გუდაურის აბონემენტების შესაძენად მობილური აპლიკაცია SKIPASS შეიქმნა

გუდაურის აბონემენტების შესაძენად მობილური აპლიკაცია SKIPASS შეიქმნა

სპეციალურად მთის კურორტებისთვის შექმნილი აპლიკაცია SKIPASS-ით შესაძლებელია შეიძინოთ ან შევასოთ საბაგიროს ბარათი.

SKIPASS.GE: პირველი აპლიკაცია საქართველოს მთის კურორტებისთვის

საქართველოს მთის კურორტებისთვის შეიქმნა ინოვაციური აპლიკაცია – SKIPASS, რომელიც მომხმარებლებს მობილური აპლიკაციით სთავაზობს საბაგიროს სათხილამურო ბარათების მართვას.

MTA-სთან პარტნიორობით შექმნილი SKIPASS აერთიანებს საქართველოს ყველა წამყვან კურორტს – გუდაური, ბაკურიანი, გოდერძი და მესტია, რათა მომხმარებლებისთვის მაქსიმალური კომფორტი და სანდოობა უზრუნველყოს.

მთავარი მახასიათებლები:

ბარათის შევსება მობილურით: აპლიკაცია უზრუნველყოფს SKIPASS ბარათის სწრაფ შევსებას – უბრალოდ მიადეთ ბარათი ტელეფონს და გადაიხადეთ Apple Pay ან Google Pay-ით. ამას მხოლოდ 10 წამი სჭირდება, ნაცვლად რიგებში დგომისა და ბარათის ხელით შეყვანის.

ბარათის მიწოდების სერვისი: მათთვის, ვინც ჯერ არ ფლობს SKIPASS ბარათს, აპლიკაცია გთავაზობთ პერსონალიზებული ბარათის დამზადებას და თბილისის ფარგლებში შეკვეთიდან 45 წუთში მიწოდებას.

აქტუალური ინფორმაცია კურორტებზე: მალე, აპლიკაცია მოგაწვდით ინფორმაციას თოვლის დონეზე, ამინდის პროგნოზზე და სათხილამურო საბაგიროების სტატუსზე რეალურ დროში.

სპეციალური შეთავაზებები: SKIPASS-ით შესაძლებელია სხვადასხვა ფასდაკლებებისა და აქციების გამოყენება, რაც კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდის თქვენს ზამთრის დასვენებას.

აპლიკაციაში თავიდანვე ხელმისაწვდომია 30%-იანი ფასდაკლება მულტისკის სეზონურ აბონემენტზე Visa პრემიუმ ბარათით გადახდისას.

მომხმარებლებისთვის, ფუნქციონირებს 24-საათიანი მხარდაჭერის სერვისიც ნომერზე: 0 32 5 000 000

SKIPASS ცნობილ ქართულ ტექნოლოგიურ კომპანია Lemondo-ს შვილობილი პროექტია.

SKIPASS.GE საქართველოს მთის კურორტების სასრიალო აბონემენტების ოფიციალური რესელერია. აპლიკაცია არ ეკუთვნის და არ იმართება მთის ტრასების სააგენტოს (MTA) მიერ.

(R)

გუდაურის აბონემენტების შესაძენად მობილური აპლიკაცია SKIPASS შეიქმნა

სპეციალურად მთის კურორტებისთვის შექმნილი აპლიკაცია SKIPASS-ით შესაძლებელია შეიძინოთ ან შევასოთ საბაგიროს ბარათი.

SKIPASS.GE: პირველი აპლიკაცია საქართველოს მთის კურორტებისთვის

საქართველოს მთის კურორტებისთვის შეიქმნა ინოვაციური აპლიკაცია – SKIPASS, რომელიც მომხმარებლებს მობილური აპლიკაციით სთავაზობს საბაგიროს სათხილამურო ბარათების მართვას.

MTA-სთან პარტნიორობით შექმნილი SKIPASS აერთიანებს საქართველოს ყველა წამყვან კურორტს – გუდაური, ბაკურიანი, გოდერძი და მესტია, რათა მომხმარებლებისთვის მაქსიმალური კომფორტი და სანდოობა უზრუნველყოს.

მთავარი მახასიათებლები:

ბარათის შევსება მობილურით: აპლიკაცია უზრუნველყოფს SKIPASS ბარათის სწრაფ შევსებას – უბრალოდ მიადეთ ბარათი ტელეფონს და გადაიხადეთ Apple Pay ან Google Pay-ით. ამას მხოლოდ 10 წამი სჭირდება, ნაცვლად რიგებში დგომისა და ბარათის ხელით შეყვანის.

ბარათის მიწოდების სერვისი: მათთვის, ვინც ჯერ არ ფლობს SKIPASS ბარათს, აპლიკაცია გთავაზობთ პერსონალიზებული ბარათის დამზადებას და თბილისის ფარგლებში შეკვეთიდან 45 წუთში მიწოდებას.

აქტუალური ინფორმაცია კურორტებზე: მალე, აპლიკაცია მოგაწვდით ინფორმაციას თოვლის დონეზე, ამინდის პროგნოზზე და სათხილამურო საბაგიროების სტატუსზე რეალურ დროში.

სპეციალური შეთავაზებები: SKIPASS-ით შესაძლებელია სხვადასხვა ფასდაკლებებისა და აქციების გამოყენება, რაც კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდის თქვენს ზამთრის დასვენებას.

აპლიკაციაში თავიდანვე ხელმისაწვდომია 30%-იანი ფასდაკლება მულტისკის სეზონურ აბონემენტზე Visa პრემიუმ ბარათით გადახდისას.

მომხმარებლებისთვის, ფუნქციონირებს 24-საათიანი მხარდაჭერის სერვისიც ნომერზე: 0 32 5 000 000

SKIPASS ცნობილ ქართულ ტექნოლოგიურ კომპანია Lemondo-ს შვილობილი პროექტია.

SKIPASS.GE საქართველოს მთის კურორტების სასრიალო აბონემენტების ოფიციალური რესელერია. აპლიკაცია არ ეკუთვნის და არ იმართება მთის ტრასების სააგენტოს (MTA) მიერ.

(R)

ვახტანგ ძაბირაძე -  ხელისუფლება ღიად საუბრობს, რომ მას საქართველოში არ უნდა ევროპული არჩევნების ჩატარება, მთავარი ისაა, რომ ხელისუფლების ასეთ განცხადებებს ოპოზიციურ ელექტორატში ადეკვატური რეაქცია არ აქვს
ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ნებისმიერი დონის არჩევნების ბოიკოტი გამოუსწორებელი შეცდომაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.06.2025
„ზრუნვა წყალივით გვჭირდება“ - ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს
Herbalife „დაბალანსებული კვების“ კატეგორიაში ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ზედიზედ მეოთხედ გახდა
Skillwill-ის კოლეჯს ავტორიზაცია მიენიჭა - პროფესიული განათლების ახალი ეტაპი საქართველოში
„სილქნეტის“ და „თიბისის“ ერთობლივი შეთავაზება - დაიბრუნე გადახდილი თანხის 30% ულიმიტო ინტერნეტის გააქტიურებისას