„სელფი მობაილის“ ლოიალობის პროგრამა მუდმივად ასაჩუქრებს

„სელფი მობაილმა“, ქართულმა მობილურმა ოპერატორმა, რომელიც 1.3 მილიონ აბონენტს ემსახურება, ადგილობრივი ტელეკომ ბაზრისთვის უპრეცედენტო, მომხმარებლის ლოიალობის პროგრამა დანერგა. ინფორმაციას ამის შესახებ „სელფი“ ავრცელებს.

მათივე ცნობით, პროგრამაში უკვე გაერთიანებულია მომხმარებლისთვის არაერთი საყვარელი ბრენდი, ბევრ სხვადასხვა კატეგორიაში: კვება, სპორტი, გართობა, თავის მოვლა, მაღაზიები, მოგზაურობა და სხვა.

„შეთავაზებები მოიცავს როგორც ადგილობრივ, ასევე გლობალურ ბრენდებს. ლოიალობის პროგრამაში ჩასართავად დამატებით არაფერია საჭირო და ის ავტომატურადაა ხელმისაწვდომი MyCellfie აპლიკაციის ყველა მომხმარებლისთვის. პარტნიორებისა და შეთავაზებების სია მუდმივად იზრდება.

პროგრამა Vodafone-ის მსოფლიოში ცნობილი ლოიალობის პროდუქტია, რომლის ადაპტაციაც „სელფი“ მობაილმა ადგილობრივი ბაზრისთვის მოახდინა. ლოიალობის პროგრამა სელფი მობაილსა და Vodafone Group -ს შორის დეკემბერში გაფორმებული პარტნიორობის პრაქტიკული შედეგია“,- ნათქვამია ინფორმაციაში.

დავით ზურაბიშვილი - ჩვენ გვყავს ხელისუფლება, რომელსაც არ აქვს განცდა, რომ ქართული სახელმწიფოს ხელმძღვანელია
ქართული პრესის მიმოხილვა 15.05.2025
„სილქნეტის“ და „საქართველოს ბანკის“ ერთობლივი შეთავაზება sCool და Student ბარათის მფლობელებს