ინოვაციები და ციფრული ტრანსფორმაცია სადაზღვევო კომპანია „ალდაგში“

ინოვაციები და ციფრული ტრანსფორმაცია სადაზღვევო კომპანია „ალდაგში“

FMG SOFT-ის მხარდაჭერით, „ალდაგმა“ თანამედროვე CRM პლატფორმის პირველი მნიშვნელოვანი ეტაპის დანერგვა დაიწყო, რომელსაც მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვა ახალ დონეზე აჰყავს.

CRM (Customer Relationship Management) სისტემები თანამედროვე ბიზნესის განუყოფელი ნაწილია, განსაკუთრებით სადაზღვევო ინდუსტრიაში, სადაც მომხმარებლებთან ურთიერთობის მართვა და მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესება გადამწყვეტია. CRM პროცესების დანერგვა კომპანიაში საშუალებას იძლევა გაუმჯობესდეს მომხმარებლის გამოცდილება, გაიზარდოს გაყიდვების ეფექტურობა და გაძლიერდეს საოპერაციო მოქნილობა.

ახალი CRM სისტემის ფარგლებში, ალდაგში უკვე დაინერგა:

- მონაცემების ცენტრალიზებული მართვა: CRM სისტემასაშუალებასიძლევა, რომმომხმარებელთან დაკავშირებული ყველა ინფორმაცია თავმოყრილი იყოს ერთსივრცეში რაც გაყიდვების და მომსახურების გუნდებს ეხმარება უკეთ გაიგოს მომხმარებლის საჭიროებები და ეფექტურად გადაჭრას მათი მომართვები. ესხელსუწყობსმომსახურებისპერსონალიზაციასდაეფექტურობისგაზრდას.

- გაყიდვების განახლებული პროცესი: სისტემა გაყიდვების გუნდებს ეხმარება და განსაზღვრავს როგორ უნდა განვითარდეს გაყიდვების თითოეული ეტაპი, რაც პროცესს უფრო პროგნოზირებადს და ეფექტურს ხდის. ყველა გაყიდვასთან დაკავშირებული ინფორმაცია ინახება ერთ სივრცეში, რაც უზრუნველყოფს გუნდებს შორის ეფექტურ კომუნიკაციას და ხელს უშლის ინფორმაციის დაკარგვას.

„ალდაგი“ CRM სისტემის დანერგვით კიდევ უფრო აძლიერებს მომხმარებელზე ორიენტირებულ მიდგომას. ეს გადაწყვეტილება ხელს უწყობს პროცესების ოპტიმიზაციას, ეფექტიანობის ზრდას და ბაზარზე კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებას, რაც ორგანიზაციის წარმატებას განაპირობებს.

„CRM სისტემის დანერგვით, „ალდაგი“ კიდევ ერთხელ ამტკიცებს, რომ მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომა მისთვის მხოლოდ პრინციპი კი არა, ყოველდღიური პრაქტიკაა - ციფრული ტრანსფორმაცია კი ამ გზაზე მორიგი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია. CRM სისტემა არ არის მხოლოდ ტექნოლოგია, ეს არის ეს არის ის საფუძველი, რითაც ვაწყობთ უფრო მარტივ, ორგანიზებულ და შედეგზე ორიენტირებულ ურთიერთობას მომხმარებელთან“, - გიორგი ჟურავლიოვი, „ალდაგის“ მომხმარებელთა ურთიერთობის მართვის, ეკოსისტემის მენეჯმენტის და მონაცემთა ანალიზის დეპარტამენტის დირექტორი.

პროექტს FMG SOFT-ი ახორციელებს, რომელიც საქართველოში ლიდერი კომპანიაა ციფრული ტრანსფორმაციის კუთხით. FMG SOFT მრავალწლიანი გამოცდილებით და ინოვაციური გადაწყვეტილებებით ეხმარება კომპანიებს დანერგონ მათზე მორგებული ციფრული გადაწყვეტილებები, რაც ხელს უწყობს ბიზნეს პროცესების ოპტიმიზაციას, ეფექტურობის გაზრდას და კლიენტების მომსახურების ხარისხის ამაღლებას.

ამ ეტაპზე, სისტემა უკვე რეალურ რეჟიმში მუშაობს, თუმცა „ალდაგს“ წინ კიდევ დიდი გეგმები აქვს. კომპანია გეგმავს CRM სისტემის ფუნქციონალის გაფართოებას და მისი შესაძლებლობების მაქსიმალურად გამოყენებას, რათა მომხმარებლებს უფრო თანამედროვე და ეფექტური მომსახურება შეთავაზოს.

ამ პროექტით, „ალდაგი“ კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ ინოვაციები და ციფრული ტრანსფორმაცია მისი განვითარების სტრატეგიის უმნიშვნელოვანესი ნაწილია.

(R)

ინოვაციები და ციფრული ტრანსფორმაცია სადაზღვევო კომპანია „ალდაგში“

FMG SOFT-ის მხარდაჭერით, „ალდაგმა“ თანამედროვე CRM პლატფორმის პირველი მნიშვნელოვანი ეტაპის დანერგვა დაიწყო, რომელსაც მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვა ახალ დონეზე აჰყავს.

CRM (Customer Relationship Management) სისტემები თანამედროვე ბიზნესის განუყოფელი ნაწილია, განსაკუთრებით სადაზღვევო ინდუსტრიაში, სადაც მომხმარებლებთან ურთიერთობის მართვა და მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესება გადამწყვეტია. CRM პროცესების დანერგვა კომპანიაში საშუალებას იძლევა გაუმჯობესდეს მომხმარებლის გამოცდილება, გაიზარდოს გაყიდვების ეფექტურობა და გაძლიერდეს საოპერაციო მოქნილობა.

ახალი CRM სისტემის ფარგლებში, ალდაგში უკვე დაინერგა:

- მონაცემების ცენტრალიზებული მართვა: CRM სისტემასაშუალებასიძლევა, რომმომხმარებელთან დაკავშირებული ყველა ინფორმაცია თავმოყრილი იყოს ერთსივრცეში რაც გაყიდვების და მომსახურების გუნდებს ეხმარება უკეთ გაიგოს მომხმარებლის საჭიროებები და ეფექტურად გადაჭრას მათი მომართვები. ესხელსუწყობსმომსახურებისპერსონალიზაციასდაეფექტურობისგაზრდას.

- გაყიდვების განახლებული პროცესი: სისტემა გაყიდვების გუნდებს ეხმარება და განსაზღვრავს როგორ უნდა განვითარდეს გაყიდვების თითოეული ეტაპი, რაც პროცესს უფრო პროგნოზირებადს და ეფექტურს ხდის. ყველა გაყიდვასთან დაკავშირებული ინფორმაცია ინახება ერთ სივრცეში, რაც უზრუნველყოფს გუნდებს შორის ეფექტურ კომუნიკაციას და ხელს უშლის ინფორმაციის დაკარგვას.

„ალდაგი“ CRM სისტემის დანერგვით კიდევ უფრო აძლიერებს მომხმარებელზე ორიენტირებულ მიდგომას. ეს გადაწყვეტილება ხელს უწყობს პროცესების ოპტიმიზაციას, ეფექტიანობის ზრდას და ბაზარზე კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებას, რაც ორგანიზაციის წარმატებას განაპირობებს.

„CRM სისტემის დანერგვით, „ალდაგი“ კიდევ ერთხელ ამტკიცებს, რომ მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომა მისთვის მხოლოდ პრინციპი კი არა, ყოველდღიური პრაქტიკაა - ციფრული ტრანსფორმაცია კი ამ გზაზე მორიგი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია. CRM სისტემა არ არის მხოლოდ ტექნოლოგია, ეს არის ეს არის ის საფუძველი, რითაც ვაწყობთ უფრო მარტივ, ორგანიზებულ და შედეგზე ორიენტირებულ ურთიერთობას მომხმარებელთან“, - გიორგი ჟურავლიოვი, „ალდაგის“ მომხმარებელთა ურთიერთობის მართვის, ეკოსისტემის მენეჯმენტის და მონაცემთა ანალიზის დეპარტამენტის დირექტორი.

პროექტს FMG SOFT-ი ახორციელებს, რომელიც საქართველოში ლიდერი კომპანიაა ციფრული ტრანსფორმაციის კუთხით. FMG SOFT მრავალწლიანი გამოცდილებით და ინოვაციური გადაწყვეტილებებით ეხმარება კომპანიებს დანერგონ მათზე მორგებული ციფრული გადაწყვეტილებები, რაც ხელს უწყობს ბიზნეს პროცესების ოპტიმიზაციას, ეფექტურობის გაზრდას და კლიენტების მომსახურების ხარისხის ამაღლებას.

ამ ეტაპზე, სისტემა უკვე რეალურ რეჟიმში მუშაობს, თუმცა „ალდაგს“ წინ კიდევ დიდი გეგმები აქვს. კომპანია გეგმავს CRM სისტემის ფუნქციონალის გაფართოებას და მისი შესაძლებლობების მაქსიმალურად გამოყენებას, რათა მომხმარებლებს უფრო თანამედროვე და ეფექტური მომსახურება შეთავაზოს.

ამ პროექტით, „ალდაგი“ კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ ინოვაციები და ციფრული ტრანსფორმაცია მისი განვითარების სტრატეგიის უმნიშვნელოვანესი ნაწილია.

(R)

ავთანდილ წულაძე - ტრამპის პოლიტიკა ყველა მიმართულებით ჩიხშია შესული
სოფიო ხორგუანი - საქართველოს ხალხმა უნდა დავიჯეროთ, რომ ჩვენი სამშობლოსთვის თანამედროვე სახელმწიფოს აშენება შეგვიძლია
ქართული პრესის მიმოხილვა 12.06.2025
„სოფლის ნობათი“ - რძის გზა ფერმიდან მომხმარებლამდე და ხარისხზე დაფუძნებული ნდობის მოდელი
„აღმოაჩინე, დაზოგე, იზეიმე - კარფურის ლოიალობის პროგრამა „მაიქლაბი“ 6 წლისაა
„სტუდია 9“-ის მიერ დაპროექტებული „აგროჰაბის მულტიფუნქციური სივრცე სანაპიროზე“ Architizer A+Awards 2025-ის გამარჯვებულია
მონტაჟ ჯორჯიას ახალი საწყობი ავჭალაში - საბითუმო ფასები, 30 000-მდე დასახელების ელექტრო-სამონტაჟო პროდუქცია ერთ სივრცეში