SOLO-ს გენერალური სპონსორობით, თეატრი სახელოსნო 42-ში ახალი სპექტაკლის პრემიერა გაიმართება

SOLO-ს ბრენდის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულება კულტურისა და ხელოვნების პოპულარიზაციისკენ მიმართული ინიციატივების მხარდაჭერაა - სწორედ ამ მიზნით, SOLO თეატრი სახელოსნო 42-ის სეზონის გენერალური სპონსორია, - ამის შესახებ ინფორმაციას „საქართველოს ბანკი“ ავრცელებს.

მათივე ცნობით, 9 ნოემბერს თეატრი მაყურებლის წინაშე ახალი სპექტაკლით - ჟან ბატისტ მოლიერის „დონ ჟუანით“ წარდგება და მათ სპექტაკლის ლევან წულაძისეულ ვერსიას შესთავაზებს.

„სპექტაკლში მოლიერის გარდა გამოყენებული იქნება სცენები ალექსანდრე პუშკინის, პიერ კორნელიოსა და ედმონ როსტანის პიესებიდან. მასში მონაწილეობას ახალი თაობის გამორჩეული არტისტები მიიღებენ, როგორებიც არიან: პაატა პაპუაშვილი, ნიკა კუჭავა, თეონა ქოქრაშვილი, ანუკა გრიგოლია, ანა ვასაძე, ჯეჯი სხირტლაძე, მარიამ ღვინიანიძე და გიორგი გრძელიძე. სპექტაკლის ახლებური გადააზრება მაყურებელს დაუვიწყარ სანახაობას ჰპირდება.

ექსკლუზიურად SOLO მომხმარებლებს შესაძლებლობა ექნებათ, 20-22 ოქტომბერს წინასწარ შეიძინონ სპექტაკლის ბილეთები და ისარგებლონ სპეციალური შეთავაზებით. სეზონის განმავლობაში, SOLO VISA ბარათის მფლობელები თეატრი სახელოსნო 42-ის ნებისმიერ სპექტაკლზე 20%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ“,- ნათქვამია ინფორმაციაში.

ბილეთების შეძენა შესაძლებელია ონლაინ, ვებგვერდებზე: biletebi.ge და tkt.ge

დავით ზურაბიშვილი - საშინაო პოლიტიკაში „ქართული ოცნებისა“ და ოპოზიციის მთავარი პრობლემაა რეალობის არაადეკვატურად აღქმა და რა უნდა გაკეთდეს ამ რეალობის შესაბამისად
ქართული პრესის მიმოხილვა 18.12.2025
თანამშრომელთა განვითარება: ხარჯი თუ ყველაზე ჭკვიანური ინვესტიცია?
რა დახვდებათ ე.წ წითელ ბაღში გახსნილ საახალწლო სოფელში თბილისის მცხოვრებლებს 31 დეკემბრის ჩათვლით „თეთრი კვადრატისგან“
წიგნის „ტრისტან სიხარულიძე – გურული სიმღერის დიდოსტატი“ პრეზენტაცია გაიმართა
მძლავრი რეგიონული ინტეგრაცია BDO CCA: ერთი ფირმა ხუთ ქვეყანაში
SWOOP.GE განახლდა - ახალი სტრატეგიული მიზნები და ბრენდის კონცეფცია
„სილქნეტმა“ „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ 2025 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა