დიდი დიღმის მიმართულებით, შესაძლოა, ტრამვაი ან მიწისზედა მეტროს ხაზი მოეწყოს

დიდი დიღმის მიმართულებით, შესაძლოა, ტრამვაი ან მიწისზედა მეტროს ხაზი მოეწყოს

დიდი დიღმის მიმართულებით, შესაძლოა, ტრამვაი ან მიწისზედა მეტროს ხაზი მოეწყოს. ამის შესახებ თბილისის მერის მოადგილემ მაია ბითაძემ ჟურნალისტებს განუცხადა. როგორც ბითაძემ აღნიშნა, პირველ ეტაპზე დიდი დიღმიდან ქალაქის ცენტრამდე 24-მეტრიანი ავტობუსები ივლიან.

„15-წლიანი გენერალური გეგმა დაგვანახებს რა ახალი გზები, ხიდები, რა ტიპის ინფრასტრუქტურა უნდა მოეწყოს მაგალითად ტრამვაისთვის და ახალი მეტრო სად უნდა დაიგეგმოს. ახალი გენერალური გეგმა ტრანსპორტის კუთხით შემუშავდება დანიური კომპანია „რამბოლის“ მხრიდან. ეს არის უმნიშვნელოვანესი დოკუმენტი, რომელიც ქალაქს არასოდეს ჰქონია. ყველაზე სუსტი წერტილი ქალაქში არის დიდი დიღომი. დიდი დიღმიდან ვაპირებთ 24-მეტრიანი ავტობუსების დანიშვნას, რომელიც დიდ დიღომს ქალაქის ცენტრთან დააკავშირებს. გენერალური გეგმა ამ მარშრუტს კვლავ შეისწავლის და თუ გამოვლინდა, რომ 24-მეტრიანი ავტობუსებიც არ იქნება საკმარისი, ამ შემთხვევაში პერსპექტივაში იქნება ფიქრი, იქნება დასამატებელი თუ არა ტრამვაი ან მიწისზედა მეტროს ხაზი ამ მიმართულებით“, - განაცხადა ბითაძემ.

რაც შეეხება რუსთაველის გამზირზე ტრამვაის ხაზის გაყვანას, დედაქალაქის მერის მოადგილე აღნიშნულს არ ადასტურებს.

დიდი დიღმის მიმართულებით, შესაძლოა, ტრამვაი ან მიწისზედა მეტროს ხაზი მოეწყოს

დიდი დიღმის მიმართულებით, შესაძლოა, ტრამვაი ან მიწისზედა მეტროს ხაზი მოეწყოს. ამის შესახებ თბილისის მერის მოადგილემ მაია ბითაძემ ჟურნალისტებს განუცხადა. როგორც ბითაძემ აღნიშნა, პირველ ეტაპზე დიდი დიღმიდან ქალაქის ცენტრამდე 24-მეტრიანი ავტობუსები ივლიან.

„15-წლიანი გენერალური გეგმა დაგვანახებს რა ახალი გზები, ხიდები, რა ტიპის ინფრასტრუქტურა უნდა მოეწყოს მაგალითად ტრამვაისთვის და ახალი მეტრო სად უნდა დაიგეგმოს. ახალი გენერალური გეგმა ტრანსპორტის კუთხით შემუშავდება დანიური კომპანია „რამბოლის“ მხრიდან. ეს არის უმნიშვნელოვანესი დოკუმენტი, რომელიც ქალაქს არასოდეს ჰქონია. ყველაზე სუსტი წერტილი ქალაქში არის დიდი დიღომი. დიდი დიღმიდან ვაპირებთ 24-მეტრიანი ავტობუსების დანიშვნას, რომელიც დიდ დიღომს ქალაქის ცენტრთან დააკავშირებს. გენერალური გეგმა ამ მარშრუტს კვლავ შეისწავლის და თუ გამოვლინდა, რომ 24-მეტრიანი ავტობუსებიც არ იქნება საკმარისი, ამ შემთხვევაში პერსპექტივაში იქნება ფიქრი, იქნება დასამატებელი თუ არა ტრამვაი ან მიწისზედა მეტროს ხაზი ამ მიმართულებით“, - განაცხადა ბითაძემ.

რაც შეეხება რუსთაველის გამზირზე ტრამვაის ხაზის გაყვანას, დედაქალაქის მერის მოადგილე აღნიშნულს არ ადასტურებს.

გიორგი ბილანიშვილი - აშშ-ის შუამავლობით სამხრეთ კავკასიაში მოვლენები უაღრესად დინამიურად და საინტერესოდ ვითარდება
ქართული პრესის მიმოხილვა 07.08.2025
ახმედ ალილი - არც იმას გამოვრიცხავ, რომ რუსეთმა სამხრეთ კავკასიაში ვითარების დესტაბილიზაციისთვის პოლიტიკური მკვლელობების ორგანიზებაზე თქვას უარი
ამანათებისა და ტვირთების სახმელეთო ტრანსპორტირება ჩინეთიდან
შპს „გეა“ კონკურენციის სააგენტოს გადაწყვეტილებას არ ეთანხმება
„ბლოქსი ორთაჭალა“ - ახალი საცხოვრებელი კომპლექსი თბილისში!
SPRIBE-მა შპს ავიატორის წინააღმდეგ დიდი ბრიტანეთის სასამართლოში წინასწარი უზრუნველყოფის საქმე მოიგო
„რძის სკანდალთან“ დაკავშირებით სააპელაციო სასამართლომ „ჩირინას“ საჩივარი ნაწილობრივ დააკმაყოფილა - დავა უზენაეს სასამართლოში გაგრძელდება
ქონების დაზღვევა, როგორც ფინანსური სტაბილურობის საყრდენი - „არდი“ აჭარისა და გურიის რეგიონის საგაზაფხულო დიდთოვლობის შედეგებს აჯამებს