გრიგოლ გეგელია - კანცლერმა თქვა, ან ეს კანონი, ან ევროკავშირი

გერმანიის კანცლერის მკაფიო გზავნილებმა ხელისუფლების მიერ „რუსულ კანონთან” დაკავშირებით წარმოებულ იაფფასიან პროპაგანდას ცელი გამოუსვა ორივე ძირითადი მიმართულებით, - ამის შესახებ პარტია „ლელოს“ წევრმა გრიგოლ გეგელიამ განაცხადა, რითაც პრემიერ-მინისტრ ირაკლი კობახიძისა და გერმანიის კანცლერ ოლაფ შოლცის ერთობლივ პრესკონფერენციას გამოეხმაურა.

გეგელიას თქმით, ხელისუფლებას „უცხოური გავლენის გამჭვირვალობის შესახებ“ კანონპროექტის, ან უკან გაწვევა მოუწევს, ან იანუკოვიჩის გზას დაადგება.

„დღეს მსოფლიომ ევროპის ერთ-ერთი უმთავრესი ლიდერისგან ხაზგასმით მოისმინა, რომ რუსეთის მსახური ხელისუფლება მორიგ ჯერზე უპირისპირდება საქართველოს ხალხის ევროპულ არჩევანს.

პირველი: „ქართული ოცნების" მიერ ინიცირებული კანონი არის რუსული და ის სრულ აცდენაშია ევროპული კავშირის ფუნდამენტურ ღირებულებებთან. თუ საქართველოს სურს რომ ევროკავშირთან დაახლოების თეორიული შანსი მაინც ჰქონდეს, რუსული კანონი არ უნდა იქნას მიღებული. „ან ეს კანონი, ან ევროკავშირი" - ეს არის გერმანიისა და ევროპული კავშირის ერთმნიშვნელოვანი გზავნილი. შესაბამისად, არჩევანი მარტივია, „ქართული ოცნება" ან გაიწვევს ამ კანონპროექტს, ან დაადგება იანუკოვიჩის გზას, ვინც საკუთარ ერს და მათ სუვერენულ არჩევანს უღალატა.

მეორე: შოლცმა წერტილი დაუსვა უსაგნო პოლემიკას ე.წ. „ევროპულ კანონზე", რომელიც, შოლცის მართებული თქმით, სულ სხვა კონცეფციას ეფუძნება და, ნებისმიერ შემთხვევაში, არ იქნება მიღებული.

შესაბამისად, დღეს „ქართული ოცნების" რუსულმა პროპაგანდისტულმა მანქანამ უდიდესი კრახი განიცადა ორივე ძირითადი მიმართულებით. უსაგნო პოლემიკა დასრულებულია. არჩევანი მკაფიოა: ან ეს კანონი, ან ევროპული კავშირი, მშვიდობა და კეთილდღეობა. ახლა ხელისუფლება ამ კანონს ან გაიწვევს, ან დაადგება იანუკოვიჩის გზას“,- წერს გეგელია „ფეისბუქზე“.

ვახტანგ ძაბირაძე -  ხელისუფლება ღიად საუბრობს, რომ მას საქართველოში არ უნდა ევროპული არჩევნების ჩატარება, მთავარი ისაა, რომ ხელისუფლების ასეთ განცხადებებს ოპოზიციურ ელექტორატში ადეკვატური რეაქცია არ აქვს
ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ნებისმიერი დონის არჩევნების ბოიკოტი გამოუსწორებელი შეცდომაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.06.2025
„ზრუნვა წყალივით გვჭირდება“ - ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს
Herbalife „დაბალანსებული კვების“ კატეგორიაში ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ზედიზედ მეოთხედ გახდა
Skillwill-ის კოლეჯს ავტორიზაცია მიენიჭა - პროფესიული განათლების ახალი ეტაპი საქართველოში
„სილქნეტის“ და „თიბისის“ ერთობლივი შეთავაზება - დაიბრუნე გადახდილი თანხის 30% ულიმიტო ინტერნეტის გააქტიურებისას