GCCA-ის წარმომადგენლებმა წალკაში სკოლის მოსწავლეებთან საინფორმაციო შეხვედრა გამართეს

საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს(GCCA) წარმომადგენლებმა წალკის მუნიციპალიტეტში, სოფელ დარაკოვის სკოლის მოსწავლეებთან საინფორმაციო-სამუშაო შეხვედრა გამართეს.

კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს ინფორმაციით, ქართულ-სომხური სკოლის მოსწავლეებთან სამუშაო შეხვედრა კითხვა-პასუხის რეჟიმში წარიმართა, სადაც GCCA-ის წარმომადგენლებმა მათთვის ყველა მნიშვნელოვან და საჭირო შეკითხვას გასცეს პასუხი. შეხვედრის თემა მოიცავდა როგორც კონკურენციის პოლიტიკას, ასევე მომხმარებლის უფლებების დაცვის საკითხებს.

GCCA-ის ინიციატივით, მიმდინარე წლის განმავლობაში, ერთ-ერთი მთავარი ყურადღება ეთმობა - კონკურენციისა და მომხმარებლის უფლებების შესახებ, შშმ პირების, ეთნიკური უმცირესობების და რეგიონში მცხოვრები მომხმარებლების ინფორმირებულობის ხარისხის გაუმჯობესებას და მათ აქტიურ ჩართულობას. საგანმანათლებლო სექტორში, აღნიშნული მიმართულებით შეხვედრები აქტიურ რეჟიმში მიმდინარეობს. GCCA-ის მიერ, მარტის თვეში, ასევე ჩანიშნულია შეხვედრა მარნეულის მუნიციპალიტეტის სოფელ კასუმლოს საჯარო სკოლის მოსწავლეებთან.

2025 წელს, ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლებთან სამუშაო შეხვედრები გაიმართა - ახალქალაქში დაინტერესებულ მხარეებთან, რუსთავის #18 სკოლის, თბილისის #98 და გარდაბნის #4 სკოლის მოსწავლეებთან.

საინფორმაციო-საგანმანათლებლო შეხვედრები სკოლებში სამომხმარებლო უფლებების დაცვის მიზნით, საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს სასწავლო კვლევითი ცენტრის ორგანიზებით და საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს მხარდაჭერით მიმდინარეობს.

დავით ზურაბიშვილი - საშინაო პოლიტიკაში „ქართული ოცნებისა“ და ოპოზიციის მთავარი პრობლემაა რეალობის არაადეკვატურად აღქმა და რა უნდა გაკეთდეს ამ რეალობის შესაბამისად
ქართული პრესის მიმოხილვა 18.12.2025
თანამშრომელთა განვითარება: ხარჯი თუ ყველაზე ჭკვიანური ინვესტიცია?
რა დახვდებათ ე.წ წითელ ბაღში გახსნილ საახალწლო სოფელში თბილისის მცხოვრებლებს 31 დეკემბრის ჩათვლით „თეთრი კვადრატისგან“
წიგნის „ტრისტან სიხარულიძე – გურული სიმღერის დიდოსტატი“ პრეზენტაცია გაიმართა
მძლავრი რეგიონული ინტეგრაცია BDO CCA: ერთი ფირმა ხუთ ქვეყანაში
SWOOP.GE განახლდა - ახალი სტრატეგიული მიზნები და ბრენდის კონცეფცია
„სილქნეტმა“ „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ 2025 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა