„გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქის“ ევროპული მოგზაურობის სტუმარი ზაზა ბურჭულაძეა - პროექტის მთავარი მხარდამჭერია „საქართველოს ბანკი“

„გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქის“ ევროპული მოგზაურობის სტუმარი ზაზა ბურჭულაძეა - პროექტის მთავარი მხარდამჭერია „საქართველოს ბანკი“

4 ივნისს, 21:00 საათზე ზაზა ბურჭულაძე „გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქის“ ახალ ეპიზოდში საკუთარი გამოცდილების, განვლილი გზის და რეფლექსიების შესახებ ისაუბრებს. პროექტის მთავარი მხარდამჭერი საქართველოს ბანკია“.

ეპიზოდი „გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქის“ ევროპული მოგზაურობის ფარგლებში მომზადდა. მოგზაურობა 6 ეპიზოდს მოიცავს, რომელიც მაყურებელს სამშობლოდან ფიზიკურად შორს, მაგრამ გონებრივად თუ სულიერად საქართველოსთან ძალიან ახლოს მყოფ ადამიანებთან აკავშირებს.

ახალი ეპიზოდის ანონსი იხილეთ ბმულზე.

იმისათვის, რომ არ გამოგრჩეთ ახალი ეპიზოდები და გაიგოთ ვინ იქნებიან ევროპული თავგადასავლების მეგზურები, გამოიწერეთ Youtube არხი –„გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქე“.

(R)

„გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქის“ ევროპული მოგზაურობის სტუმარი ზაზა ბურჭულაძეა - პროექტის მთავარი მხარდამჭერია „საქართველოს ბანკი“

4 ივნისს, 21:00 საათზე ზაზა ბურჭულაძე „გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქის“ ახალ ეპიზოდში საკუთარი გამოცდილების, განვლილი გზის და რეფლექსიების შესახებ ისაუბრებს. პროექტის მთავარი მხარდამჭერი საქართველოს ბანკია“.

ეპიზოდი „გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქის“ ევროპული მოგზაურობის ფარგლებში მომზადდა. მოგზაურობა 6 ეპიზოდს მოიცავს, რომელიც მაყურებელს სამშობლოდან ფიზიკურად შორს, მაგრამ გონებრივად თუ სულიერად საქართველოსთან ძალიან ახლოს მყოფ ადამიანებთან აკავშირებს.

ახალი ეპიზოდის ანონსი იხილეთ ბმულზე.

იმისათვის, რომ არ გამოგრჩეთ ახალი ეპიზოდები და გაიგოთ ვინ იქნებიან ევროპული თავგადასავლების მეგზურები, გამოიწერეთ Youtube არხი –„გორგილაძის აუტანელი სიმსუბუქე“.

(R)

ვახტანგ ძაბირაძე -  ხელისუფლება ღიად საუბრობს, რომ მას საქართველოში არ უნდა ევროპული არჩევნების ჩატარება, მთავარი ისაა, რომ ხელისუფლების ასეთ განცხადებებს ოპოზიციურ ელექტორატში ადეკვატური რეაქცია არ აქვს
ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ნებისმიერი დონის არჩევნების ბოიკოტი გამოუსწორებელი შეცდომაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.06.2025
„ზრუნვა წყალივით გვჭირდება“ - ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს
Herbalife „დაბალანსებული კვების“ კატეგორიაში ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ზედიზედ მეოთხედ გახდა
Skillwill-ის კოლეჯს ავტორიზაცია მიენიჭა - პროფესიული განათლების ახალი ეტაპი საქართველოში
„სილქნეტის“ და „თიბისის“ ერთობლივი შეთავაზება - დაიბრუნე გადახდილი თანხის 30% ულიმიტო ინტერნეტის გააქტიურებისას