„თიბისის“ ლოიალობის პროგრამა განახლდა

„თიბისის“ ლოიალობის პროგრამა განახლდა და ახლა უკვე ნებისმიერ მომხმარებელს, „თიბისის“ ნებისმიერი ბარათით გადახდისას აქვს საშუალება, რომ ერთგული ქულები დააგროვოს.

ამის შესახებ ინფორმაციას „თიბისი“ავრცელებს.

„თუ უკვე გაქვთ „თიბისის“ POS ტერმინალი, თქვენს მომხმარებლებს ეძლევათ საშუალება დააგროვონ ქულები ნებისმიერ გატარებაზე.

თუ თქვენი კომპანია ჯერ კიდევ არ სარგებლობს „თიბისის“ POS ტერმინალით, შეგიძლიათ ჩაერთოთ სპეციალურ აქციაში - გააკეთოთ შეკვეთა ახლავე და 2023 წლის 31 დეკემბრის ჩათვლით დაიბრუნოთ „თიბისის“ ბარათებით განხორციელებული ჯამური გადახდების მოცულობის 1 %.

ამასთანავე, თქვენ მიიღებთ 3 თვიან საშეღავათო პერიოდს შევსებად საკომისიოზე.

„თიბისის“ ბარათებით ქულების დაგროვება მარტივია, რადგან რაც მეტჯერ იხდი ბარათებით, მით მეტს აგროვებ”, - ნათქვამია ინფორმაციაში.

დავით ზურაბიშვილი - საშინაო პოლიტიკაში „ქართული ოცნებისა“ და ოპოზიციის მთავარი პრობლემაა რეალობის არაადეკვატურად აღქმა და რა უნდა გაკეთდეს ამ რეალობის შესაბამისად
ქართული პრესის მიმოხილვა 18.12.2025
თანამშრომელთა განვითარება: ხარჯი თუ ყველაზე ჭკვიანური ინვესტიცია?
რა დახვდებათ ე.წ წითელ ბაღში გახსნილ საახალწლო სოფელში თბილისის მცხოვრებლებს 31 დეკემბრის ჩათვლით „თეთრი კვადრატისგან“
წიგნის „ტრისტან სიხარულიძე – გურული სიმღერის დიდოსტატი“ პრეზენტაცია გაიმართა
მძლავრი რეგიონული ინტეგრაცია BDO CCA: ერთი ფირმა ხუთ ქვეყანაში
SWOOP.GE განახლდა - ახალი სტრატეგიული მიზნები და ბრენდის კონცეფცია
„სილქნეტმა“ „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ 2025 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა