კომპანიები „ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი“ და „რუსთავის წყალი“, ყველა რეკომენდაციის გათვალისწინებითა და დაცვით, 27 სექტემბრიდან სერვის ცენტრებში მომხმარებლების ადგილზე მიღებას განაახლებენ.
როგორც „ინტერპრესნიუსს“ კომპანია GWP-დან აცნობეს, კომუნალური მომსახურების მიღება შესაძლებელი იქნება თბილისის, რუსთავისა და მცხეთის ყველა სერვის ცენტრში.
„ნებისმიერი განცხადებისა და დოკუმენტაციის გაგზავნა ასევე გრძელდება დისტანციურად: ჯივიპის მომხმარებლებისთვის ელექტრონულ ფოსტაზე - online@gwp.ge და რუსთავის წყლის შემთხვევაში - online@rwc.ge
სერვის ცენტრებისა და დისტანციური მომსახურების შესახებ დეტალური ინფორმაცია განთავსებულია კომპანიის ვებ-გვერდზე www.gwp.ge, დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზის - 2 931111 და ონლაინ ჩათის მეშვეობით“, - ნათქვამია გავრცელებულ ინფორმაციაში.