ირაკლი ქადაგიშვილი - ხელისუფლების სურვილი არ არის, რომ მედია იყოს ცენზურის ქვეშ - სახეზე გვაქვს ფაქტი, რომ მედიასივრცე დაზიანებულია და სწორედ ამას სჭირდება მოწესრიგება, დარეგულირება

ხელისუფლების სურვილი არ არის, რომ მედია იყოს ცენზურის ქვეშ - სახეზე გვაქვს ფაქტი, რომ მედიასივრცე დაზიანებულია და სწორედ ამას სჭირდება მოწესრიგება, დარეგულირება, - ამის შესახებ რეგიონული პოლიტიკისა და თვითმმართველობის კომიტეტის თავმჯდომარემ, ირაკლი ქადაგიშვილმა განაცხადა.

მისი თქმით, საქართველოში მედია სტანდარტის აღსრულების მექანიზმი არ არსებობს და ამიტომ არის საჭიროება, რომ მედია სტანდარტების დაცვის მექანიზმი არსებობდეს.

„მედიასთან დაკავშირებით ჩვენ სწორედ ყველაზე უფრო გამოცდილი და ტრადიციული კანონმდებლობა, ამ შემთხვევაში, ბრიტანული კანონმდებლობა ავიღეთ. არის თუ არა ეს მედიის ჩარჩოებში მოქცევა?! როგორც მოგეხსენებათ, ზოგადად, მედია სტანდარტი ისედაც არსებობს, უბრალოდ, ამ მედია სტანდარტის აღსრულება არ ხდება საქართველოში. აღსრულების მექანიზმი არ არსებობს. თვითრეგულაციამ, ფაქტია, არ იმუშავა. აქედან გამომდინარე, ამიტომ არის საჭიროება, რომ მედია სტანდარტების დაცვის მექანიზმი არსებობდეს.

ხელისუფლების სურვილი არ არის, რომ მედია იყოს ცენზურის ქვეშ. ამ ხელისუფლების პირობებში არც ერთ მედიასაშუალებას რაიმე სისტემური, ან სხვა სახის პრობლემა არ შექმნია, იმიტომ, რომ ეს არ არის ამ ხელისუფლების მიზანი და ხასიათი. სახეზე გვაქვს ერთი მოცემულობა და ფაქტი - მედიასივრცე დღეს დაზიანებულია. სწორედ ამას სჭირდება მოწესრიგება, დარეგულირება. ევროპის ყველა სახელმწიფოში არსებობს მედია რეგულაციები და თუ იქ ეს მედია რეგულაცია ნიშნავს მაღალი სტანდარტის მიღწევის საშუალებას, რატომ უნდა ნიშნავდეს ჩვენს ქვეყანაში საპირისპიროს?!," - განაცხადა ქადაგიშვილმა.

დავით ზურაბიშვილი - საშინაო პოლიტიკაში „ქართული ოცნებისა“ და ოპოზიციის მთავარი პრობლემაა რეალობის არაადეკვატურად აღქმა და რა უნდა გაკეთდეს ამ რეალობის შესაბამისად
ქართული პრესის მიმოხილვა 18.12.2025
თანამშრომელთა განვითარება: ხარჯი თუ ყველაზე ჭკვიანური ინვესტიცია?
რა დახვდებათ ე.წ წითელ ბაღში გახსნილ საახალწლო სოფელში თბილისის მცხოვრებლებს 31 დეკემბრის ჩათვლით „თეთრი კვადრატისგან“
წიგნის „ტრისტან სიხარულიძე – გურული სიმღერის დიდოსტატი“ პრეზენტაცია გაიმართა
მძლავრი რეგიონული ინტეგრაცია BDO CCA: ერთი ფირმა ხუთ ქვეყანაში
SWOOP.GE განახლდა - ახალი სტრატეგიული მიზნები და ბრენდის კონცეფცია
„სილქნეტმა“ „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ 2025 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა