამდე პერიმეტრზე.

„ამ იდეის განხორციელება შესაძლებელი იქნება მხოლოდ მაშინ, როცა გრძივი უწყვეტი კავშირი შედგება ქალაქში, ამიტომ ეს ცოტა შორეული პერსპექტივაა, თუმცა პროექტში ეს დევს იმიტომ, რომ რაღაც ისეთი არ მოხდეს ამ მიდამოებში, რომ მერე ხელი შეუშალოს ამ იდეის განხორციელებას.
საჯარო ტრანსპორტი აუცილებლად უნდა დარჩეს. აქ ლაპარაკია მხოლოდ ინდივიდუალური ტრანსპორტის მოძრაობის აკრძალვაზე.
როგორც იდეა კარგია, თუმცა მათ შესრულებას დრო უნდა და იმ ნაბიჯების გადადგმა, რომელიც ამას მოამზადებს“, - განაცხადა მერაბ ბოლქვაძემ.

თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის კონცეფციით, მდინარე მტკვრის მარცხენა სანაპიროს გამოთავისუფლება ავტოტრანსპორტისგან გათვალისწინებულია ახალი მდინარისპირა ურბანული სარეკრეაციო სივრცეების შექმნის მიზნით.

”ჩვენი ხედვით მტკვრის ნაპირების ძირითად საქალაქო სარეკრეაციო სისტემად ჩამოყალიბებას ალტერნატივა არ გააჩნია: თბილისის უბნების უმრავლესობისათვის, მტკვრის სანაპიროები ყველაზე ახლო, ადვილად მისაწვდომ სივრცეებს წარმოადგენს. მტკვრისპირა მწვანე სისტემის ჩამოყალიბება ქალაქის ცენტრის სარეკრეაციო სივრცეებით გამდიდრების ერთადერთი პრაქტიკული გადაწყვეტაა”, - ნათქვამია კონცეფციაში.

კონცეფციის ავტორების ხედვით, მტკვრის სანაპიროს გასწვრივ, უნდა ჩამოყალიბდეს ერთიანი საფეხმავლო ქსელი, საველოსიპედო-საფეხმავლო ხიდებითა და უწყვეტი ბილიკებით, ქალაქის მთელ სიგრძეზე. მდინარეზე განთავსებულმა საფეხმავლო კავშირებმა, მტკვრის ერთმანეთისგან იზოლირებული, მარჯვენა და მარცხენა სანაპირო, ერთიან სარეკრეაციო სივრცედ უნდა აქციოს.

ისტორიული ნაწილში, ქალაქის მტკვრისპირა სივრცეები: ორთაჭალა, რიყე, მშრალი ხიდის მიმდებარე ტერიტორია, საქანელას ქუჩა, მუშტაიდის ბაღისა და ცირკის მიმდებარე ტერიტორიები, ყალიბდება ერთიან სარეკრეაციო სისტემად საფეხმავლო კავშირებითა და ღია სივრცეებით. დედაენის პარკსა და რიყეზე ჯებირებისაგან მდინარის გათავისუფლებით, შესაძლებელი გახდება უშუალოდ მტკვრის ნაპირთან დასვენება, რაც კიდევ უფრო ორგანულად შეაკავშირებს მდინარესა და ქალაქის ისტორიულ ნაწილს.

კონცეფციით გათვალისწინებულია მდინარე მტკვრის მარცხენა სანაპიროს გამოთავისუფლება ავტოტრანსპორტისგან, ახალი მდინარისპირა ურბანული სარეკრეაციო სივრცეების შექმნის მიზნით.

ქალაქის ჩრდილოეთით, დიღმის ჭალების ვრცელი ტერიტორიები იქცევა მსხვილ საქალაქო ლანდშაფტურ პარკად, არაფორმალური ღია სივრცეებითა და დაცული ბუნებრივი გარემოს ელემენტებით. მდინარისპირა ლანდშაფტური პარკების ფუნქციას იძენს დირსიჭალისა და ორთაჭალის მდინარისპირა გაუნაშენიანებელი სივრცეები.

