რიგით მეორე საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი Touch.Point 2024 14 ივნისს ჩატარდება

რიგით მეორე საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი Touch.Point 2024 14 ივნისს ჩატარდება

შეგახსენებთ, რომ 14 ივნისს რიგით მეორე საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი Touch.Point ჩატარდება. ღონისძიება გააერთიანებს 20-ზე მეტ სესიას, 4 ვორქშოფს, 2 სცენას, ნეთვორქინგ და ქოვორქინგ ზონებს და შესაძბელობას დიდ ეკრანზე ვიზეიმოთ EURO24-ის გახსნის ცერემონიალი და პირველი საფეხბურთო მატჩი.

წარმოგიდგენთ მოკლე ინფორმაციას წლევანდელი ღონისძიების ჰედლაინერების შესახებ:

ლუიზა ფერგიუსონი - Spotify-ის გლობალური მარკეტინგის ხელმძღვანელი

ლუიზა ხელმძღვანელობს Spotify-ის ინტეგრირებულ მარკეტინგულ და პროდუქტიულ ინიციატივებს, მათ შორის ცნობილ Spotify Wrapped კამპანიას. Touch.Point-ზე ის ისაუბრებს Spotify-ის მარკეტინგულ სტრატეგიაზე ისეთ განვითარებად ბაზრებზე, როგორიცაა საქართველო, ხაზს გაუსვამს ტექნოლოგიითა და პერსონალიზაციით უზრუნველყოფილი ავთენტური ლოკალიზაციის მნიშვნელობას. ლუიზა გაგიზიარებთ Spotify Wrapped-ის კულისებს მიღმა და განიხილავს, თუ როგორ ინარჩუნებს ბრენდი გლობალური და ლოკალური სტრატეგიების ბალანსს.

დოტ ლუნგი - “სოციალური დრაკონების დედა”

დოტ ლუნგი, ციფრული მარკეტინგის გურუ, წარადგენს პრეზენტაციას სათაურით: "პირადი ბრენდინგი არის მარკეტინგის მომავალი." ის გაგიმხელთ ექვს ელემენტს, რომელიც აუცილებელია სოციალური მედიის გავლენის მოსაპოვებლად, ბრენდის ცნობადობის გასაზრდელად და ეფექტური სტრატეგიების შესაქმნელად. მეწარმეებისთვის და მარკეტერებისთვის, რომლებიც აპირებენ ხილვადობის გაზრდას, მისი სესია აუცილებელია.

ტომი პეტროვი - CopySight AI-ის CEO

ტომი, ვიზუალური კომუნიკაციისა და ტექნოლოგიების მდიდარი გამოცდილებით, წარადგენს პრეზენტაციას სათაურით: "აკრძალული მაგია: AI-ს ძალის გამოყენება კანონის დარღვევის გარეშე." ის გამჟღავნებს AI-ს შექმნის სამართლებრივ სირთულეებს და მოგცემთ პრაქტიკულ რჩევებს საავტორო უფლებების საკითხების გადასაჭრელად. ასევე, მისი ვორქშოპი "ახალ ბაზარზე შესვლის ჭკვიანური სტრატეგია" დაეხმარება მეწარმეებს შექმნან ბაზარზე შესვლის ეფექტური სტრატეგიები.

გაბრიელა ტეხეირა - სტრატეგიის დირექტორი DAVID Madrid-ში

გაბრიელას ქინოუთის თემაა: "არაჩვეულებრივი ტენდენციების რეპორტი", რომელშიც აჩვენებს, როგორ შეუძლია პოპ კულტურას კულტურული მოძრაობების გაგება და მომავლისთვის ბრენდების, კომპანიებისა და საკუთარი თავის მომზადება. 13 წლიანი გამოცდილებით ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა Netflix და Meta, მისი ხედვები ფასდაუდებელია ტენდენციების გაგებისა და გამოყენებისთვის.

