ევროკავშირმა ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების შესახებ შეთანხმებას მიაღწია

ევროკავშირმა ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების შესახებ შეთანხმებას მიაღწია

ევროკავშირმა ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების შესახებ შეთანხმებას მიაღწია.

ამის შესახებ ინფორმაციას სააგენტო Reuters-ი ავრცელებს.

36-საათიანი მოლაპარაკებების შემდეგ, ევროპარლამენტარებმა, ევროკავშირის წევრი სახელმწიფოების წარმომადგენლებმა და ევროკომისიის ექსპერტებმა ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების შესახებ პოლიტიკურ შეთანხმებას მიაღწიეს.

„ევროპა ხდება პირველი კონტინენტი, რომელიც ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების მკაფიო წესებს ადგენს. ევროპას გლობალური სტანდარტების დაწესების დროს მისი როლის მნიშვნელობა ესმის. დიახ, მე მჯერა, რომ ეს ისტორიული დღეა“, - განაცხადა ევროკომისარმა ტიერი ბრეტონმა.

მიღწეული შეთანხმება ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით სახის ამოცნობას, სამართალდამცავი ორგანოების მიერ მის გამოყენებასა და ისეთი ხელოვნური ინტელექტის სისტემებს არეგულირებს, როგორიც ChatGPT-ია.

ევროკავშირმა ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების შესახებ შეთანხმებას მიაღწია

ევროკავშირმა ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების შესახებ შეთანხმებას მიაღწია.

ამის შესახებ ინფორმაციას სააგენტო Reuters-ი ავრცელებს.

36-საათიანი მოლაპარაკებების შემდეგ, ევროპარლამენტარებმა, ევროკავშირის წევრი სახელმწიფოების წარმომადგენლებმა და ევროკომისიის ექსპერტებმა ხელოვნური ინტელექტის რეგულირების შესახებ პოლიტიკურ შეთანხმებას მიაღწიეს.

„ევროპა ხდება პირველი კონტინენტი, რომელიც ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების მკაფიო წესებს ადგენს. ევროპას გლობალური სტანდარტების დაწესების დროს მისი როლის მნიშვნელობა ესმის. დიახ, მე მჯერა, რომ ეს ისტორიული დღეა“, - განაცხადა ევროკომისარმა ტიერი ბრეტონმა.

მიღწეული შეთანხმება ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით სახის ამოცნობას, სამართალდამცავი ორგანოების მიერ მის გამოყენებასა და ისეთი ხელოვნური ინტელექტის სისტემებს არეგულირებს, როგორიც ChatGPT-ია.

ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ნებისმიერი დონის არჩევნების ბოიკოტი გამოუსწორებელი შეცდომაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.06.2025
„ზრუნვა წყალივით გვჭირდება“ - ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს
Herbalife „დაბალანსებული კვების“ კატეგორიაში ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ზედიზედ მეოთხედ გახდა