მთლიანობაში, გეგმარებითი მტკვრისპირა სარეკრეაციო სისტემის ფართობი, დაახლოებით ორჯერ აღემატება არსებული საერთო სარგებლობის გამწვანებული პარკების და სკვერების ჯამურ ფართს.

კონცეფციით გათვალისწინებულია მდინარე ვერეს გასწვრივ, სარეკრეაციო სივრცეების ქსელის განვითარება, რომელიც დაბოლოვდება მზიურისა და ამჟამინდელი ზოოპარკის ერთიანი სარეკრეაციო სივრცით.



[state] => -1 [sectionid] => 1 [mask] => 1 [catid] => 12 [created] => 2017-07-17 09:00:23 [created_by] => 124 [created_by_alias] => [modified] => 2017-07-17 09:16:47 [modified_by] => 3559 [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [publish_up] => 2017-07-17 09:00:23 [publish_down] => Never [images] => [urls] => [attribs] => big_image=../photo/2015_02/0-00-1AAIVL/marcxenasanapiro.jpg multicategory=| video_file= video_image= video_type=1 show_title= link_titles= show_intro= show_section= link_section= show_category= link_category= show_vote= show_author= show_create_date= show_modify_date= show_pdf_icon= show_print_icon= show_email_icon= language= keyref= readmore= ext_link= galerycategory=0 [version] => 3 [parentid] => 0 [subscriber] => 0 [ordering] => 43 [metakey] => [metadesc] => [access] => 0 [hits] => 1127 [metadata] => robots= author= [popup] => 0 [corrected] => 0 [topic_id] => -1 [facebook_share_count] => 0 [facebook_like_count] => 0 [facebook_comment_count] => 0 [google_plus_count] => 0 [aplication_title_type] => 0 [video] => [arch] => 1 [visible] => 1 [author] => Maka Chaganava [usertype] => Super Administrator [category] => საზოგადოება [section] => IPN [slug] => 443418:mtkvris-marckhena-sanapiroze-municipaluri-transportis-garda-shesadzloa-avtomanqanebis-modzraoba-aikrdzalos [catslug] => 12:sazogadoeba [groups] => Public [sec_pub] => 1 [cat_pub] => 1 [audio] => [image] => [sec_access] => 0 [cat_access] => 0 [topic_title] => [rating_count] => 0 [rating] => 0 [text] => მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, მუნიციპალური ტრანსპორტის გარდა, შესაძლოა, ავტომანქანების მოძრაობა აიკრძალოს. მტკვრის მარცხენა სანაპიროს ავტოტრანსპორტისგან გამოთავისუფლების რეკომენდაციას თბილისის განვითარების გენერალურ გეგმაზე მომუშავე ჯგუფი იძლევა.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ ჯგუფის ერთ-ერთმა ხელმძღვანელმა მერაბ ბოლქვაძემ განუცხადა, საუბარია კონკრეტულ მონაკვეთზე, დაახლოებით ზაარბრიუკენის მოედნიდან მარჯანიშვილამდე პერიმეტრზე.

„ამ იდეის განხორციელება შესაძლებელი იქნება მხოლოდ მაშინ, როცა გრძივი უწყვეტი კავშირი შედგება ქალაქში, ამიტომ ეს ცოტა შორეული პერსპექტივაა, თუმცა პროექტში ეს დევს იმიტომ, რომ რაღაც ისეთი არ მოხდეს ამ მიდამოებში, რომ მერე ხელი შეუშალოს ამ იდეის განხორციელებას.
საჯარო ტრანსპორტი აუცილებლად უნდა დარჩეს. აქ ლაპარაკია მხოლოდ ინდივიდუალური ტრანსპორტის მოძრაობის აკრძალვაზე.
როგორც იდეა კარგია, თუმცა მათ შესრულებას დრო უნდა და იმ ნაბიჯების გადადგმა, რომელიც ამას მოამზადებს“, - განაცხადა მერაბ ბოლქვაძემ.

თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის კონცეფციით, მდინარე მტკვრის მარცხენა სანაპიროს გამოთავისუფლება ავტოტრანსპორტისგან გათვალისწინებულია ახალი მდინარისპირა ურბანული სარეკრეაციო სივრცეების შექმნის მიზნით.

”ჩვენი ხედვით მტკვრის ნაპირების ძირითად საქალაქო სარეკრეაციო სისტემად ჩამოყალიბებას ალტერნატივა არ გააჩნია: თბილისის უბნების უმრავლესობისათვის, მტკვრის სანაპიროები ყველაზე ახლო, ადვილად მისაწვდომ სივრცეებს წარმოადგენს. მტკვრისპირა მწვანე სისტემის ჩამოყალიბება ქალაქის ცენტრის სარეკრეაციო სივრცეებით გამდიდრების ერთადერთი პრაქტიკული გადაწყვეტაა”, - ნათქვამია კონცეფციაში.

კონცეფციის ავტორების ხედვით, მტკვრის სანაპიროს გასწვრივ, უნდა ჩამოყალიბდეს ერთიანი საფეხმავლო ქსელი, საველოსიპედო-საფეხმავლო ხიდებითა და უწყვეტი ბილიკებით, ქალაქის მთელ სიგრძეზე. მდინარეზე განთავსებულმა საფეხმავლო კავშირებმა, მტკვრის ერთმანეთისგან იზოლირებული, მარჯვენა და მარცხენა სანაპირო, ერთიან სარეკრეაციო სივრცედ უნდა აქციოს.

ისტორიული ნაწილში, ქალაქის მტკვრისპირა სივრცეები: ორთაჭალა, რიყე, მშრალი ხიდის მიმდებარე ტერიტორია, საქანელას ქუჩა, მუშტაიდის ბაღისა და ცირკის მიმდებარე ტერიტორიები, ყალიბდება ერთიან სარეკრეაციო სისტემად საფეხმავლო კავშირებითა და ღია სივრცეებით. დედაენის პარკსა და რიყეზე ჯებირებისაგან მდინარის გათავისუფლებით, შესაძლებელი გახდება უშუალოდ მტკვრის ნაპირთან დასვენება, რაც კიდევ უფრო ორგანულად შეაკავშირებს მდინარესა და ქალაქის ისტორიულ ნაწილს.

კონცეფციით გათვალისწინებულია მდინარე მტკვრის მარცხენა სანაპიროს გამოთავისუფლება ავტოტრანსპორტისგან, ახალი მდინარისპირა ურბანული სარეკრეაციო სივრცეების შექმნის მიზნით.

ქალაქის ჩრდილოეთით, დიღმის ჭალების ვრცელი ტერიტორიები იქცევა მსხვილ საქალაქო ლანდშაფტურ პარკად, არაფორმალური ღია სივრცეებითა და დაცული ბუნებრივი გარემოს ელემენტებით. მდინარისპირა ლანდშაფტური პარკების ფუნქციას იძენს დირსიჭალისა და ორთაჭალის მდინარისპირა გაუნაშენიანებელი სივრცეები.

მთლიანობაში, გეგმარებითი მტკვრისპირა სარეკრეაციო სისტემის ფართობი, დაახლოებით ორჯერ აღემატება არსებული საერთო სარგებლობის გამწვანებული პარკების და სკვერების ჯამურ ფართს.

კონცეფციით გათვალისწინებულია მდინარე ვერეს გასწვრივ, სარეკრეაციო სივრცეების ქსელის განვითარება, რომელიც დაბოლოვდება მზიურისა და ამჟამინდელი ზოოპარკის ერთიანი სარეკრეაციო სივრცით.