ანდრეას პანაიოტოპულოსი - Uncloudy & Co-ს დამფუძნებელი/კრეატიული დირექტორი

ანდრეასის ქინოუთის მთავარი თემაა: "მეტავერსი: კარგი, ცუდი და მახინჯი," ისაუბრებს მეტავერსის სივრცის უახლეს განვითარებაზე, მათ შორის Apple Vision Pro-ს მაგალითებზე. ის შეისწავლის გემიფიკაციის და მომხმარებლის გამოცდილების ინტერსექციის წერტილებს და შემოგვთავაზებს მომავალის ხედვას მეტავერსის შესაძლებლობებსა და შეზღუდვებზე.

ზივ მეირი - კრეატივის, ბრენდისა და მარკეტინგის კონსულტანტი

ზივ, Google, McCann და PepsiCo-ს გამოცდილებით, ჩაატარებს ვორქშოპს "კრეატიული პროცესის შეკვეცა - გამოწვევიდან განხორციელებამდე 90 წუთში." მონაწილეები ჯგუფურად გაამზადებენ რეალური მარკეტინგული პრობლემის ამოსავალს AI ინსტრუმენტების გამოყენებით, რაც აჩქარებს შემოქმედებით პროცესს სტრატეგიიდან განხორციელებამდე.

ტიმი გიურაუ - ინოვაციის ლიდერი Volvo Cars-ში

ტიმის ძირითადი თემა, "დაბრუნება რეალობაში - წონასწორობის პრეზენტაცია მომავალი ტექნოლოგიების, მობილობის შესახებ," განიხილავს მობილობის მომავალ ტექნოლოგიებს, მათ შორის VR, XR რეალობას, პრაქტიკული მაგალითების გარცევით შეგვახედებს ვოლვოს ინოვაციების შიდა სამყაროში და გაგვიხიარებს მომავალ ტრენდებს.

ბენსე ბოდნარი - დამოუკიდებელი კრეატიული დირექტორი

ბენსე განიხილავს "კულტურის შექმნა, არა რეკლამების" თემა, შემოგთავაზებთ იდეებს ბრენდების შექმნის შესახებ, რომლებიც ვითარდება ინტერნეტ კულტურის სისწრაფით. მისი ნამუშევრები მოიცავს მსოფლიო რეკორდის დამყარებას და საინტერესო კონტენტის შექმნას სხვადასხვა პლატფორმისთვის, რაც მისი სესია უნდა დაესწრონ ისინი, ვისაც სურს დარჩენა ციფრული ეპოქის წინა პლანზე.

შეუერთდით Touch.Point 2024-ს

არ გამოტოვოთ შესაძლებლობა, გაიგოთ ინდუსტრიის ლიდერებისგან უახლესი ინფორმაცია მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროზე, გაიცნოთ ისინი პირადად, ჩაერთოთ საინტერესო დისკუსიებში და შეიქმნათ კოლაბორაციის შესაძლებლობები.

Early Bird ბილეთების შესაძენა ჯერ კიდევ შესაძლებელია. ეწვიეთ ფესტივალის ოფიციალურ ვებ-გვერდს: https://touch.ge/touchpoint24

კორპორატიული შეკვეთის შემთხვევაში დაუკავშირდით ორგანიზატორებს ელ-ფოსტაზე: info@touch.ge

(R)

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -:-
 
1x
19.05.2025 / 09:37

ვიქტორ ყიფიანი - “ხელისუფლების მთავარი ნაკლია, რომ მათთვის ზღვარი სახელმწიფოებრიობასა და ძალაუფლების საკითხს შორის წაშლილია”

“ჩვენ არ ვართ რევოლუციონერები”, - გახარია თვითმართველობის არჩევნებში მონაწილეობას ადასტურებს, ვინ იქნება შემდეგი

კონსტიტუციონალისტი ვახუშტი მენაბდე - “ეს წერილი გამოქვეყნდა ქართველი ხალხისთვის და ის უფრო გაამწვავებს ტრამპის ადმინისტრაციასთან ურთიერთობას”

ანექსიის პოლიტიკის გაგრძელება - რუსებმა აფხაზეთსა და ცხინვალის რეგიონში მცხოვრებლებს მოქალაქეობის მიღება გაუმარტივეს

რუსული საზაფხულო შეტევის წინ უშედეგო მოლაპარაკებით პუტინმა ყურადღების გადატანა სცადა...

