„ენერგო-პრო ჯორჯია ჰოლდინგი“ საინფორმაციო კამპანიას იწყებს

„იცით თუ არა“ - ასე ჰქვია საინფორმაციო კამპანიას, რომელიც „ენერგო-პრო ჯორჯია ჰოლდინგმა“ დაიწყო. ინფორმაციას კომპანიის პრესსამსახური ავრცელებს.

მათივე ცნობით, კამპანიის მიზანია, ჰოლდინგში შემავალი კომპანიების უფლება-მოვალეობებზე, საქართველოს რეგიონების და თბილისის შემოგარენის მცხოვრებლები უკეთ ინფორმირებულები იყვნენ.

„კამპანია სოციალურ ქსელის მეშვეობით დავიწყეთ. ყველამ იცის, რომ ევროპასთან ასოცირების ხელშეკრულების ფარგლებში, ,,ენერგო-პრო ჯორჯიას“ საქმიანობის გამიჯვნა 3 წლის წინ დასრულდა, თუმცა, ჩვენ გვინდა აბონენტები უკეთ იყვნენ ინფორმირებულები ჰოლდინგში შემავალი თითოეული კომპანიის საქმიანობის შესახებ“, - განაცხადა სს „ენერგო-პრო ჯროჯია ჰოლდინგის“ საზოგადოებასთან ურთიერთობის განყოფილების უფროსმა, ავთო დვალიშვილმა.

მისივე თქმით, მოსახლეობას დეტალურად მიეწოდება ინფორმაცია იმის შესახებ, მაგალითად, ვის უხდიან მოხმარებული ელექტროენერგიის საფასურს, ვის ეკუთვნის ელექტროქსელი და ა.შ. „იცით თუ არა“ კამპანიის ფარგლებში, 3 თვის განმავლობაში კომპანიის სოციალურ ქსელში საინფორმაციო პოსტერები და ვიდეოები გამოქვეყნდება.

კახა ბასილია - აშშ-ში რომ რონალდ რეიგანის მსგავსი პრეზიდენტი იყოს, ომი სწრაფად დამთავრდებოდა, არ არის საჭირო რუსეთთან ვაჭრობა! არ შეიძლება!
არმაზ ახვლედიანი - „ქართულმა ოცნებამ“ ისეთ დღეში ჩაიგდო თავი, რომ იმ უიშვიათეს შემთხვევაშიც კი, როცა ის შესაძლოა, მართალიცაა, მისი აღარავის სჯერა
ქართული პრესის მიმოხილვა 04.12.2025
„სკაპი“ სერვისების გაციფრულებას აგრძელებს
„გიუაანის“ საყოველთაო აღიარება და საუკეთესო შედეგი 2026 წლის IWSC საერთაშორისო კონკურსზე
„სითი მოლში“ SUBWAY-ს ფილიალი გაიხსნა
ავიაკომპანია Geosky ტელეკომპანია „ფორმულას“ გადაცემა „დროებასა“ და „კვირის ფორმულას“ მიერ გავრცელებულ სიუჟეტთან დაკავშირებით განცხადებას ავრცელებს
ალექსანდრე ჭიკაიძის ადვოკატები ტელეკომპანია „ფორმულას“ ეთერში გასულ სიუჟეტთან დაკავშირებით განცხადებას ავრცელებენ
„ამბასადორი აილენდ ბათუმმა“ კუნძულის ტერიტორიაზე მრავალფუნქციური კომპლექსის მშენებლობა დაიწყო