ვასო ურუშაძე - რიკოთის საუღელტეხილო ავტომაგისტრალს, რომელიც 2017 წელს ყველა გათვლით უნდა დასრულებულიყო, ჯერ კიდევ გაურკვეველია რა ბედი ელის

ვასო ურუშაძე - რიკოთის საუღელტეხილო ავტომაგისტრალს, რომელიც 2017 წელს ყველა გათვლით უნდა დასრულებულიყო, ჯერ კიდევ გაურკვეველია რა ბედი ელის

ბიძინა ივანიშვილმა, რუსული ოლიგარქიული „კლანის“ მმართველობის პირობებში, რომელსაც 11 წელია მიტაცებული აქვს სახელმწიფო ძალაუფლება, შეაჩერა და გააჭიანურა ქვეყნისთვის მნიშვნელოვანი პროექტები - რიკოთის საუღელტეხილო ავტომაგისტრალი, რომელიც 2017 წელს ყველა გათვლით უნდა დასრულებულიყო, დღეს 2023 წელია და ჯერ კიდევ გაურკვეველია რა ბედი ელის , - ამის შესახებ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ ანტიკორუფციული მიმართულების მდივანმა, ვასო ურუშაძემ განაცხადა.

მისივე თქმით, დღემდე გაურკვეველია როდის დამთავრდება სამტრედია-გრიგოლეთის საავტომობილო მაგისტრალის მშენებლობა.

„ჩვენ დღეს უნდა ვსაუბრობდეთ ახალი ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელებაზე, ჩვენ უნდა ვსაუბრობდეთ მეგა აეროპორტის მშენებლობაზე, რომელიც იქნება ჰაბის ფუნქციის მატარებელი. ჩვენ უნდა ვსაუბრობდეთ ჩქაროსნული რკინიგზის მაგისტრალის მშენებლობაზე, ლოგისტიკური ცენტრების მშენებლობაზე, ახალი პორტების მშენებლობაზე, თუმცა, სამწუხაროდ, ბიძინა ივანიშვილის რუსული ოლიგარქიული „კლანის“ მმართველობის პირობებში, რომელსაც უკვე 11 წელია მიტაცებული აქვს სახელმწიფო ძალაუფლება, გვიწევს ვისაუბროთ შეჩერებულ და გაჭიანურებულ პროექტებზე. ჩვენ დღეს ვიმყოფებით რიკოთის საუღელტეხილო მაგისტრალის მშენებლობაზე, რომელიც უნდა დამთავრებულიყო ჯერ კიდევ 2017 წელს. დიახ, ჯერ კიდევ 2008 წლის გათვლებით და გაანგარიშებით „ნაციონალური მოძრაობის“ ხელისუფლების პირობებში იქნა მოზიდული ფინანსური რესურსი და ზუსტი გათვლებით აღმოსავლეთ-დასავლეთ ავტომაგისტრალი უნდა დასრულებულიყო 2017 წელს. დღეს 2023 წელია და ჯერ კიდევ გაურკვეველია ბედი როდის დამთავრდება რიკოთის საუღელტეხილო მაგისტრალის მშენებლობა, გაურკვეველია როდის დამთავრდება სამტრედია-გრიგოლეთის საავტომობილო მაგისტრალის მშენებლობა, კვლავ დაუსრულებელი ხულო-ზარზმის საავტომობილო გზის მშენებლობა, ხარაგაული-ჩუმათელეთი-ზესტაფონის გზის მშენებლობა და ეს ყველაფერი ჩვენ, საქართველოს მოქალაქეებს მილიარდობით ლარი გვიჯდება“, - განაცხადა ვასო ურუშაძემ.

ვასო ურუშაძე - რიკოთის საუღელტეხილო ავტომაგისტრალს, რომელიც 2017 წელს ყველა გათვლით უნდა დასრულებულიყო, ჯერ კიდევ გაურკვეველია რა ბედი ელის

ბიძინა ივანიშვილმა, რუსული ოლიგარქიული „კლანის“ მმართველობის პირობებში, რომელსაც 11 წელია მიტაცებული აქვს სახელმწიფო ძალაუფლება, შეაჩერა და გააჭიანურა ქვეყნისთვის მნიშვნელოვანი პროექტები - რიკოთის საუღელტეხილო ავტომაგისტრალი, რომელიც 2017 წელს ყველა გათვლით უნდა დასრულებულიყო, დღეს 2023 წელია და ჯერ კიდევ გაურკვეველია რა ბედი ელის , - ამის შესახებ „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის“ ანტიკორუფციული მიმართულების მდივანმა, ვასო ურუშაძემ განაცხადა.

მისივე თქმით, დღემდე გაურკვეველია როდის დამთავრდება სამტრედია-გრიგოლეთის საავტომობილო მაგისტრალის მშენებლობა.

„ჩვენ დღეს უნდა ვსაუბრობდეთ ახალი ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელებაზე, ჩვენ უნდა ვსაუბრობდეთ მეგა აეროპორტის მშენებლობაზე, რომელიც იქნება ჰაბის ფუნქციის მატარებელი. ჩვენ უნდა ვსაუბრობდეთ ჩქაროსნული რკინიგზის მაგისტრალის მშენებლობაზე, ლოგისტიკური ცენტრების მშენებლობაზე, ახალი პორტების მშენებლობაზე, თუმცა, სამწუხაროდ, ბიძინა ივანიშვილის რუსული ოლიგარქიული „კლანის“ მმართველობის პირობებში, რომელსაც უკვე 11 წელია მიტაცებული აქვს სახელმწიფო ძალაუფლება, გვიწევს ვისაუბროთ შეჩერებულ და გაჭიანურებულ პროექტებზე. ჩვენ დღეს ვიმყოფებით რიკოთის საუღელტეხილო მაგისტრალის მშენებლობაზე, რომელიც უნდა დამთავრებულიყო ჯერ კიდევ 2017 წელს. დიახ, ჯერ კიდევ 2008 წლის გათვლებით და გაანგარიშებით „ნაციონალური მოძრაობის“ ხელისუფლების პირობებში იქნა მოზიდული ფინანსური რესურსი და ზუსტი გათვლებით აღმოსავლეთ-დასავლეთ ავტომაგისტრალი უნდა დასრულებულიყო 2017 წელს. დღეს 2023 წელია და ჯერ კიდევ გაურკვეველია ბედი როდის დამთავრდება რიკოთის საუღელტეხილო მაგისტრალის მშენებლობა, გაურკვეველია როდის დამთავრდება სამტრედია-გრიგოლეთის საავტომობილო მაგისტრალის მშენებლობა, კვლავ დაუსრულებელი ხულო-ზარზმის საავტომობილო გზის მშენებლობა, ხარაგაული-ჩუმათელეთი-ზესტაფონის გზის მშენებლობა და ეს ყველაფერი ჩვენ, საქართველოს მოქალაქეებს მილიარდობით ლარი გვიჯდება“, - განაცხადა ვასო ურუშაძემ.

ანდრო გოცირიძე - ახლა დასავლეთთან კონფრონტაციის დრო ნამდვილად არ არის, ურთიერთობები ჩიხშია შესული, მმართველ პარტიას მათი გაჯანსაღების რესურსი აღარ აქვს
ქართული პრესის მიმოხილვა 29.05.2025
ლოპოტას ოლიმპიადა გაიხსნა - ლოპოტა სპა რეზორტი თანამშრომლებისთვის ახალ მასშტაბურ პროექტს იწყებს
„სოკარის“ განახლებული შავი კონცეფციის მორიგი სადგური
სილქნეტის და Orange-ის გლობალური მნიშვნელობის თანამშრომლობა ახალ ეტაპზე გადადის
ინოვაციები და ციფრული ტრანსფორმაცია სადაზღვევო კომპანია „ალდაგში“
„კონსიერჟ თბილისი“ უკვე ლოს-ანჯელესში
„პეივ ბანკ საქართველო“ აშშ-ის, დიდი ბრიტანეთის, ლუქსემბურგისა და შვეიცარიის წამყვან ბანკებთან საკორესპონდენტო პარტნიორობას იწყებს
გამოცდილებით შექმნილი ხარისხი - პლასტიკური და რეკონსტრუქციული ქირურგიის კლინიკა „რენიუ - ლაშა ოსეფაიშვილი“
PSP-სა და საფეხბურთო კლუბ „ტორპედოს“ შორის მემორანდუმი გაფორმდა
შეიძინე „სილქნეტის“ ერთწლიანი ულიმიტო პაკეტები და გაანაწილე გადახდა 12 თვეზე
„hei“ რომპეტროლისგან - 20 წელი მუდმივი განვითარების გზაზე
„ზიონი კრწანისში საელჩოებთან“ პროექტისთვის შვეიცარიული კომპანია „შინდლერი“ ლიფტებს ექსკლუზიურად დაამზადებს