ირაკლი ქარსელაძე - ანაკლიის ღრმაწყლოვან პორტთან დამაკავშირებელი გზისა და რკინიგზის პროექტზე მუშაობა გეგმის მიხედვით მიმდინარეობს

როგორც გვქონდა დაგეგმილი, ნოემბრისთვის ვვარაუდობთ გამარჯვებული კომპანიის გამოვლენას, რომელიც ანაკლიის პორტთან მისასვლელი გზის და რკინიგზის მშენებლობას უზრუნველყოფს,- ამის შესახებ ჟურნალისტებს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის თავმჯდომარემ, ირაკლი ქარსელაძემ განუცხადა.

„ინტერპრესნიუსის“ კითხვაზე, იმ შემთხვევაში თუ, მხარეებს - ინვესტორებს, კონსორციუმსა და მთავრობას შორის ვერ მოხერხდა შეთანხმება, იგივე გრაფიკით გაგრძელდება თუ არა გზისა და რკინიგზის სამშენებლო სამუშაოები, ქარსელაძე აცხადებს, რომ „ანაკლიასთან დაკავშირებით ძალიან ბევრი განცხადება გაკეთდა და თავად ახალს ვერაფერს ვეღარ იტყვის“.

ამასთნ, ქარსელაძის თქმით, ანაკლიის ღრმაწყლოვან პორტს ნამდვილად ექნება შესაბამისი გზა და რკინიგზა.

„როგორც გვქონდა დაგეგმილი, ნოემბრისთვის ვვარაუდობთ უკვე გამარჯვებული კომპანიის გამოვლენას სამშენებლო სამუშაოებზე. 330 მილიონი ლარია საორიენტაციოდ ის ბიუჯეტი, რაც დასჭირდება ამ პროექტს. ანაკლიის ღრმაწყლოვან პორტს ნამდვილად ექნება შესაბამისი გზა და რკინიგზა“ , - განაცხადა ირაკლი ქარსელაძემ.

ცნობისთვის, ანაკლიის ღრმაწყლოვან ნავსადგურთან მისასვლელი საავტომობილო გზა და რკინიგზა 18 კმ-იანი იქნება. პროექტირებას ავსტრალიური მულტინაციონალური კომპანია „სმექი“ ახორციელებს.

ვაჟა ბერიძე - გაუგებარია საზოგადოების რა ნაწილს წარმოადგენს მმართველი ძალა და ვისთვისაა „ოცნების“ ხელისუფლებაში დარჩენა სისხლხორცეულად აუცილებელი
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.10.2019
თენგიზ ფხალაძე - ვინც ანაკლიის პორტის მიზანშეწონილობას ეჭვქვეშ აყენებს, იქნებ იმაზეც დაფიქრდეს, რატომ აჩქარებს რუსეთი ტამანში საკუთარი პორტის მშენებლობას?
აჭარული სოფლები და მთები, როგორც ოთხივე სეზონის ტურისტული პროდუქტი
სილქნეტი მედიასივრცეში გავრცელებულ ბოლოდროინდელ ბრალდებას ეხმიანება სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე ოლიგოპოლიასთან დაკავშირებით
„ლიბერთი ბანკის“ მხარდაჭერით, ახალი, ინოვაციური ონლაინ პლატფორმა - onoff.ge შეიქმნა
„ჯიპიაი ჰოლდინგი“ ყველა ავტომფლობელს სტიქიური რისკებისგან დაზღვევას უფინანსებს