[parameters] => JParameter Object ( [_raw] => show_noauth=0 show_title=1 link_titles=1 show_intro=1 archivelimit=5 archivename=არქივის სხვა სტატიები archivecatname=ამ კატეგორიის არქივი notfoundtext=სტატიები არ მოიძებნა. show_section=0 link_section=0 show_category=1 link_category=1 show_author=0 show_create_date=1 show_modify_date=0 show_item_navigation=0 show_readmore=1 show_vote=0 show_icons=1 show_pdf_icon=0 show_print_icon=1 show_email_icon=0 show_hits=0 feed_summary=0 filter_tags= filter_attritbutes= archcats=39|6|10|9|13|5|7|12|11|8|14|82 archtoday=0 hour=09:00 autoarchive=1 autoarchivereset=1 [_xml] => [_elements] => Array ( ) [_elementPath] => Array ( [0] => /var/www/html/ge/libraries/joomla/html/parameter/element ) [_defaultNameSpace] => _default [_registry] => Array ( [_default] => Array ( [data] => stdClass Object ( [show_noauth] => 0 [show_title] => 1 [link_titles] => 1 [show_intro] => 1 [archivelimit] => 5 [archivename] => არქივის სხვა სტატიები [archivecatname] => ამ კატეგორიის არქივი [notfoundtext] => სტატიები არ მოიძებნა. [show_section] => 0 [link_section] => 0 [show_category] => 1 [link_category] => 1 [show_author] => 0 [show_create_date] => 1 [show_modify_date] => 0 [show_item_navigation] => 0 [show_readmore] => 1 [show_vote] => 0 [show_icons] => 1 [show_pdf_icon] => 0 [show_print_icon] => 1 [show_email_icon] => 0 [show_hits] => 0 [feed_summary] => 0 [filter_tags] => [filter_attritbutes] => [archcats] => Array ( [0] => 39 [1] => 6 [2] => 10 [3] => 9 [4] => 13 [5] => 5 [6] => 7 [7] => 12 [8] => 11 [9] => 8 [10] => 14 [11] => 82 ) [archtoday] => 0 [hour] => 09:00 [autoarchive] => 1 [autoarchivereset] => 1 [show_description] => 0 [num_desc_words] => 10 [show_description_image] => 0 [num_leading_articles] => 0 [num_intro_articles] => 20 [num_columns] => 1 [num_links] => 0 [anable_ads] => 0 [zone] => 49 [url] => http://videoads.ambebi.ge/ [advertpos] => 0 [advertstatus] => 0 [oadvertpos] => 0 [oadvertstatus] => 0 [orderby_sec] => rdate [multi_column_order] => 0 [show_pagination] => 2 [show_pagination_results] => 0 [show_feed_link] => 0 [show_page_title] => 1 [menu_image] => -1 [secure] => 0 [page_title] => საზოგადოება [page_description] => საინფორმაციო სააგენტო, საინფორმაციო სააგენტო - ინტერპრესნიუსი,ახალი ამბები, საქართველო და მსოფლიო, პოლიტიკა, ეკონომიკა, საზოგადოება, სამართალი, ინფორმაცია რეგიონებიდან, ექსკლუზივი, ფოტო-ვიდეო სიახლეები [big_image] => ../photo/2015_02/0-00-1AAIVL/marcxenasanapiro.jpg [multicategory] => Array ( [0] => [1] => ) [video_type] => 1 [galerycategory] => 0 [popup] => 0 ) ) ) [_errors] => Array ( ) ) [readmore_link] => /ge/sazogadoeba/443418-mtkvris-marckhena-sanapiroze-municipaluri-transportis-garda-shesadzloa-avtomanqanebis-modzraoba-aikrdzalos.html [event] => stdClass Object ( [afterDisplayTitle] => [beforeDisplayContent] => [afterDisplayContent] => ) )
