"ნიკორა" - 2017 წლის ლიდერი ბრენდი ხორცპროდუქტების დარგში

"ნიკორა" ხორცპროდუქტების დარგში ლიდერ ბრენდად დასახელდა. კომპანიას ჯილდო, 20 დეკემბერს, "ქართული ბრენდის დღეზე" გადაეცა, რომელიც სასტუმრო "ბილთმორ თბილისში" გაიმართა.

"ნიკორა" 19 წელია ბაზარზეა, ამ ხნის განმავლობაში არაერთი ჯილდოს მფლობელი გახდა და კვების პროდუქტების ბაზრის უცვლელი ლიდერია. კომპანია წლიდან წლამდე ვითარდება და მომხმარებლებს სიახლეებს მუდმივად სთავაზობს. 500-ზე მეტი დასახელების უმაღლესი ხარისხის პროდუქტი ადგილობრივ საწარმოებში მზადდება. "ნიკორა" უკვე რამდენიმე წელია ფლობს ხარისხის მართვისა და სურსათის უვნებლობის საერთაშორისო სერტიფიკატებს ISO 9001 : 2008; 22000 : 2005, დანერგილია НАССР-ის სისტემა, რაც პროდუქციის ხარისხის გარანტიაა.

ამჟამად სს "ნიკორას" ჰოლდინგში "ნიკორას" ხორცპროდუქტებთან ერთად კიდევ რამდენიმე ბრენდი ერთიანდება: "მზარეული" - ნახევარფაბრიკატები, "ოკეანე" - თევზეული, "დღის პროდუქტი" - რძის ნაწარმი, "პალომა" - ნაყინი, "მზარეულის საცხობი" - პურ-ფუნთუშეული, გაყინული საკონდიტრო ნაწარმი, "24 სალათი" - მზა საკვები, "ინტრეიდი", რომელიც არაერთი სახეობის კვების პროდუქტისა და სასმელის ექსკლუზიური იმპორტიორია საქართველოში და "ნიკორა სუპერმარკეტი" - ყველაზე მრავალრიცხოვანი სავაჭრო ობიექტების მფლობელი ქართულ ბაზარზე.

დღეისათვის, კომპანიაში 4000-ზე მეტი ადამიანია დასაქმებული.

(R)

ზაალ ანჯაფარიძე - საარჩევნო სისტემაზე ხელისუფლებასთან მოლაპარაკებებზე შეიძლება წამოვიდნენ ის პარტიები, რომლებსაც „ნაციონალების“ წინაშე რაიმე ვალდებულებები არ გააჩნიათ
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.02.2020
ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ყველაზე უფრო საგულისხმოა, აშშ-ს ახლად დანიშნული ელჩის დუმილი, რაც იმაზე მიუთითებს, რომ ვაშინგტონი ყოყმანობს, რომელ პოლიტიკურ ძალაზე დადოს ფსონი
ირაკლი გურჩიანი - ყოველი დღე განვითარების ახალი შესაძლებლობაა და ამის დასტური „ტოიოტას“ უახლესი მოდელებია
JTI საქართველოში ისევ საუკეთესო დამსაქმებელია
სამშენებლო პროექტი - იდეიდან უძრავ ქონებამდე
უპრეცედენტო შეთავაზება "სილქნეტისგან" - ახალი აბონენტები ინტერნეტისა და ტელევიზიის მაქსიმალურ პაკეტებს სპეციალურ ფასად გაიაქტიურებენ