ცოტა ხნის წინ თბილისის 630 000-მდე აბონენტმა კომპანია "თბილისი ენერჯისგან" უსაფრთხოების მესიჯი მიიღო, რომელიც ახალი კორონავირუსით გამოწვეულ შეზღუდვებსა და რეკომენდაციებს ეხება. ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს“ კომპანია „თბილისი ენერჯიდან“ აცნობეს.
მათივე ცნობით, კომპანიამ საკუთარ აბონენტებს შეახსენა, რომ მათი ჯანმრთელობისთვის და უსაფრთხოებისთვის ერთი კვირაა "თბილისი ენერჯი" რაიონული მომსახურების ცენტრების პარალელურად, გადავიდა დისტანციურ მომსახურებაზე.
„აბონენტებს შეუძლიათ 24 საათის განმავლობაში მომსახურების ცენტრებში მისვლის გარეშე, ბუნებრივ გაზთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკითხი მოაგვარონ დისტანციურად. "თბილისი ენერჯი" აბონენტებს სთავაზობს მომსახურებას ტელეფონით 2 40 40 04, "ფეისბუქის" ოფიციალური გვერდისა და ასევე კომპანიის ვებგვერდის საშუალებით TE.GE . ასევე აბონენტებს შეუძლიათ კომპანიას, ოფიციალური Email-ის საშუალებით დაუკავშირდნენ და ბუნებრივ გაზთან დაკავშირებულ შეკითხვებზე მიიღონ პასუხი. ახალ კორონავირუსთან დაკავშირებით, "თბილისი ენერჯიმ" გაითვალისწინა მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციისა და დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრის რეკომენდაციები. თანამშრომლების და აბონენტების უსაფრთხოების და ჯანმრთელობის გამო ყველა მომსახურების ცენტრში სისტემატიურად ტარდება სადეზინფექციო სამუშაოები, მოეწყო სადეზინფექციო წერტილები და თანაშრომლებს დაურიგდათ ბახილები და პირბადეები“, - აღნიშნულია კომპანიის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.