რიგით მეორე საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი Touch.Point 2024 14 ივნისს ჩატარდება

შეგახსენებთ, რომ 14 ივნისს რიგით მეორე საერთაშორისო მარტექ ფესტივალი Touch.Point ჩატარდება. ღონისძიება გააერთიანებს 20-ზე მეტ სესიას, 4 ვორქშოფს, 2 სცენას, ნეთვორქინგ და ქოვორქინგ ზონებს და შესაძბელობას დიდ ეკრანზე ვიზეიმოთ EURO24-ის გახსნის ცერემონიალი და პირველი საფეხბურთო მატჩი.

წარმოგიდგენთ მოკლე ინფორმაციას წლევანდელი ღონისძიების ჰედლაინერების შესახებ:

ლუიზა ფერგიუსონი - Spotify-ის გლობალური მარკეტინგის ხელმძღვანელი

ლუიზა ხელმძღვანელობს Spotify-ის ინტეგრირებულ მარკეტინგულ და პროდუქტიულ ინიციატივებს, მათ შორის ცნობილ Spotify Wrapped კამპანიას. Touch.Point-ზე ის ისაუბრებს Spotify-ის მარკეტინგულ სტრატეგიაზე ისეთ განვითარებად ბაზრებზე, როგორიცაა საქართველო, ხაზს გაუსვამს ტექნოლოგიითა და პერსონალიზაციით უზრუნველყოფილი ავთენტური ლოკალიზაციის მნიშვნელობას. ლუიზა გაგიზიარებთ Spotify Wrapped-ის კულისებს მიღმა და განიხილავს, თუ როგორ ინარჩუნებს ბრენდი გლობალური და ლოკალური სტრატეგიების ბალანსს.

დოტ ლუნგი - “სოციალური დრაკონების დედა”

დოტ ლუნგი, ციფრული მარკეტინგის გურუ, წარადგენს პრეზენტაციას სათაურით: "პირადი ბრენდინგი არის მარკეტინგის მომავალი." ის გაგიმხელთ ექვს ელემენტს, რომელიც აუცილებელია სოციალური მედიის გავლენის მოსაპოვებლად, ბრენდის ცნობადობის გასაზრდელად და ეფექტური სტრატეგიების შესაქმნელად. მეწარმეებისთვის და მარკეტერებისთვის, რომლებიც აპირებენ ხილვადობის გაზრდას, მისი სესია აუცილებელია.

ტომი პეტროვი - CopySight AI-ის CEO

ტომი, ვიზუალური კომუნიკაციისა და ტექნოლოგიების მდიდარი გამოცდილებით, წარადგენს პრეზენტაციას სათაურით: "აკრძალული მაგია: AI-ს ძალის გამოყენება კანონის დარღვევის გარეშე." ის გამჟღავნებს AI-ს შექმნის სამართლებრივ სირთულეებს და მოგცემთ პრაქტიკულ რჩევებს საავტორო უფლებების საკითხების გადასაჭრელად. ასევე, მისი ვორქშოპი "ახალ ბაზარზე შესვლის ჭკვიანური სტრატეგია" დაეხმარება მეწარმეებს შექმნან ბაზარზე შესვლის ეფექტური სტრატეგიები.

გაბრიელა ტეხეირა - სტრატეგიის დირექტორი DAVID Madrid-ში

გაბრიელას ქინოუთის თემაა: "არაჩვეულებრივი ტენდენციების რეპორტი", რომელშიც აჩვენებს, როგორ შეუძლია პოპ კულტურას კულტურული მოძრაობების გაგება და მომავლისთვის ბრენდების, კომპანიებისა და საკუთარი თავის მომზადება. 13 წლიანი გამოცდილებით ისეთ ბრენდებთან, როგორიცაა Netflix და Meta, მისი ხედვები ფასდაუდებელია ტენდენციების გაგებისა და გამოყენებისთვის.