მასალის გამოყენების პირობები
სხვა სიახლეები
საქართველოსა და ტუნისის საავიაციო ხელისუფლებებს შორის ურთიერთგაგების მემორანდუმი გაფორმდა
საქართველოსა და ტუნისის საავიაციო ხელისუფლებებს შორის მოლაპარაკებები გაიმართა. ეკომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, შეხვედრის მთავარ მიზანს საქართველოსა და ტუნისს შორის პირდაპირი
შემოსავლების სამსახური - ნიკა გვარამიას მიერ გაკეთებული შეფასება არის სრული სიცრუე და საზოგადოების შეცდომაში შეყვანის მცდელობა
ტელეკომპანია „რუსთავი 2“-ის გენერალური დირექტორის, ნიკა გვარამიას მიერ 21 ივლისს ბრიფინგზე გაკეთებული განცხადების საპასუხოდ, საქართველოს ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახური აცხადებს,
პეკინის ქუჩის შესაძლო გაცალმხრივებაზე მოსახლეობის გამოკითხვა მიმდინარეობს
თბილისის მერიის ეკონომიკური განვითარების საქალაქო სამსახური პეკინისა და შარტავას ქუჩებზე ცალმხრივი მოძრაობის შესაძლო დაწესებასთან დაკავშირებით, საზოგადოებრივი აზრის გამოკითხვას ატარებს.
,,ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი“ თბილისის მოსახლეობას ყოველკვირეულ ანგარიშს აბარებს
“ ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერმა”, გერმანელ ექსპერტებთან ერთად, პეკინის ქუჩაზე ცენტრალურ მაგისტრალურ ქსელზე მთავარი სამუშაოების მოსამზადებელი ეტაპი დაიწყო. როგორც ”ინტერპრესნიუსს” კომპანია
გიორგი ჩერქეზიშვილი სლოვაკეთის დელეგაციას შეხვდა
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე გიორგი ჩერქეზიშვილი სლოვაკეთის დელეგაციას შეხვდა, რომლის შემადგენლობაში სლოვაკეთის „ექსიმ ბანკ“-ის გენერალური
თბილისში ძლიერი ხანძრის შედეგად საცხოვრებელი სახლი დაიწვა
თბილისში, მამისეიშვილის ქუჩაზე, ძლიერი ხანძრის შედეგად საცხოვრებელი სახლი დაიწვა. ცეცხლს 6 სახანძრო სამაშველო ბრიგადა აქრობდა. ხანძრის შედეგად არავინ დაშავებულა.
ნიკა გვარამია - მე პირადად რამდენიმე თვეა ხელფასი არ ამიღია და თანამშრომლები იღებენ ნახევარი ოდენობით ხელფასებს
მე პირადად რამდენიმე თვეა ხელფასი არ ამიღია, მენეჯმენტი პრაქტიკულად არ იღებს ხელფასს და თანამშრომლები იღებენ ნახევარი ოდენობით ხელფასებს, - ამის შესახებ სამაუწყებლო კომპანია
ნიკა გვარამია - ვაპირებთ მივმართოთ სასამართლოს, სრულად იქნეს ანაზღაურებული ის ზიანი, რომელიც ”რუსთავი 2”-ს სახელმწიფოს საქმიანობით მიადგა
ვაპირებთ მივმართოთ სასამართლოს იმ მოთხოვნით, რომ სრულად იქნეს ანაზღაურებული ის ზიანი, რომელიც ”რუსთავი 2”-ს სახელმწიფოს საქმიანობით მიადგა, - ამის შესახებ სამაუწყებლო კომპანია
უკრაინის პირველმა ლედიმ საქართველოში ვიზიტის დროს, ბათუმში მყოფი უკრაინელი მოზარდები მოინახულა
უკრაინის პირველმა ლედიმ მარინა პოროშენკომ საქართველოში უკრაინის პრეზიდენტის ოფიციალური ვიზიტის ფარგლებში, ბათუმში მყოფი
ლევან დავითაშვილმა ეკონომიკური დიპლომატიის კონფერენციის მონაწილეებს სოფლის მეურნეობის განვითარების პოლიტიკის ძირითადი მიმართულებები გააცნო
წელს, პირველად, საზღვარგარეთ საქართველოს დიპლომატიური წარმომადგენლობების ხელმძღვანელთა ყოველწლიური შეკრების,