გაზეთი ”კვირის პალიტრა” 22 წლისაა

გაზეთი ”კვირის პალიტრა” 22 წლისაა

გაზეთი ”კვირის პალიტრა” 22 წლის გახდა. „კვირის პალიტრის’’ პირველი ნომერი 1995 წლის 18 აპრილს გამოვიდა. მას შემდეგ გაზეთი ტრადიციულად, ყოველ ორშაბათს გამოიცემა.

განვლილი 22 წლის მანძილზე ,,პალიტრის’’ გუნდმა ერთი გაზეთის იდეა მძლავრ მედიაჰოლდინგად გადააქცია, რომელსაც ამჟამად საქართველოში ანალოგი არ გააჩნია.

„პალიტრა მედია’’ წარმოადგენს საქართველოში ყველაზე მსხვილ მულტიმედია ჰოლდინგს, რომელიც დღესდღეობით აერთიანებს სამ პერიოდულ გაზეთს, 12 პერიოდულ ჟურნალს, 20-ზე მეტ ინტერნეტპორტალს, რადიოს, ტელევიზიას, საინფორმაციო სააგენტოსა და ლიტერატურის საგამომცემლო სახლს.

ჰოლდინგის ბეჭდური მედიის მკითხველთა და ინტერნეტპორტალების ვიზიტორების რაოდენობა ყოველთვიურად 10 მილიონს აღემატება.

"პალიტრა მედიის" შემადგენლობაშია წიგნების საცალო გაყიდვების ქსელი ”ბიბლუსი”. ასევე, მულტიპროფილური მაღალტექნოლოგიური დანადგარებით აღჭურვილი რამდენიმე სტამბა. ჰოლდინგში გაერთიანებულია სარეკლამო, ინტერნეტკომერციისა და ვებგანვითარების კომპანიები.

მედიაჰოლდინგის პროფესიონალთა გუნდი 1 500-ზე მეტი თანამშრომლისგან შედგება, რომელიც 22 წელია ქმნის მაღალხარისხიანი პროდუქტებისა და მომსახურების ფართო სპექტრს ასიათასობით მომხმარებლისთვის.

გაზეთი ”კვირის პალიტრა” 22 წლისაა

გაზეთი ”კვირის პალიტრა” 22 წლის გახდა. „კვირის პალიტრის’’ პირველი ნომერი 1995 წლის 18 აპრილს გამოვიდა. მას შემდეგ გაზეთი ტრადიციულად, ყოველ ორშაბათს გამოიცემა.

განვლილი 22 წლის მანძილზე ,,პალიტრის’’ გუნდმა ერთი გაზეთის იდეა მძლავრ მედიაჰოლდინგად გადააქცია, რომელსაც ამჟამად საქართველოში ანალოგი არ გააჩნია.

„პალიტრა მედია’’ წარმოადგენს საქართველოში ყველაზე მსხვილ მულტიმედია ჰოლდინგს, რომელიც დღესდღეობით აერთიანებს სამ პერიოდულ გაზეთს, 12 პერიოდულ ჟურნალს, 20-ზე მეტ ინტერნეტპორტალს, რადიოს, ტელევიზიას, საინფორმაციო სააგენტოსა და ლიტერატურის საგამომცემლო სახლს.

ჰოლდინგის ბეჭდური მედიის მკითხველთა და ინტერნეტპორტალების ვიზიტორების რაოდენობა ყოველთვიურად 10 მილიონს აღემატება.

"პალიტრა მედიის" შემადგენლობაშია წიგნების საცალო გაყიდვების ქსელი ”ბიბლუსი”. ასევე, მულტიპროფილური მაღალტექნოლოგიური დანადგარებით აღჭურვილი რამდენიმე სტამბა. ჰოლდინგში გაერთიანებულია სარეკლამო, ინტერნეტკომერციისა და ვებგანვითარების კომპანიები.

მედიაჰოლდინგის პროფესიონალთა გუნდი 1 500-ზე მეტი თანამშრომლისგან შედგება, რომელიც 22 წელია ქმნის მაღალხარისხიანი პროდუქტებისა და მომსახურების ფართო სპექტრს ასიათასობით მომხმარებლისთვის.

ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ნებისმიერი დონის არჩევნების ბოიკოტი გამოუსწორებელი შეცდომაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.06.2025
Herbalife „დაბალანსებული კვების“ კატეგორიაში ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ზედიზედ მეოთხედ გახდა
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტში მოსწავლეთა და სტუდენტთა ერთობლივი კონფერენცია: „ახალგაზრდები და მომავლის განათლება - გზავნილი ხელოვნური ინტელექტის (AI) ეპოქიდან“ გაიმართა
სუხიშვილები არქელებისთვის – გრანდიოზული საღამო მხოლოდ არქის მცხოვრებლებისთვის
UGSPN-ის ყოველწლიური საერთაშორისო კონფერენცია წელს ევროპის საკითხს მიეძღვნა
100%-ით ნატურალური ქართული ლიმონათი მხოლოდ „ბორჯომისგან“ ახლა უკვე შუშის პრემიუმ შეფუთვაში