ეკა ბესელია - სასამართლო სისტემის რეფორმირების სამუშაო ჯგუფში ჩემი კრიტიკული პოზიცია აღიქმებოდა, როგორც არათანამოაზრეობა ჯგუფის მიმართ

პარლამენტის იურუდიულ საკითხთა კომიტეტის ყოფილი თავმჯდომარის, ეკა ბესელიას განმარტებით, სასამართლო სისტემის რეფორმირების სამუშაო ჯგუფში მას მთელ რიგ საკითხებთან დაკავშირებით კრიტიკული პოზიცია და კრიტიკული შეხედულებები ჰქონდა.

როგორც ბესელიამ ჟურნალისტებთან საუბრისას აღნიშნა, ეს აღიქმებოდა როგორც არათანამოაზრეობა იმ ჯგუფის მიმართ, რომელიც იუსტიციის საბჭოს სახით იყო წარმოდგენილი. მისივე თქმით, ამან განაპირობა ის, რომ პროცესის წარმართვა პარლამენტის თავმჯდომარემ ირაკლი კობახიძემ გადაიბარა.

„როდესაც 2017 წელს სასამართლო სისტემის რეფორმირების ფორმატი შევქმენი, ამ პროცესში მოსამართლეთა დისციპლინური პასუხისმგებლობის საკითხები, იუსტიციის საბჭოსა და იუსტიციის სკოლის რეფორმა მზადდებოდა. მოგვიანებით სამუშაო ჯგუფი ირაკლი კობახიძემ გადაიბარა და გადაწყვიტა, რომ ის გაძღოლოდა პროცესს. ამას იმით ვხსნი, რომ სამუშაო ჯგუფში მქონდა გარკვეულ საკითხებზე კრიტიკული პოზიცია და კრიტიკული შეხედულებები. ეს ეხებოდა დისციპლინური პასუხისმგებლობის საკითხებს, იუსტიციის საბჭოს საქმიანობის მარეგულირებელ ნორმებს და მოსამართლეთა უვადოდ დანიშვნის საკითხებს. ჩემი პოზიცია იყო ბევრად უფრო თამამი და კრიტიკული, რაც აღქმული იყო როგორც არათანამოაზრეობა იმ ჯგუფის მიმართ, რომელიც ამ სახით იყო წარმოდგენილი. ამან განაპირობა პროცესის წარმართვა პარლამენტის თავმჯდომარის მხრიდან“, - აღნიშნა ეკა ბესელიამ.

დეპუტატმა აქვე დასძინა, რომ სამუშაო ჯგუფის ფორმატში ჯერ არც ერთი კანონპროექტი მომზადებული და პარლამენტში ინიცირებული არ არის.

ხათუნა ლაგაზიძე -  პარლამენტში მიმდინარე პროცესები იმის ტესტიც არის, თუ რად უღირს თანამედროვე დასავლურ პოლიტიკურ ელიტას საქართველო
ქართული პრესის მიმოხილვა 15.11.2019
მაია ბითაძე - ევროპამ 50 წლით გაგვისწრო, მაგრამ ნაბიჯ-ნაბიჯ ჩვენც მივყვებით
გამოიძახე ექიმი სახლში - REDMED ინოვაცია ქართულ სამედიცინო სფეროში
#იმოგზაურევისოლთანერთად - საქართველოს დაცულ ტერიტორიებზე მედია-ტური გაიმართა
Konica Minolta-ს პირველი ოფისი 12 ნოემბერს თბილისში ოფიციალურად გაიხსნა
ტოიოტა ფორტუნერი - თავდაჯერებულობა ნებისმიერ გზაზე, ახლა უკვე დიზელის ძრავით
აგრესიული რეგულაციების გვერდითი მოვლენები სამშენებლო ბაზარზე – ფასების ზრდა