ენერგოომბუდსმენი - მომხმარებელთა საჩივრების რაოდენობის მიხედვით წყალმომარაგების სექტორი ლიდერობს - არ დარჩა უბანი დედაქალაქის მასშტაბითაც, სადაც დარღვევას ადგილი არ ჰქონდა

ენერგოომბუდსმენის, სალომე ვარდიაშვილის ინფორმაციით, მომხმარებელთა საჩივრების რაოდენობის მიხედვით წყალმომარაგების სექტორი ლიდერობს.

როგორც მან ჟურნალისტებთან აღნიშნა, ელექტრონულმა მიმართვიანობამ წლის განმავლობაში 10 ათასს გადააჭარბა.

„ჩვენ პანდემიური პერიოდის შემდეგ ძალიან კარგად ავამუშავეთ ელექტრონული მომართვიანობა. ელექტრონულმა მომართვიანობამ წლის განმავლობაში გადააჭარბა 10 ათასს. არ იგულისხმება მხოლოდ ადმინისტრაციული წარმოება, ეს არის მომართვა, რომელსაც პასუხს ვცემთ ონლაინ რეჟიმში, ეს ძალიან კარგად მუშაობს, უფრო მეტად ვიცილებთ დარღვევებს. შეგვიძლია ვთქვათ, რომ მომართვიანობა 100%-ით არის გაზრდილი.

საჩივრების რაოდენობის მიხედვით წყალმომარაგების სექტორი ლიდერობს. არ დარჩა უბანი დედაქალაქის მასშტაბითაც, სადაც დარღვევას ადგილი არ ჰქონდა”,-აღნიშნა სალომე ვარდიაშვილმა.

დავით ზურაბიშვილი - საშინაო პოლიტიკაში „ქართული ოცნებისა“ და ოპოზიციის მთავარი პრობლემაა რეალობის არაადეკვატურად აღქმა და რა უნდა გაკეთდეს ამ რეალობის შესაბამისად
ქართული პრესის მიმოხილვა 18.12.2025
თანამშრომელთა განვითარება: ხარჯი თუ ყველაზე ჭკვიანური ინვესტიცია?
რა დახვდებათ ე.წ წითელ ბაღში გახსნილ საახალწლო სოფელში თბილისის მცხოვრებლებს 31 დეკემბრის ჩათვლით „თეთრი კვადრატისგან“
წიგნის „ტრისტან სიხარულიძე – გურული სიმღერის დიდოსტატი“ პრეზენტაცია გაიმართა
მძლავრი რეგიონული ინტეგრაცია BDO CCA: ერთი ფირმა ხუთ ქვეყანაში
SWOOP.GE განახლდა - ახალი სტრატეგიული მიზნები და ბრენდის კონცეფცია
„სილქნეტმა“ „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ 2025 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა