"ნიკორა" - 2017 წლის ლიდერი ბრენდი ხორცპროდუქტების დარგში

"ნიკორა" ხორცპროდუქტების დარგში ლიდერ ბრენდად დასახელდა. კომპანიას ჯილდო, 20 დეკემბერს, "ქართული ბრენდის დღეზე" გადაეცა, რომელიც სასტუმრო "ბილთმორ თბილისში" გაიმართა.

"ნიკორა" 19 წელია ბაზარზეა, ამ ხნის განმავლობაში არაერთი ჯილდოს მფლობელი გახდა და კვების პროდუქტების ბაზრის უცვლელი ლიდერია. კომპანია წლიდან წლამდე ვითარდება და მომხმარებლებს სიახლეებს მუდმივად სთავაზობს. 500-ზე მეტი დასახელების უმაღლესი ხარისხის პროდუქტი ადგილობრივ საწარმოებში მზადდება. "ნიკორა" უკვე რამდენიმე წელია ფლობს ხარისხის მართვისა და სურსათის უვნებლობის საერთაშორისო სერტიფიკატებს ISO 9001 : 2008; 22000 : 2005, დანერგილია НАССР-ის სისტემა, რაც პროდუქციის ხარისხის გარანტიაა.

ამჟამად სს "ნიკორას" ჰოლდინგში "ნიკორას" ხორცპროდუქტებთან ერთად კიდევ რამდენიმე ბრენდი ერთიანდება: "მზარეული" - ნახევარფაბრიკატები, "ოკეანე" - თევზეული, "დღის პროდუქტი" - რძის ნაწარმი, "პალომა" - ნაყინი, "მზარეულის საცხობი" - პურ-ფუნთუშეული, გაყინული საკონდიტრო ნაწარმი, "24 სალათი" - მზა საკვები, "ინტრეიდი", რომელიც არაერთი სახეობის კვების პროდუქტისა და სასმელის ექსკლუზიური იმპორტიორია საქართველოში და "ნიკორა სუპერმარკეტი" - ყველაზე მრავალრიცხოვანი სავაჭრო ობიექტების მფლობელი ქართულ ბაზარზე.

დღეისათვის, კომპანიაში 4000-ზე მეტი ადამიანია დასაქმებული.

(R)

ვაჟა ბერიძე - გაუგებარია საზოგადოების რა ნაწილს წარმოადგენს მმართველი ძალა და ვისთვისაა „ოცნების“ ხელისუფლებაში დარჩენა სისხლხორცეულად აუცილებელი
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.10.2019
თენგიზ ფხალაძე - ვინც ანაკლიის პორტის მიზანშეწონილობას ეჭვქვეშ აყენებს, იქნებ იმაზეც დაფიქრდეს, რატომ აჩქარებს რუსეთი ტამანში საკუთარი პორტის მშენებლობას?
აჭარული სოფლები და მთები, როგორც ოთხივე სეზონის ტურისტული პროდუქტი
სილქნეტი მედიასივრცეში გავრცელებულ ბოლოდროინდელ ბრალდებას ეხმიანება სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე ოლიგოპოლიასთან დაკავშირებით
„ლიბერთი ბანკის“ მხარდაჭერით, ახალი, ინოვაციური ონლაინ პლატფორმა - onoff.ge შეიქმნა
„ჯიპიაი ჰოლდინგი“ ყველა ავტომფლობელს სტიქიური რისკებისგან დაზღვევას უფინანსებს