ეკატერინე ტიკარაძე - როცა 112-ის წარმომადგენლები პაციენტებს უსვამენ კითხვებს, სწორია, რადგან გამოძახება მიზნობრივი უნდა იყოს

როცა 112-ის წარმომადგენლები პაციენტებს უსვამენ კითხვებს, აბსოლუტურად სწორია, ვინაიდან გამოძახება უნდა იყოს მიზნობრივი, - ამის შესახებ ჟურნალისტებს ჯანდაცვის მინისტრმა ეკატერინე ტიკარაძემ უპასუხა.

მისივე თქმით, ამ კითხვების საშუალებით ხდება გამოძახების იდენტიფიცირება, თუ რომელი სიძლიერის ბრიგადის გაგზავნაა საჭირო.

„ეს არ არის საქართველოს სტანდარტი, ეს არის საერთაშორისო სტანდარტი. ეს არის რა თქმა უნდა, სავალდებულო. ამ კითხვების საშუალებით შეგვიძლია გამოვყოთ რომელია მწვავე გამოძახება, სადაც მყისიერად უნდა მოხდეს ბრიგადის გაგზავნა. რაც შეეხება დაგვიანებებს, სასწრაფო იგვიანებს იმის მიხედვით, თუ რამდენად მწვავეა გამოძახება და ის გამოძახებები, რომლებიც არის მწვავე და ეხება ადამიანის სიცოცხლეს, ვცდილობთ რომ იქ არ დავიგვიანოთ“, - განაცხადა ტიკარაძემ.

ლევან ლორთქიფანიძე - ხელისუფლება ნელ-ნელა ცდილობს, რომ 78-ე მუხლის გაუქმების შესაძლებლობას შევეგუოთ
ქართული პრესის მიმოხილვა 11.12.2025
BDO × ITMC: როგორ აძლიერებს BDO-ს ექსპერტიზა ITMC-ის როლს რეგიონულ ლოგისტიკურ ეკოსისტემაში
Tower Group-ის პრემიალურ პროექტებზე წინასაახალწლო, განსაკუთრებული ფასებია
BDO Academy-მ შპს „ნიკორა“-ში სწავლების ელექტრონული მართვის სისტემა (LMS) დანერგა
კომპანია „მანი მუვერსმა“ „ნეოლეთის“ 100%-იანი წილი შეიძინა
საახალწლო შეთავაზება APEX Development-ის ბინებზე