საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისია „მისტიური მომხმარებლის“ პროექტის შედეგებს გამოაქვეყნებს.
პროექტის ფარგლებში საქართველოს მასშტაბით 10 კომუნალური მომსახურების კომპანიის მომსახურების პროცესი შემოწმდა.
სემეკის ინფორმაციით, დაკვირვება განხორციელდა სს „თელასის“, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“, შპს „ყაზტრანსგაზ-თბილისის“, შპს „სოკარ ჯორჯია გაზის“, სს „საქორგგაზის“, შპს „ინტერგაზის“, შპს „ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის“ შპს „საქართველოს გაერთიანებული წყალმომარაგების კომპანიის“, შპს „რუსთავის წყალისა“და შპს „ბათუმის წყალის“ მიერ მომხმარებლებზე გაწეულ მომსახურებების პროცესზე, ასევე სემეკის მიერ დადგენილ სხვა მოთხოვნებზე.