მეტროსა და ავტობუსებში მგზავრობის საფასურის გადახდა უკვე "ვითიბი ბანკისა” და ბანკი "ქართუს" პლასტიკური ბარათებითაც არის შესაძლებელი

მეტროსა და ავტობუსებში მგზავრობის საფასურის გადახდა უკვე "ვითიბი ბანკისა” და ბანკი "ქართუს" პლასტიკური ბარათებითაც არის შესაძლებელი

საზოგადოებრივ ტრანსპორტში - მეტროსა და ავტობუსებში მგზავრობის საფასურის გადახდა “საქართველოს ბანკის” პლასტიკური ბარათების გარდა, მგზავრებს უკვე "ვითიბი" ბანკისა და ბანკი "ქართუს" პლასტიკური ბარათებითაც შეუძლიათ.

როგორც "ინტერპრესნიუსს" თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში განუცხადეს, თუკი იქნება სხვა ბანკების თანხმობაც, მათ ჩართვას ამ სისტემაში, “საქართველოს ბანკი” უზრუნველყოფს.

"ავტობუსებსა და მეტროში სხვადასხვა ბარათების მომსახურების სისტემაზე პასუხისმგებელია “საქართველოს ბანკი”, გაბილეთიანების ხელშეკრულების თანახმად. სისტემა ტექნიკურად გამართულია და ამ ეტაპზე სისტემაში ჩაერთო "ვითიბი" ბანკი და "ქართუ". რაც შეეხება სხვა ბანკებს, ეს დამოკიდებულია მათი მხრიდან მზაობაზე და თუკი იქნება სხვა ბანკების თანხმობაც, ტექნიკურად მათ ჩართვას ამ სისტემაში მოლაპარაკების თანახმად, უზრუნველყოფს “საქართველოს ბანკი", - განუცხადეს "ინტერპრესნიუსს" თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში.

შეგახსენებთ, რომ საზოგადოებრივ ტრანსპორტში მგზავრობის საფასურის გადახდის სისტემის მოდერნიზაციის შემდეგ, თბილისის მერიაში აცხადებდნენ, რომ მასში ჩართვა ნებისმიერ ბანკს შეეძლო, მათ შორის, დაანონსებული იყო, რომ სისტემაში „თიბისი“ ბანკიც ჩაერთვებოდა.

ცნობისთვის, „საქართველოს ბანკმა“ გაბილეთიანების სისტემის ოპერირების უფლება 10 წლის ვადით, 2017 წელს მიიღო.

30.06.2025 / 09:10
მეტროსა და ავტობუსებში მგზავრობის საფასურის გადახდა უკვე "ვითიბი ბანკისა” და ბანკი "ქართუს" პლასტიკური ბარათებითაც არის შესაძლებელი

საზოგადოებრივ ტრანსპორტში - მეტროსა და ავტობუსებში მგზავრობის საფასურის გადახდა “საქართველოს ბანკის” პლასტიკური ბარათების გარდა, მგზავრებს უკვე "ვითიბი" ბანკისა და ბანკი "ქართუს" პლასტიკური ბარათებითაც შეუძლიათ.

როგორც "ინტერპრესნიუსს" თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში განუცხადეს, თუკი იქნება სხვა ბანკების თანხმობაც, მათ ჩართვას ამ სისტემაში, “საქართველოს ბანკი” უზრუნველყოფს.

"ავტობუსებსა და მეტროში სხვადასხვა ბარათების მომსახურების სისტემაზე პასუხისმგებელია “საქართველოს ბანკი”, გაბილეთიანების ხელშეკრულების თანახმად. სისტემა ტექნიკურად გამართულია და ამ ეტაპზე სისტემაში ჩაერთო "ვითიბი" ბანკი და "ქართუ". რაც შეეხება სხვა ბანკებს, ეს დამოკიდებულია მათი მხრიდან მზაობაზე და თუკი იქნება სხვა ბანკების თანხმობაც, ტექნიკურად მათ ჩართვას ამ სისტემაში მოლაპარაკების თანახმად, უზრუნველყოფს “საქართველოს ბანკი", - განუცხადეს "ინტერპრესნიუსს" თბილისის სატრანსპორტო კომპანიაში.

შეგახსენებთ, რომ საზოგადოებრივ ტრანსპორტში მგზავრობის საფასურის გადახდის სისტემის მოდერნიზაციის შემდეგ, თბილისის მერიაში აცხადებდნენ, რომ მასში ჩართვა ნებისმიერ ბანკს შეეძლო, მათ შორის, დაანონსებული იყო, რომ სისტემაში „თიბისი“ ბანკიც ჩაერთვებოდა.

ცნობისთვის, „საქართველოს ბანკმა“ გაბილეთიანების სისტემის ოპერირების უფლება 10 წლის ვადით, 2017 წელს მიიღო.

ემილ ავდალიანი - რუსეთს საერთაშორისო ასპარეზზე აზერბაიჯანის დამოუკიდებელი პოლიტიკის წარმოება არ აწყობს
ქართული პრესის მიმოხილვა 30.06.2025
ეროვნული გამოცდების წინ, საბანკო ასოციაცია აბიტურიენტებს წარმატებას უსურვებს
ზღაპრული დღე წალკაში – 4 ივლისს KASS LAND-ის ატრაქციონების ახალი პარკი ყველა ბავშვისთვის ღიაა
ევროპის უმაღლესი განათლების კვირეულის ფარგლებში საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია: „განათლება - კეთილდღეობის კატალიზატორი“ აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტში გაიმართა
სპეციალური შეთავაზება - Hyundai Santa Fe 15 000-ლარიანი ფასდაკლებით
5 ივლისს დიდი ფასდაკლების დღე „არქი ჰორაიზონის“ პრემიუმ კომპლექსის ბინებზე