ხარისხის მართვის, სერვისის დიზაინისა და მიწოდების საკითხებზე ტრენინგი გაიმართა

ევროკავშირის სასამართლო მხარადაჭერის პროექტის ფარგლებში უზენაესი სასამართლოს აპარატის თანამშრომელთათვის ხარისხის მართვის, სერვისის დიზაინისა და მიწოდების საკითხებზე სამუშაო შეხვედრა გაიმართა.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ საქართველოს უზენაესი სასამრთლოდან აცნობეს, ღონიძიება სასტუმრო ,,ლოლიტაში“ ჩატარდა. შეხვედრის მონაწილეებს მიესალმნენ ევროკავშირის სასამართლოს მხარდაჭერის პროექტის ხელმძღვანელის მოადგილე მაია ჩოჩუა და უზენაესი სასამართლოს მენეჯერი ნატო ლომთათიძე. სამუშაო შეხვედრის პირველი სესია მიეძღვნა ხარისხის განყოფილების როლს სერვისის დიზაინისა და მიწოდების ჭრილში, მეორე სესიაზე მომხსენებლებმა ისაუბრეს ხარისხის მართვაზე და მის მზარდ როლზე საჯარო სექტორში.

9 ივნისს უზენაესი სასამართლოს აპარატის თანამშრომლები, მესამე სესიის ფარგლებში მოისმენენ ინფორმაციას წინასწარ შერჩეული სერვისის მაგალითზე, სერვის დიზაინის კონსოლიდირებული ჩარჩოს შემუშავება და ხარისხის მართვის სამსახურის როლის განსაზღვრა აღნიშნულ პროცესში.

ვიტალი ბალა - დარწმუნებული ვარ, რომ პუტინთან შეხვედრის შემდეგ ზელენსკი რუსეთის პრეზიდენტთან მიმართებაში ვარდისფერ სათვალეებს მოიხსნის
ქართული პრესის მიმოხილვა 10.12.2019
ბექა ინჯია - მაქსიმუმი უნდა გაკეთდეს იმისთვის, რომ არბიტრაჟისა და მედიაციის ინტიტუტების სტანდარტები საქართველოში მსხვილ ინვესტორთა მოთხოვნებს პასუხობდეს
"ორიონ ჯგუფმა" ვირტუალური ფული შექმნა - სიახლე სამშენებლო სექტორში
პროკრედიტ ბანკსა და არასამთავრობო ორგანიზაცია CENN-ს შორის თანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა
ახალი ეტაპი „ემბავუდის“ განვითარებაში