ლევან ხაბეიშვილი - დედაქალაქის მერი ბოდავს - რომელი კომპანია გადაიხდის 20-30 მილიონს ტაქსზე “მიტყეპებულ” რეკლამაში?

თუ ვინმე მეტყვით, რომ 20 მილიონიდან 30 მილიონ ლარამდე თანხას რომელიმე კომპანია ტაქსზე “მიტყეპებულ” რეკლამაში გადაიხდის, მაშინ ვიტყვი, რომ დედაქალაქის მერი არის ადეკვატური, - ამის შესახებ საკრებულოში “ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის” დეპუტატმა ლევან ხაბეიშვილმა თბილისის საკრებულოს სხდომის დაწყებამდე ჟურნალისტებს, მერიის ინიციატივის შესახებ საუბრისას განუცხადა.

ლევან ხაბეიშვილის თქმით, ტაქსის მძღოლებისადმი შეთავაზება ემსახურება იმას, რომ “ქართული ოცნების” მხარდაჭერილმა კანდიდატმა სალომე ზურაბიშვილმა საარჩევნო ხმები არ დაკარგოს.

“სამწუხაროდ, დედაქალაქის მერი გადავიდა ბოდვაზე და დღეს დედაქალაქის მთავრობის სხდომაზე ჩვეულებრივად იბოდიალა პირდაპირი მნიშვნელობით და თქვა, რომ ტაქსის მძღოლებს ვაუჩერებს დავურიგებთ, თუმცა არა ბიუჯეტის ხარჯით, არამედ, კომპანიებს სარეკლამო ხარჯით შევაღებინებთ ტაქსებსო. უკაცრავად, თუ ვინმე მეტყვით, რომ 20 მილიონიდან 30 მილიონ ლარამდე რომელიმე კომპანია ტაქსზე “მიტყეპებულ” რეკლამაში გადაიხდის, მაშინ ვიტყვი, რომ დედაქალაქის მერი არის ადეკვატური. მისი დღევანდელი განცხადება იყო არასერიოზული და დედაქალაქის მერს ურჩევნია, სერიოზული განცხადებები აკეთოს. „ტაქსისტებს“ რომ დაავალეს 1500-2000 ლარის ხარჯის გაღება, რაც ავტომობილების გადაღებვას გულისხმობს, გამოიწვია სერიოზული უკმაყოფილება. მათ ნახეს, რომ აქვთ არჩევნები, ისედაც მათი კანდიდატის რეიტინგს პულსი არ ესინჯება, ამიტომ მიხვდნენ, რომ ის აგიტატორები, რომლებმაც ეს ხალხი მთავრობაში მოიყვანა, ძალიან ცუდ სამსახურს გაუწევდნენ. ასევე, გადაღებვის გარდა, ფარატინა ფურცელი, რომელსაც მძღოლები ლიცენზიის სახით იღებენ, არის ერთი თეთრის ღირებულების და ამაში გადაახდევინეს 110 ლარი. ასეთი ბოდვებით არის დაკავებული დედაქალაქის მერი სამწუხაროდ. დედაქალაქის მერი ბოდავს რამდენიმე მიზეზის გამო. ამას თუ ქალაქის ბიუჯეტი გააკეთებს, რა თქმა უნდა, ეს წარმოუდგენია, რატომ უნდა გადაიხადოს დედაქალაქის ბიუჯეტმა 20-30 მილიონი ლარი ტაქსის გადაღებვაში, ეს ნონსენსია; მეორე - თურმე ამას გააკეთებენ ტენდერით. კომპანიები შეღებავენ იმიტომ, რომ რეკლამა „მიატყეპონ” ტაქსზე. გინახავთ კომპანია, რომელიც 15-20 მილიონს იხდის, რომ ტაქსზე რეკლამა „მიატყეპოს“? ასეთი რამ არ არსებობს, 15-20 მილიონად მთელი საქართველოს ბანერებს შეიძენენ, საკუთარ ტელევიზიას გახსნიან, სადაც თავიანთ კომპანიას რეკლამას გაუკეთებენ - სრული იდიოტიზმია. ეს ერთადერთი რამის გამო თქვეს, ამას მარტივი მიზანი აქვს, საარჩევნოდ ხმები არ დაკარგოს მათმა კანდიდატმა და ეს არის სალომე ზურაბიშვილი”, - განაცხადა ლევან ხაბეიშვილმა.

ცნობისთვის, დედაქალაქის მერმა თბილისის მთავრობის დღევანდელ სხდომაზე განაცხადა, რომ ტაქსის მძღოლს, რომელიც შესაბამის ლიცენზიას 2018 წლის 10 ოქტომბრის ჩათვლით აიღებს, ასევე, გავლილი აქვს ტექნიკური ინსპექტირება, ჰყავს მარცხენასაჭიანი და 4 კარიანი ავტომობილი, ავტომანქანის თეთრად შეღებვის ვაუჩერი უსასყიდლოდ გადაეცემა. სანაცვლოდ ტაქსის მძღოლებს მათ მანქანებზე შესაბამისი კომპანიის რეკლამის 2 წლით განთავსება მოუწევთ.

რამაზ საყვარელიძე - არც ხელისუფლება ჰგავს პოლიტიკის დიდოსტატს და არც ოპოზიცია, ამიტომ არც ისე იწვიმებს, როგორც ისმის რევოლუციის ჭექა-ქუხილი
ქართული პრესის მიმოხილვა 05.12.2019
ვაჟა ბერიძე - მთავარი არა საარჩევნო სისტემაა, არამედ ჩვენი სტრატეგიული პარტნიორების და მეზობლების დამოკიდებულება ქვეყანაში მიმდინარე პროცესებისადმი
სამოქალაქო ავიაციის საერთაშორისო ორგანიზაცია (იკაო) 75 წლისაა
ახალი შესაძლებლობა საცალოდ ვაჭრობის სფეროთი დაინტერესებულთათვის - საქართველოში ორმაგი აკრედიტაციის მქონე პროგრამა იწყება
„ჯიპიაი ჰოლდინგი“ ჰოსპიტალური ბიზნესიდან გადის
გრძელვადიანი ბიუჯეტი – თბილისის მასშტაბური პროექტების დაცვა მმართველობის ცვლილებებისგან
2020 წელს საქართველოში ნარკოტიკზე, ალკოჰოლსა და აზარტულ თამაშებზე დამოკიდებულთათვის პირველი სარეაბილიტაციო სტაციონარის გახსნა იგეგმება
ენერგეტიკის გამოფენა და კონფერენცია “გლობალური ენერგეტიკული ტრენდები“ "ექსპოჯორჯიაში" გაიმართება
„ლექსუსი“ 2020 წლისთვის ქართველ მომხმარებელს განახლებულ Lexus GX460-ს სთავაზობს
"ლიბერთის" თანადგომა ბავშვთა სარეაბილიტაციო ცენტრ - ,,რეჰაბს“