„სტარტაპ საქართველოს“ საბურავების გადამამუშავებელი კომპანია „TRC“ 2018 წლის სტარტაპი გახდა

„საპარტნიორო ფონდის“ შვილობილი კომპანია „სტარტაპ საქართველოს“ მიერ დაფინანსებული საბურავების გადამამუშავებელი კომპანია „TRC“ პასუხისმგებელი ბიზნეს კონკურსში „Meliora 2018“ წლის სტარტაპად დასახელდა. ასევე, კომპანიამ გაიმარჯვა კატეგორიაში - მწვანე ინიციატივა და ამ მიმართულებით, საუკეთესო პროექტი გახდა.

“საპარტნიორო ფონდის“ პრესსამსახურის ინფორმაციით, კომპანია „TRC“ 2017 წელს, ნარჩენების შემცირებისა და გადაყრილი საბურავებისგან გარემოს დასუფთავების მიზნით შეიქმნა. პროექტს რამდენიმე მთავარი მიზანი აქვს, მათ შორის, გარემოსდაცვითი თვალსაზრისით – კომპანია ყოველწლიურად შეძლებს 1000-12000 ტონა ნარჩენის შეგროვება-გადამუშავებას, ეკონომიკური თვალსაზრისით კი, ნარჩენებიდან შესაძლებელია 600-800 ტონა კაუჩუკის გრანულის წარმოება, რაც სამომავლოდ იმპორტირებულ პროდუქტს ჩაანაცვლებს.

აღსანიშნავია, რომ კომპანიამ უკვე გადაამუშავა 900 ტონა საბურავის ნარჩენი, საიდანაც 500 ტონა კაუჩუკის გრანულა დამზადდა; კომპანია ემსახურება დიდ და მცირე ორგანიზაციებს, აკითხავს მათ ადგილზე და საკუთარი ხარჯით გააქვს ნარჩენი საბურავები, რის შედეგადაც ნარჩენების მართვის პრობლემა მოგვარდა.

მომავალი წლიდან, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ნავთობქიმიის ფაკულტეტი კომპანია „TRC“-თან ერთად იწყებს სამწლიან პროექტს, რომლის მიზანიც არის გამოიკვლიოს, თუ რა ტიპის მაღალტექნოლოგიური ნაწარმის შექმნაა შესაძლებელი რეზინის გრანულებისგან.

მომავალ წელს კი კომპანია წარმოების რვაჯერ გაზრდას გეგმავს.

„სტარტაპ საქართველოს" ამ ეტაპზე 98 გამარჯვებული ჰყავს, მათ შორის, 78 ინოვაციურ კომპონენტს ეკუთვნის, 20 კი – მაღალტექნოლოგიურს. „სტარტაპ საქართველო" პრემიერ-მინისტრის ინიციატივით შეიქმნა და 2016 წელს „საპარტნიორო ფონდის“ მიერ დაფუძნდა. კომპანიის მიზანია ქვეყანაში დამწყები ბიზნესის განვითარება.

ლევან დოლიძე - იმ ნაბიჯებზე ფოკუსირების ნაცვლად, რამაც უკვე შემდგომი პროგრესი უნდა მოგვიტანოს, ჩვენ თავად ვქმნით ახალ ბარიერებს ევროკავშირისკენ მიმავალ გზაზე
ემილ ავდალიანი - ამიერიდან ირანი და ისრაელი მეტოქეობის განსხვავებულ ეტაპზე გადავიდნენ
ქართული პრესის მიმოხილვა 18.04.2024
ალიანს ჰაილაინი, როგორც სრულყოფილი საინვესტიციო პროდუქტი
ბოლო დროის ყველაზე პოპულარული B2B პროექტი - ONFAYA, Golden Tulip Design Tbilisi-ში
სუპერმარკეტების ქსელმა „ლიბრე“ განახლებული ფილიალი გახსნა
წინანდლის მამულში საგაზაფხულო სეზონი კულტურული ღონისძიებებით გაიხსნა