ანდრეას პანაიოტოპულოსი - Uncloudy & Co-ს დამფუძნებელი/კრეატიული დირექტორი

ანდრეასის ქინოუთის მთავარი თემაა: "მეტავერსი: კარგი, ცუდი და მახინჯი," ისაუბრებს მეტავერსის სივრცის უახლეს განვითარებაზე, მათ შორის Apple Vision Pro-ს მაგალითებზე. ის შეისწავლის გემიფიკაციის და მომხმარებლის გამოცდილების ინტერსექციის წერტილებს და შემოგვთავაზებს მომავალის ხედვას მეტავერსის შესაძლებლობებსა და შეზღუდვებზე.

ზივ მეირი - კრეატივის, ბრენდისა და მარკეტინგის კონსულტანტი

ზივ, Google, McCann და PepsiCo-ს გამოცდილებით, ჩაატარებს ვორქშოპს "კრეატიული პროცესის შეკვეცა - გამოწვევიდან განხორციელებამდე 90 წუთში." მონაწილეები ჯგუფურად გაამზადებენ რეალური მარკეტინგული პრობლემის ამოსავალს AI ინსტრუმენტების გამოყენებით, რაც აჩქარებს შემოქმედებით პროცესს სტრატეგიიდან განხორციელებამდე.

ტიმი გიურაუ - ინოვაციის ლიდერი Volvo Cars-ში

ტიმის ძირითადი თემა, "დაბრუნება რეალობაში - წონასწორობის პრეზენტაცია მომავალი ტექნოლოგიების, მობილობის შესახებ," განიხილავს მობილობის მომავალ ტექნოლოგიებს, მათ შორის VR, XR რეალობას, პრაქტიკული მაგალითების გარცევით შეგვახედებს ვოლვოს ინოვაციების შიდა სამყაროში და გაგვიხიარებს მომავალ ტრენდებს.

ბენსე ბოდნარი - დამოუკიდებელი კრეატიული დირექტორი

ბენსე განიხილავს "კულტურის შექმნა, არა რეკლამების" თემა, შემოგთავაზებთ იდეებს ბრენდების შექმნის შესახებ, რომლებიც ვითარდება ინტერნეტ კულტურის სისწრაფით. მისი ნამუშევრები მოიცავს მსოფლიო რეკორდის დამყარებას და საინტერესო კონტენტის შექმნას სხვადასხვა პლატფორმისთვის, რაც მისი სესია უნდა დაესწრონ ისინი, ვისაც სურს დარჩენა ციფრული ეპოქის წინა პლანზე.

შეუერთდით Touch.Point 2024-ს

არ გამოტოვოთ შესაძლებლობა, გაიგოთ ინდუსტრიის ლიდერებისგან უახლესი ინფორმაცია მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების სფეროზე, გაიცნოთ ისინი პირადად, ჩაერთოთ საინტერესო დისკუსიებში და შეიქმნათ კოლაბორაციის შესაძლებლობები.

Early Bird ბილეთების შესაძენა ჯერ კიდევ შესაძლებელია. ეწვიეთ ფესტივალის ოფიციალურ ვებ-გვერდს: https://touch.ge/touchpoint24

კორპორატიული შეკვეთის შემთხვევაში დაუკავშირდით ორგანიზატორებს ელ-ფოსტაზე: info@touch.ge

(R)

მირიან  მირიანაშვილი - ტრამპს არ მიეცემა საშუალება და ეს დღეს თვალნათლივ ჩანს, რუსეთთან პოლიტიკური ზავი იმდაგვარ ფორმატში დაიდოს, რომელიც რაიმენაირად ზიანს მიაყენებს უკრაინაში დასავლეთის ინტერესებს
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.05.2025
გაიზომე წნევა დღესვე - 17 მაისი ჰიპერტენზიასთან ბრძოლის საერთაშორისო დღეა