1 ივნისისთვის ბიზნესები „საქართველოს ბანკის“ Ads მენეჯერით სპეციალური შეთავაზების შექმნას შეძლებენ

1 ივნისისთვის ბიზნესები „საქართველოს ბანკის“ Ads მენეჯერით სპეციალური შეთავაზების შექმნას შეძლებენ

„საქართველოს ბანკი“ მცირე და საშუალო ბიზნესების მხარდაჭერას აგრძელებს. ამ მიზნით, ბანკი, შესაძლებლობას აძლევბს ბიზნესებს, ბავშვთა დაცვის დღისთვის სპეციალური შეთავაზებები დანახარჯების გარეშე მოამზადონ.

თუ გაქვთ კვების ობიექტი, გასართობი ცენტრი, ყიდით აქსესუარებს, სათამაშოებს ან საკანცელარიო ნივთებს, შესაძლებლობა გაქვთ, შექმნათ 30%-იანი ქეშბექის შეთავაზება (მაქს. 20 ლარი) sCool Card-ის მფლობელებისთვის ან 20%-იანი PLUS ქულების ქეშბექი (მაქს. 25 ლარი).

მომხმარებლებისთვის დასაბრუნებელ თანხას კი საქართველოს ბანკი დააფინანსებს. (sCool Card-ით გადახდის შემთხვევაში 20 ლარს, PLUS ბარათით გადახდის შემთხვევაში კი 25 ლარის PLUS ქულებს)

კამპანიაში ჩართვა და სასურველი შეთავაზების შექმნა შეუძლია ყველა ბიზნესს, რომელსაც აქვს საქართველოს ბანკის ბიზნეს ანგარიში და რომლის ყოველთვიური ბრუნვაც, ბოლო 3 თვის განმავლობაში, არ აღემატება 1 000 000 ლარს, ამასთან — მისი საქმიანობა დაკავშირებულია კვების, გართობისა და შოპინგის ინდუსტრიასთან.

სასურველია, ბიზნესებმა შეთავაზებები 28 მაისის ჩათვლით შექმნან. შეთავაზების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ საქართველოს ბანკის ვებგვერდს.

ინფორმაციისთვის, Ads მენეჯერი არის საქართველოს ბანკის პლატფორმა, რომელიც ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს, შექმნან ფასდაკლების, PLUS ქულების და ქეშბექის შეთავაზებები და გამოაქვეყნონ საქართველოს ბანკის მობილბანკში, sCoolApp-სა და Offers.bog.ge-ზე — პლატფორმებზე, რომელთაც 1 600 000-ზე მეტი მომხმარებელი იყენებს.

Ads მენეჯერით შეთავაზების შექმნის შესახებ იხილეთ ვიდეო და შექმენით შეთავაზება.

ცნობისთვის, პლატფორმაზე შესვლას შეძლებენ დირექტორები იმ მომხმარებლის სახელითა და პაროლით, რომელსაც ბიზნეს მობილბანკის ან ბიზნეს ინტერნეტბანკისთვის იყენებენ. ორგანიზაციის სხვა თანამშრომლებს კი შეთავაზების შექმნის უფლება უნდა მიანიჭოს დირექტორმა.

(R)

1 ივნისისთვის ბიზნესები „საქართველოს ბანკის“ Ads მენეჯერით სპეციალური შეთავაზების შექმნას შეძლებენ

„საქართველოს ბანკი“ მცირე და საშუალო ბიზნესების მხარდაჭერას აგრძელებს. ამ მიზნით, ბანკი, შესაძლებლობას აძლევბს ბიზნესებს, ბავშვთა დაცვის დღისთვის სპეციალური შეთავაზებები დანახარჯების გარეშე მოამზადონ.

თუ გაქვთ კვების ობიექტი, გასართობი ცენტრი, ყიდით აქსესუარებს, სათამაშოებს ან საკანცელარიო ნივთებს, შესაძლებლობა გაქვთ, შექმნათ 30%-იანი ქეშბექის შეთავაზება (მაქს. 20 ლარი) sCool Card-ის მფლობელებისთვის ან 20%-იანი PLUS ქულების ქეშბექი (მაქს. 25 ლარი).

