გიორგი ჩაკვეტაძემ ოპოზიციას პოლიტიკური დემაგოგიისგან თავის შეკავებისკენ მოუწოდა

“თბილისის ბიუჯეტი კიდევ ერთხელ გაიზარდა და მილიარდ ლარს გადააჭარბა. ველოდებით ქალაქის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის მიღებას, რაც საბოლოოდ დაასრულებს ქალაქში ქაოტურ განაშენიანებას. პარკირების მიმართულებით კი ევროპულ პრაქტიკას ვამკვიდრებთ,“ - ასე გამოეხმაურა ოპოზიციის წარმომადგენლების ბრალდებებს საკრებულოს სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა კომისიის თავმჯდომარე გიორგი ჩაკვეტაძე.

მისივე თქმით, საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარების გარეშე შეუძლებელი იქნება პარკირების ევროპულ სტილზე გადასვლა. სწორედ ამიტომ ქალაქში 100 -მდე ახალი ავტობუსი შემოდის და ავტოპარკი ეტაპობრივად განახლდება.

გიორგი ჩაკვეტაძემ ოპოზიციას აღნიშნულ თემაზე პოლიტიკური დემაგოგიისგან თავის შეკავებისკენ მოუწოდა და განაცხადა, რომ საუბარი იმის შესახებ, თითქოსდა ახალი გადასახადების დაწესებით თანხები ვინმეს ჯიბეში მიდის - არის დემაგოგია და სხვა არაფერი.

„თანხა, რომელიც ზონალური პარკირებისთვის განისაზღვრება, ქალაქის სატრანსპორტო პოლიტიკის განვითარებას მოხმარდება. თბილისში ძალიან ბევრი ინფრასტრუქტურული პროექტი ხორციელდება, ახალი გზები და ესტაკადები შენდება, მაგრამ ოპოზიციას არც ეს უხარია“, - განაცხადა გიორგი ჩაკვეტაძემ.

ინფორმაციას თბილისის საკრებულოს პრესსამსახური ავრცელებს.

თენგიზ ფხალაძე - ვინც ანაკლიის პორტის მიზანშეწონილობას ეჭვქვეშ აყენებს, იქნებ იმაზეც დაფიქრდეს, რატომ აჩქარებს რუსეთი ტამანში საკუთარი პორტის მშენებლობას?
ქართული პრესის მიმოხილვა 17.10.2019
ზურაბ ბატიაშვილი - სირიაში შექმნილი სიტუაციიდან ყველაზე მოგებულ პოზიციაში რუსეთი აღმოჩნდა, რაც ცუდი სიგნალია პროდასავლური ქვეყნებისა და ძალებისთვის
რატომ და რამდენით შემცირდა საკრედიტო ბარათების საპროცენტო განაკვეთი საქართველოში
კომპანია „ჰიდროდიაგნოსტიკამ“ ჟინვალჰესის ადრეული შეტყობინების პროექტზე მუშაობა დაასრულა და სატესტო რეჟიმში გაუშვა
„ვენდიმ“ „რაგბი მენიუს“ გათამაშების პირველი ნაკადის გამარჯვებული რაგბის გულშემატკივრები დააჯილდოვა
პროექტი „სტარტაპ ანბანი“ "ტერაბანკის" მხარდაჭერით გრძელდება
Wolt და Mastercard მომხმარებელს ახალ, შეუფასებელ აქციას სთავაზობს
"ჯადოსნური ახალი წელი აბუ დაბიში" - ლიბერთის და VISA-ს ერთობლივი კამპანია მხოლოდ Apple Pay-ს მომხმარებლისთვის დაიწყო