ხარისხის მართვის, სერვისის დიზაინისა და მიწოდების საკითხებზე ტრენინგი გაიმართა

ევროკავშირის სასამართლო მხარადაჭერის პროექტის ფარგლებში უზენაესი სასამართლოს აპარატის თანამშრომელთათვის ხარისხის მართვის, სერვისის დიზაინისა და მიწოდების საკითხებზე სამუშაო შეხვედრა გაიმართა.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ საქართველოს უზენაესი სასამრთლოდან აცნობეს, ღონიძიება სასტუმრო ,,ლოლიტაში“ ჩატარდა. შეხვედრის მონაწილეებს მიესალმნენ ევროკავშირის სასამართლოს მხარდაჭერის პროექტის ხელმძღვანელის მოადგილე მაია ჩოჩუა და უზენაესი სასამართლოს მენეჯერი ნატო ლომთათიძე. სამუშაო შეხვედრის პირველი სესია მიეძღვნა ხარისხის განყოფილების როლს სერვისის დიზაინისა და მიწოდების ჭრილში, მეორე სესიაზე მომხსენებლებმა ისაუბრეს ხარისხის მართვაზე და მის მზარდ როლზე საჯარო სექტორში.

9 ივნისს უზენაესი სასამართლოს აპარატის თანამშრომლები, მესამე სესიის ფარგლებში მოისმენენ ინფორმაციას წინასწარ შერჩეული სერვისის მაგალითზე, სერვის დიზაინის კონსოლიდირებული ჩარჩოს შემუშავება და ხარისხის მართვის სამსახურის როლის განსაზღვრა აღნიშნულ პროცესში.

ვიქტორ ყიფიანი - გარე პროცესების გავლენათა მართვა ყველა ჩვენგანის თანამონაწილეობას და საზიარო პასუხისმგებლობას მოითხოვს
ქართული პრესის მიმოხილვა 25.09.2020
კახა კუკავა - 7 პრიორიტეტი გვაქვს, რაც ჩვენ საარჩევნო პროგრამაშია
ემილ ავდალიანი - ირანი და ჩინეთი 400 მილიარდი დოლარის შეთანხმებას ამზადებენ, თუ ეს მოხდა პერსპექტივაში ჩინური გავლენა ირანსა და ახლო აღმოსავლეთზე ხელშესახები გახდება
„თელიანი ველის“ გლეხური რქაწითელი ქვევრი დეკანტერის უმაღლესი ჯილდოს მფლობელია
წინანდლის კლასიკური მუსიკის რიგით მეორე ფესტივალი დასრულდა
მე-3 და მე-4 კატეგორიების საწარმოებისთვის
Samsung Galaxy S20 FE (Fan Edition) წინასწარი შეკვეთები უკვე დაიწყო