მომხმარებლებისთვის დასაბრუნებელ თანხას კი საქართველოს ბანკი დააფინანსებს. (sCool Card-ით გადახდის შემთხვევაში 20 ლარს, PLUS ბარათით გადახდის შემთხვევაში კი 25 ლარის PLUS ქულებს)

კამპანიაში ჩართვა და სასურველი შეთავაზების შექმნა შეუძლია ყველა ბიზნესს, რომელსაც აქვს საქართველოს ბანკის ბიზნეს ანგარიში და რომლის ყოველთვიური ბრუნვაც, ბოლო 3 თვის განმავლობაში, არ აღემატება 1 000 000 ლარს, ამასთან — მისი საქმიანობა დაკავშირებულია კვების, გართობისა და შოპინგის ინდუსტრიასთან.

სასურველია, ბიზნესებმა შეთავაზებები 28 მაისის ჩათვლით შექმნან. შეთავაზების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ საქართველოს ბანკის ვებგვერდს.

ინფორმაციისთვის, Ads მენეჯერი არის საქართველოს ბანკის პლატფორმა, რომელიც ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს, შექმნან ფასდაკლების, PLUS ქულების და ქეშბექის შეთავაზებები და გამოაქვეყნონ საქართველოს ბანკის მობილბანკში, sCoolApp-სა და Offers.bog.ge-ზე — პლატფორმებზე, რომელთაც 1 600 000-ზე მეტი მომხმარებელი იყენებს.

Ads მენეჯერით შეთავაზების შექმნის შესახებ იხილეთ ვიდეო და შექმენით შეთავაზება.

ცნობისთვის, პლატფორმაზე შესვლას შეძლებენ დირექტორები იმ მომხმარებლის სახელითა და პაროლით, რომელსაც ბიზნეს მობილბანკის ან ბიზნეს ინტერნეტბანკისთვის იყენებენ. ორგანიზაციის სხვა თანამშრომლებს კი შეთავაზების შექმნის უფლება უნდა მიანიჭოს დირექტორმა.

(R)

ვახტანგ ძაბირაძე - ოპოზიციურად განწყობილმა ელექტორატმა არ უნდა თქვას უარი არჩევნებში მონაწილეობაზე, რადგან არჩევნებში არ მონაწილეობა პოლიტიკურ ბრძოლაზე უარის თქმას ნიშნავს
სოფიო ხორგუანი - საქართველოს ხალხმა უნდა დავიჯეროთ, რომ ჩვენი სამშობლოსთვის თანამედროვე სახელმწიფოს აშენება შეგვიძლია
ქართული პრესის მიმოხილვა 12.06.2025
„სოფლის ნობათი“ - რძის გზა ფერმიდან მომხმარებლამდე და ხარისხზე დაფუძნებული ნდობის მოდელი
„აღმოაჩინე, დაზოგე, იზეიმე - კარფურის ლოიალობის პროგრამა „მაიქლაბი“ 6 წლისაა
„სტუდია 9“-ის მიერ დაპროექტებული „აგროჰაბის მულტიფუნქციური სივრცე სანაპიროზე“ Architizer A+Awards 2025-ის გამარჯვებულია
მონტაჟ ჯორჯიას ახალი საწყობი ავჭალაში - საბითუმო ფასები, 30 000-მდე დასახელების ელექტრო-სამონტაჟო პროდუქცია ერთ სივრცეში
„მაკდონალდსის“ 27-ე ახალი რესტორანი გაიხსნა
Homer-მა შენობაში, რომელიც კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლია, სათავო ოფისი გახსნა და ახალი საცხოვრებელი პროექტი წარადგინა
ყაზახეთი-საქართველოს ბიზნეს ფორუმი 2025 ჩატარდა
ბუნებასთან ჰარმონიაში - საგურამოსთან ახლოს სააგარაკე დასახლება „შინვუდი“ შენდება