ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახურის უფროსმა ლევან კაკავამ ბათუმში მომსახურების დეპარტამენტის წარმომადგენლებთან სამუშაო შეხვედრა გამართა. ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს“ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახურიდან აცნობეს.
მათივე ცნობით, შეხვედრაზე, მომსახურების დეპარტამენტის უფროსმა ლევან დგებუაძემ შემოსავლების სამსახურის უფროსს მიმდინარე სიახლეებთან დაკავშირებით ინფორმაცია გაუზიარა და პანდემიის შედეგად დაზარალებულთა მხარდაჭერის სოციალურ-ეკონომიკური პროგრამის ფარგლებში, საქართველოს მთავრობის დადგენილებით გათვალისწინებული კომპენსაციებისა და საგადასახადო შეღავათების შესახებ ანგარიში წარუდგინა.
„მოქალაქეთა მომსახურების სერვისცენტრებში, გადასახადის გადამხდელებისთვის კვალიფიციური საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა უმნიშვნელოვანესი პროცესია. აქ მათ შეუძლიათ მიიღონ მათთვის საინტერესო სხვადასხვა სახის ინფორმაცია, რაც მნიშვნელოვნად ამარტივებს საგადასახადო ვალდებულებების შესრულებას, ხოლო ახალი ელექტრონული სერვისები, რომელთა საშუალებითაც ხორციელდება მხარეებს შორის ინფორმაციის მიმოცვლა, მნიშვნელოვნად დაზოგავს მომხმარებლის დროსა და ფინანსურ რესურსს“, - განაცხადა ლევან კაკავამ.
აღნიშნული სამუშაო შეხვედრა შემოსავლების სამსახურის უფროსის ინიცაიტივით გაიმართა და მსგავსი ფორმატის შეხვედრები, ეტაპობრივად, სხვადასხვა რეგიონში მომავალშიც გაგრძელდება.
აღსანიშნავია, რომ პანდემიის პერიოდში ბათუმის სერვისცენტრი ადგილზე 3 259 გადამხდელს მოემსახურა, ხოლო ანტიკრიზისული გეგმის ფარგლებში, კონსულტაცია 15 282 მოქალაქემ მიიღო.