„აიპლიუსი" მომხმარებლებს გამარტივებულ სერვისს და მორგებულ სიახლეებს სთავაზობს

Apple-ის ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში „აიპლიუსი" მომხმარებლებს გამარტივებულ სერვისს და მორგებულ სიახლეებს სთავაზობს, - ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს“ კომპანია „აიპლიუსიდან" აცნობეს

მათივე ინფორმაციით, მსოფლიოში გავრცელებული ახალი კორონავირუსული ეპიდემიის გამო დროებით მოსახლეობის სახლში დარჩენის რეკომენდაცია გაიცა, ამიტომ კომპანია მზად არის მომხმარებლებს უფასო მიტანის სერვისი შეთავაზოს.

„მომხმარებლების თხოვნის და დიდი ინტერესის გამო, 17 მარტიდან კომპანიას დაემატა უფასო მიტანის სერვისი. ადგილზე მიტანის სერვისით შეუძლიათ ისარგებლონ ნებისმიერი პროდუქციის (iPhone, Samsung, Xiaomi, Console, JBL, GoPro, ორიგინალი აქსესუარები) შეძენისას. ჩვენი კურიერი კი 30 წუთის განმავლობაში ნივთს უფასოდ მიუტანს. საკურიერო სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია თბილისში, ბათუმსა და ქუთაისში", - აცხადებს „აპლიუსის“ მენეჯერი გიორგი ჩიხრაძე.

შეკვეთის გასაკეთება შესაძლებელია, როგორც საიტზე www.iPlus.Ge, ასევე სატელეფონი რეჟიმში 2 19 60 60 და Messanger მიმოწერაში.

გარდა Online შეძენისა, ექსლუზიურად „აიპლიუსის“ მომხმარებლებს შეუძლიათ Online განვადებით ისარგებლონ „თიბისი“ და „სფეის ბანკთან“. „სფეის ბანკთან“ განვადების შემთხვევაში კი უფასო მიტანის სერვისით ისარგებლებენ.

„ტექნიკის შეძენასთან ერთად, ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია ჩვენი სერვისები. პროგრამული და ტექნიკური მომსახურებით ძალიან ბევრი ადამიანია დაინტერესებული. ჩვენ უკვე ერთი წელია გვაქვს პროექტი „კაცი გამოძახებით", სადაც ჩვენი პროგრამისტების და ტექნიკოსების ჯგუფი ადგილზე ემსახურებიან მომხმარებლებს. სურვილის შემთხვევაში შესაძლებელია მათ გამოძახება სპეციალური დამცავი ეკიპირებით“, - ნათქვამია ინფორმაციაში.

ემილ ავდალიანი - არაბული ქვეყნებისთვის და ირანისთვის ახლო აღმოსავლეთის რეგიონთან ჩინეთის ურთიერთობის სუფთა წარსული მეტად მიმზიდველია
ქართული პრესის მიმოხილვა 28.03.2024
საქართველოს თავდაცვის დილემა - რთული არჩევანი რთულ ვითარებაში
ამერიკული სამედიცინო ჰოლდინგი - CooperSurgical-ი საქართველოში ოვამედის ორგანიზებით სამდღიან სემინარს მართავს