ნათელა მაჭავარიანი - დედაქალაქში ხელისუფლებასთან დაახლოებული პირების მიერ სატრანსპორტო ბიზნესის მონოპოლიზება ხდება

პარტია "საქართველოს გზის" წარმომადგენელი საკრებულოში და ფრაქცია "დედაქალაქის" წევრი ნათელა მაჭავარიანიდედაქალაქში მუნიციპალური ტრანსპორტის სამარშრუტო ხაზების ნაწილის გაუქმებას აპროტესტებს.

როგორც ნათელა მაჭავარიანი აცხადებს, ასეთი მნიშვნელოვანი საკითხების გადაწყვეტა საკრებულოს გვერდის ავლით, ფარულად არ უნდა ხდებოდეს.

`სატრანსპორტო მომსახურების შეზღუდვა ფინანსურ პრობლემებს შეუქმნის ისედაც სოციალურად დაუცველ მოსახლეობას, ვინაიდან მგზავრებს მოუწევთ ტრანსპორტის გამოცვლა, რაც მეტ დროს და ფინანსებს მოითხოვს. ჩნდება ეჭვი, რომ ამ გადაწყვეტილებით ხდება სატრანსპორტო ბიზნესის მონოპოლიზება, ხელისუფლებასთან დაახლოებული პირების მიერ~, _ აცხადებს მაჭავარიანი.

მუნიციპალური ტრანსპორტის სამარშრუტო ხაზების რაოდენობა თბილისში 1-ელი ნოემბრიდან 35-ით შემცირდა და დღეისათვის 92-ს შეადგენს.

ლევან ლორთქიფანიძე - ხელისუფლება ნელ-ნელა ცდილობს, რომ 78-ე მუხლის გაუქმების შესაძლებლობას შევეგუოთ
ქართული პრესის მიმოხილვა 11.12.2025
BDO × ITMC: როგორ აძლიერებს BDO-ს ექსპერტიზა ITMC-ის როლს რეგიონულ ლოგისტიკურ ეკოსისტემაში
Tower Group-ის პრემიალურ პროექტებზე წინასაახალწლო, განსაკუთრებული ფასებია
BDO Academy-მ შპს „ნიკორა“-ში სწავლების ელექტრონული მართვის სისტემა (LMS) დანერგა
კომპანია „მანი მუვერსმა“ „ნეოლეთის“ 100%-იანი წილი შეიძინა
„ორიენტირი ლისი“ - 24 ოჯახზე გათვლილი უბანი ლისის ტბიდან 300 მეტრში
დაპორტირდი „სილქნეტში“ სპეციალური პირობით და გამოცადე 5G მობილური ინტერნეტი