ქუთაისის და მისი შემოგარენის ტურისტული პოტენციალის გასაცნობად სხვადასხვა მედიასაშუალებების წარმომადგენლებისათვის პრესტური მოეწყო, - ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს“ ეკონომიკის სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციიდან აცნობეს.
ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ორგანიზებით, კამპანია ,,გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში სხვადასხვა ტელეკომპანიებისა და გამოცემების ჟურნალისტებისა და ოპერატორებისათვის იმერეთში ორდღიანი ტური გაიმართა.
პრესტურში მედიასაშულებების 30-მდე წარმომადგენელი მონაწილეობდა. ტურის პირველ დღეს ჟურნალისტებმა და ოპერატორებმა ქუთაისში ბაგრატი, გელათი, მოწამეთა დაათვალიერეს, ასევე ეწვივნენ ზ.ფალიაშვილის მუზეუმს და ოქროს ჩარდახს, დაათვალიერეს ტურიზმის საინფორმაციო ცენტრი. მეორე დღეს მედიის წარმომადგენლები სათაფლიის ნაკრძალს და ოკაცეს კანიონს ესტუმრნენ.
შიდა ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ კამპანია „გაიცანი საქართველო“ 2015 წელს დაიწყო. პროექტის მიზანია საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია.