ისტორიის გაცოცხლება - „კარფური“ უნიკალურ პროექტს ახორციელებს

ისტორიის გაცოცხლება - „კარფური“ უნიკალურ პროექტს ახორციელებს

ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი „კარფური“, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, სავაჭრო ცენტრის “ჯითისის” ფილიალს ახალ სიცოცხლეს სძენს.

“კარფურის” კოლმეურნეობის ფილიალის განახლებული კონცეფცია ძველი ბაზრის ისტორიას ყვება. საუკუნოვანი გამოცდილების თანამედროვე სტანდარტებთან შერწყმა მთავარი გამოწვევა იყო, რომელიც შემოქმედებითი მიდგომებით, საბოლოოდ, უნიკალურ პროექტად იქცა. “კარფურის” ფილიალის რემოდელინგი ურბანული განვითარებისთვის მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებაა.

დღეს, მსგავსი კონცეფციის შენობები, რომლებიც სენტიმენტალურ მოგონებებს გააცოცხლებს და თბილისზე ძველ ამბებს მოყვება, თითქმის აღარ არსებობს. მხოლოდ არქივში და ისტორიებად შემორჩა მეხსიერებას იმდროინდელი ეპოქის ესთეტიკა.

“ჩვენ ჩავატარეთ კვლევა, მაქსიმალურად ყველა წყაროდან მოვიძიეთ ინფორმაცია იმ დროინდელ ტენდენციებზე. გამოკვეთილი მოტივები კი გამოვიყენეთ და დავაინტეგრირეთ ბრენდის იდენტობასთან, რომ სრულყოფილი კონცეფცია მიგვეღო” - გივი მაჭავარიანი, არქიტექტორი

არქიტექტორმა და დიზაინერმა - მოზაიკა, კერამიკა, მინანქარი, ძველი აგური და ბეტონი გამიზნულად შეინარჩუნეს ინტერიერში, რათა შექმნილიყო გარემო, რომელიც სტუმრებს იმ დროის განწყობას ახსენებს და საუკეთესო ემოციებს უბრუნებს. ავთენტურობის ეს განცდა კი გადამწყვეტ როლს ასრულებს სასიამოვნო სავაჭრო გამოცდილების უზრუნველყოფაში.

“ერთ-ერთ ისტორიულ კვლევაში ძალიან საინტერესო დეტალი აღმოვაჩინეთ. რეკონსტრუქციის დროს ვიტრაჟების დანაყოფები შეუცვლიათ, რამაც იდენტობა დააკარგინა შენობას. შემინვის მსგავსი სტილი კარგად ასახავს ეპოქის ხასიათს, ამიტომაც პირვანდელი იერსახე დავუბრუნეთ.” - თენგიზ ალავერდაშვილი, არქიტექტორი

„კარფურის“ კოლმეურნეობის ფილიალის რეკონსტრუქცია, რომელიც წლის ბოლოს დასრულდება, მაგალითია - როგორ შეიძლება კომერციული სივრცე იქცეს ქალაქის კულტურული მეხსიერების ნაწილად. ეს ინიციატივა ეხმარება ბრენდს დაამყაროს ემოციური კავშირი მომხმარებელთან და შეუქმნას განსაკუთრებული შოპინგის გამოცდილება - ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.

(R)

ისტორიის გაცოცხლება - „კარფური“ უნიკალურ პროექტს ახორციელებს

ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი „კარფური“, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, სავაჭრო ცენტრის “ჯითისის” ფილიალს ახალ სიცოცხლეს სძენს.

“კარფურის” კოლმეურნეობის ფილიალის განახლებული კონცეფცია ძველი ბაზრის ისტორიას ყვება. საუკუნოვანი გამოცდილების თანამედროვე სტანდარტებთან შერწყმა მთავარი გამოწვევა იყო, რომელიც შემოქმედებითი მიდგომებით, საბოლოოდ, უნიკალურ პროექტად იქცა. “კარფურის” ფილიალის რემოდელინგი ურბანული განვითარებისთვის მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებაა.

დღეს, მსგავსი კონცეფციის შენობები, რომლებიც სენტიმენტალურ მოგონებებს გააცოცხლებს და თბილისზე ძველ ამბებს მოყვება, თითქმის აღარ არსებობს. მხოლოდ არქივში და ისტორიებად შემორჩა მეხსიერებას იმდროინდელი ეპოქის ესთეტიკა.

“ჩვენ ჩავატარეთ კვლევა, მაქსიმალურად ყველა წყაროდან მოვიძიეთ ინფორმაცია იმ დროინდელ ტენდენციებზე. გამოკვეთილი მოტივები კი გამოვიყენეთ და დავაინტეგრირეთ ბრენდის იდენტობასთან, რომ სრულყოფილი კონცეფცია მიგვეღო” - გივი მაჭავარიანი, არქიტექტორი

არქიტექტორმა და დიზაინერმა - მოზაიკა, კერამიკა, მინანქარი, ძველი აგური და ბეტონი გამიზნულად შეინარჩუნეს ინტერიერში, რათა შექმნილიყო გარემო, რომელიც სტუმრებს იმ დროის განწყობას ახსენებს და საუკეთესო ემოციებს უბრუნებს. ავთენტურობის ეს განცდა კი გადამწყვეტ როლს ასრულებს სასიამოვნო სავაჭრო გამოცდილების უზრუნველყოფაში.

“ერთ-ერთ ისტორიულ კვლევაში ძალიან საინტერესო დეტალი აღმოვაჩინეთ. რეკონსტრუქციის დროს ვიტრაჟების დანაყოფები შეუცვლიათ, რამაც იდენტობა დააკარგინა შენობას. შემინვის მსგავსი სტილი კარგად ასახავს ეპოქის ხასიათს, ამიტომაც პირვანდელი იერსახე დავუბრუნეთ.” - თენგიზ ალავერდაშვილი, არქიტექტორი

„კარფურის“ კოლმეურნეობის ფილიალის რეკონსტრუქცია, რომელიც წლის ბოლოს დასრულდება, მაგალითია - როგორ შეიძლება კომერციული სივრცე იქცეს ქალაქის კულტურული მეხსიერების ნაწილად. ეს ინიციატივა ეხმარება ბრენდს დაამყაროს ემოციური კავშირი მომხმარებელთან და შეუქმნას განსაკუთრებული შოპინგის გამოცდილება - ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.

(R)

ვახტანგ ძაბირაძე -  ხელისუფლება ღიად საუბრობს, რომ მას საქართველოში არ უნდა ევროპული არჩევნების ჩატარება, მთავარი ისაა, რომ ხელისუფლების ასეთ განცხადებებს ოპოზიციურ ელექტორატში ადეკვატური რეაქცია არ აქვს
ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ნებისმიერი დონის არჩევნების ბოიკოტი გამოუსწორებელი შეცდომაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.06.2025
„ზრუნვა წყალივით გვჭირდება“ - ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს
Herbalife „დაბალანსებული კვების“ კატეგორიაში ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ზედიზედ მეოთხედ გახდა
Skillwill-ის კოლეჯს ავტორიზაცია მიენიჭა - პროფესიული განათლების ახალი ეტაპი საქართველოში
„სილქნეტის“ და „თიბისის“ ერთობლივი შეთავაზება - დაიბრუნე გადახდილი თანხის 30% ულიმიტო ინტერნეტის გააქტიურებისას