„აიპლიუსმა” რეალიზაციაში ოფიციალური LEGO-ს პროდუქცია დაამატა

Apple-ის ოფიციალურმა პარტნიორმა კომპანია „აიპლიუსმა”, რომელიც ზუსტად 1 წლის წინ გახდა მულტიბრენდი (დაამატა, Samsung-ის, Xiaomi-ის და Console-ების ხაზი), მომხმარებლებს საზაფხულო საჩუქარი გაუკეთა და რეალიზაციაში ოფიციალური LEGO-ს პროდუქცია დაამატა, - ამის შესახებ ნათქვამია კომპანია „აიპლიუსის” მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

კომპანიის წარმომადგენლების განცხადებით, LEGO თანამედროვე ბავშვების ყველაზე უსაფრთხო და ინოვაციური გასართობია, რომელიც „აიპლიუსში” ოფიციალური გარანტიით გაიყიდება.

კომპანიის ინფორმაციით, iPlus-ში შევხვდებით როგორც ლოგიკურ, არქიტექტურულ და სააზროვნო LEGO-ებს, ასევე სხვადასხვა ასაკობრივი კატეგორიისთვის განკუთვნილ ჟანრობრივ LEGO-ებს.

„LEGO-ების დისტრიბუციის იდეა ჯერ კიდევ გასულ ზაფხულს გვქონდა. საქართველოში რთულად მოიძებნება სივრცე, სადაც ამ ორიგინალურ და ინოვაციურ პროდუქციას ოფიციალური წარმოებით შეიძენთ. ასევე გვაქვს LEGO-ები, რომლებიც აწყობის შემდეგ სმარტფონებს უკავშირდება და მათი მართვა გაცილებით მარტივი და სახალისოა. 30 ივნისის ჩათვლით კი LEGO-ს პროდუქციაზე 15%-მდე ფასდაკლებით ისარგებლებთ”, - აცხადებს iPlus-ის მენეჯერი სოფო ჩადუნელი.

კახა გოგოლაშვილი - როცა სტაბილიზაციისკენ მიმართული ნებისმიერი კონსტრუქცია ინგრევა, იქ სამოქალაქო დაპირისპირების საფრთხეც არსებობს
ქართული პრესის მიმოხილვა 29.07.2021
ლევან ალაფიშვილი - ოპოზიციამ მიუტევებელი შეცდომა დაუშვა, როცა პლებისციტი თვითმმართველობის არჩევნებზე მიბმულ პროცენტში გაცვალა
საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტის და SEU DEVELOPMENT-ის ერთობლივი საჩუქარი SEU-ს სტუდენტს და ოლიმპიურ ჩემპიონს, ლაშა ბექაურს
ქართული ეროვნული მაუწყებლების მიერ ფასიანი ტრანზიტის მოთხოვნასთან დაკავშირებით საქართველოს საკაბელო ტელევიზიების კავშირი განცხადებას ავრცელებს
განახლებული ფორმატითა და მიზნებით - Setanta Sports-ი მაუწყებლობას 13 ქვეყანაში იწყებს
ჩაერთე სილქფესტის შეთავაზებებში და გაიაქტიურე დიდი მოცულობის ინტერნეტ და სასაუბრო პაკეტები
"ტანტა" და თერაპიის ცენტრი "გრადაცია" - Social Impact Award 2021-ის ფინალისტები ინკლუზიური მისიით