მამუკა არეშიძე - რაღაც კარგად ვერ არიან გარკვეულები ქვეშეთი-კობის გზის თემაში - თუ რუსეთს ტანკების შემოყვანა უნდა, ეს ტანკები არის საქართველოს ტერიტორიაზე

ვფიქრობ, რომ რაღაც კარგად ვერ არიან გარკვეულები ქვეშეთი-კობის გზის თემაში იმიტომ, რომ თუ რუსეთს ტანკების შემოყვანა უნდა, ეს ტანკები აქ არის საქართველოს ტერიტორიაზე, - ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს“ პოლიტიკის ექსპერტმა მამუკა არეშიძემ განუცხადა.

როგორც არეშიძემ აღნიშნა, მამუკა ხაზარაძის ეს განცხადება გათვლილია ადამიანებზე, რომლებიც საქმის კურსში არ არიან.

„დაახლოებით 2 თვის წინ მე მქონდა ამ თემაზე „ლელოში“ გამოსვლა, როგორც ექსპერტს კონფერენციაზე. ვფიქრობ, რომ რაღაც კარგად ვერ არიან ამ ქვეშეთი-კობის გზის თემაში. იმიტომ, რომ ტანკების შემოყვანა თუ უნდა რუსეთს, ეს ტანკები აქ არის საქართველოს ტერიტორიაზე და ბევრად უფრო მარტივია ცენტრალური ტრასიდან ტანკების დაძვრა, რომელიც ამ ტრასიდან ზოგიერთ შემთხვევაში 300 მეტრშია განლაგებული, ვიდრე კობი-ქვეშეთის გვირაბებით ტარება. არ მესმის, რატომ არის საჭირო ამ ორი თემის ერთმანეთზე მიბმა და მუდმივი საუბარი იმაზე, რომ კობი-ქვეშეთის თუ საქართველოს სამხედრო გზა არის ტანკების შემოსაყვანად მარტივი. მგონია, რომ ეს გათვლილია ადამიანებზე, რომლებიც საქმის კურსში არ არიან. რუსეთმა თუ მოინდომა სხვა გზებიც არის ჯარის შემოსაყვანად. თუ ომი დაიწყო ამ გზითაც შემოვლენ, მაგრამ იქნება თუ არა კობი-ქვეშის გზა, მნიშვნელობა არ აქვს, რადგან არსებობს სამხედრო გზა, რომელიც ყაზბეგზე გადის. ტანკებით ომის დრო აღარ არის, რომ ტანკები იყოს ავანგარდში. არსებობს ავიაცია და სხვა უამრავი საშუალება იმისთვის, რომ საომარი მოქმედება გააჩაღონ. ცხინვალში 5 ბაზაა რუსული და უძლიერესი სამხედრო კომპონენტია ის. ამიტომ ამ არგუმენტს მე არ ვიღებ.

საქართველოს ინტერესებში გარკვეულწილად არის ამ გზის მშენებლობა და ისეთი ინფრასტრუქტურული პროექტის შექმნა, რომელიც არ იქნება დამოკიდებული კლიმატურ პირობებზე, მაგრამ რაც მე არ მომწონს ამ პროექტში არის ის, რომ არ არის გათვლილი ეკოლოგიური და ზოგიერთი სხვა საკითხი, რომელიც ადგილობრივი მოსახლეობის პროტესტს იწვევს, რაზეც არ არის პასუხი გაცემული. ვფიქრობ, სტრუქტურამ, რომელიც ამ გზის მშენებლობაზეა პასუხისმგებელი, პირველ რიგში, ადგილობრივი მოსახლეობის კითხვებზე უნდა გასცეს პასუხი და ეკოლოგიური საფრთხის კომპონენტი უნდა აღმოფხვრას. გზა თუ არის, უნდა იყოს ნორმალური, 21-ე საუკუნეში ვცხოვრობთ და არ უნდა ვიყოთ კლიმატზე დამოკიდებული“, - განაცხადა არეშიძემ.

ცნობისთვის, პოლიტიკური გაერთიანება „ლელოს“ დამფუძნებლის, მამუკა ხაზარაძის განცხადებით, ქვეშეთი-კობის საგზაო პროექტი „პირდაპირ რუსეთის ინტერესში შედის“.

„ნახევარ მილიონ ვალს ვიღებთ და ვდებთ პროექტში, რომლითაც ვაძლევთ კომფორტულად ტანკების შემოსვლის ახალ შესაძლებლობას ქვეყანას, რომელსაც 20 პროცენტი აქვს ოკუპირებული“, - განაცხადა ხაზარაძემ.

ავთანდილ წულაძე - საქართველოსთან მიმართებაში რუსეთის სტრატეგიული მიზანი არსებული სტატუს-კვოს შენარჩუნებაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 23.01.2020
ვახტანგ ხმალაძე - ეუთო/ოდირის პასუხი საარჩევნო სისტემასთან დაკავშირებით ოპოზიციის წინადადებაზე სავარაუდოდ, ამ თვის ბოლომდე უნდა იყოს
გათამაშდა 1 მილიონ 182 454 ლარი - იძებნება მოგებული!
თეგეტა მოტორსმა 2019 წელი ავტოინდუსტრიის ბაზრის ლიდერის სტატუსით დახურა
სილქნეტმა გლობალურ საკომუნიკაციო კომპანია OneWeb-თან თანამშრომლობის მემორანდუმს მოაწერა ხელი
გეოგრაფიკი და კოლიერსი აბასთუმნის განვითარების პროექტის შესახებ
"ლიბერთი ბანკსა" და "ევექსი კლინიკებს" შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა
"სილქნეტი" აგრძელებს ოპტიკური ქსელის განვითარებას რეგიონებში - დაფარვის ზონას დაემატა დუშეთი