ხარისხის მართვის, სერვისის დიზაინისა და მიწოდების საკითხებზე ტრენინგი გაიმართა

ევროკავშირის სასამართლო მხარადაჭერის პროექტის ფარგლებში უზენაესი სასამართლოს აპარატის თანამშრომელთათვის ხარისხის მართვის, სერვისის დიზაინისა და მიწოდების საკითხებზე სამუშაო შეხვედრა გაიმართა.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ საქართველოს უზენაესი სასამრთლოდან აცნობეს, ღონიძიება სასტუმრო ,,ლოლიტაში“ ჩატარდა. შეხვედრის მონაწილეებს მიესალმნენ ევროკავშირის სასამართლოს მხარდაჭერის პროექტის ხელმძღვანელის მოადგილე მაია ჩოჩუა და უზენაესი სასამართლოს მენეჯერი ნატო ლომთათიძე. სამუშაო შეხვედრის პირველი სესია მიეძღვნა ხარისხის განყოფილების როლს სერვისის დიზაინისა და მიწოდების ჭრილში, მეორე სესიაზე მომხსენებლებმა ისაუბრეს ხარისხის მართვაზე და მის მზარდ როლზე საჯარო სექტორში.

9 ივნისს უზენაესი სასამართლოს აპარატის თანამშრომლები, მესამე სესიის ფარგლებში მოისმენენ ინფორმაციას წინასწარ შერჩეული სერვისის მაგალითზე, სერვის დიზაინის კონსოლიდირებული ჩარჩოს შემუშავება და ხარისხის მართვის სამსახურის როლის განსაზღვრა აღნიშნულ პროცესში.

ვახტანგ ხმალაძე - ეუთო/ოდირის პასუხი საარჩევნო სისტემასთან დაკავშირებით ოპოზიციის წინადადებაზე სავარაუდოდ, ამ თვის ბოლომდე უნდა იყოს
ქართული პრესის მიმოხილვა 21.01.2020
ასლან ბჟანია - სოხუმსა და თბილისს შორის დიალოგი უნდა იყოს, როგორ ფორმატში, რა ფორმით, მნიშვნელობა არ აქვს
ხელოვნური ინტელექტი და სასამართლო - კიბერმართლმსაჯულება
Fitch-მა ტერაბანკს საკრედიტო რეიტინგი B+ მიანიჭა
სპორტში განხორციელებული ქველმოქმედებისთვის კომპანია "არქის" ჯილდო გადაეცა
KTW ჯგუფი გურიაში 14 მილიონზე მეტი ოდენობის ინვესტიციას ახორციელებს