გლობალურმა ექსპერტმა კვების დარგში Herbalife Nutrition-მა თბილისში, ახალი ინოვაციური გაყიდვების ცენტრი გახსნა

Herbalife Nutrition მსოფოლიო ექსპერტმა დაბალანსებული კვების სფეროში, თბილისში, ახალ გაყიდვების ოფისი გახსნა. ახალ ცენტრში ერთის მხრივ იქნება Herbalife Nutrition-ის პროდუქციის სრული სპექტრის შეძენა და მეორეს მხრივ პლატფორმა კომპანიის დამოუკიდებელი ბიზნესპარტნიორებისთვის პროფესიული კვალიფიკაციის ამაღლების, გამოცდილების გაზიარების ადგილი გახდება.

Herbalife Nutrition აფასებს თითოეული დამოუკიდებელი ექსპერტის წვლილს ბიზნესის განვითარებაში და ყველაფერს აკეთებს იმისათვის, რომ ხელი შეუწყოს მათ საქმიანობას. კომპანია Filuet Group-თან პარტნიორობით HN-მა ახალი გაყიდვების ცენტრში, რამდენიმე ინოვაციური იდეა განახორციელა, რომელიც მიზნად ისახავს დამოუკიდებელი ბიზნესპარტნიორებისთვის მომსახურების დონის ამაღლებას. აღსანიშნავია Autostore (ASC / Autostore) - ეს არის ტერმინალი შეკვეთების დამუშავებისა და გაცემისათვის, უახლესი თაობის "ჭკვიანი გაყიდვები".

ამ ტექნოლოგიის მეშვეობით პროდუქციის შეკვეთის დრო საგრძნობლად შემცირდა და საშუალოდ ექვს წუთზე ნაკლები დრო სჭირდება! ასევე რევოლუციური ცვლილებაა - ავტოსტორი, რომელიც 24 საათის განმავლობაში შაბათ-კვირასაც კი მუშაობს.

Herbalife Nutrition 1980 წლიდან ჯანსაღი ცხოვრების ხელშეწყობას ცდილობს, მსოფლიოს 95 ქვეყანაში, მათ შორის საქართველოშიც, სადაც ათ წელზე მეტხანს მოღვაწეობს. კომპანია წლების მანძილზე ლიდერია საცალო გაყიდვების მიმართულებით და დისტრიბუტორების ქსელით, რომელიც დამოუკიდებელ ბიზნესპარტნიორებისგან შედგება. კომპანია მსოფლიო მასშტაბით 2,3 მლნ დამოუკიდებელ პარტნიორს აერთიანებს.

„ჩვენი ბიზნესი საქართველოს მასშტაბით წლიდან წლამდე იზრდება და ამით ძალიან ვამაყობთ. ჩვენი მომხმარებლების და დამოუკიდებელი ბიზნეს პარტნიორების რაოდენობაც მზარდია. ისინი იზიარებენ ჩვენი კომპანიის ღირებულებებს, გვენდობიან და უყვართ ჩვენი პროდუქტები. აქედან გამომდინარე, ჩვენი ბიზნესი სტაბილურად ვითარდება. თბილისში ახალი, თანამედროვე გაყიდვების ცენტრი გავხსენით რომ დამოუკიდებელმა ბიზნესპარტნიორებმა მიიღონ კვალიფიციური მხარდაჭერა და შევუქმნათ ისეთი გარემო, რომ წარმატებით მართონ თავიანთი საქმიანობა. დღეს შედეგებით ძალიან კმაყოფილები ვართ, თუმცა, განვითარებაზე ზრუნვას არ ვაჩერებთ“, - აცხადებს Herbalife Nutrition-ის ამიერკავკასიის ბიზნესის მხარდაჭერის მენეჯერი ირაკლი ჩაჩანიძე.

Herbalife Nutrition CSR-ის რამდენიმე მნიშვნელოვანი მიმართულება აქვს, მათ შორის აღსანიშნავია გარემოს მდგრადი განვითარების ხელშეწყობა.

კომპანიაში ხორციელდება მწვანე ოფისის კონცეფცია, ასევე ნედლეულის შეგროვების, დამუშავებისა და გადამუშავების ინიციატივები. კომპანია ორიენტირებულია პროდუქტის ახალი შესაფუთი მეთოდების შემუშავებაზე, რომლებიც უსაფრთხო, ფუნქციური და ეკოლოგიურად სუფთაა. გარდა ამისა, პლასტმასის ნარჩენების შემცირება ბრენდის ინოვაციური სტრატეგიის განუყოფელი ნაწილია.

„მუდმივად ვაუმჯობესებთ ტექნოლოგიებს და ჩვენს ბიზნესპროცესებს, რათა ნაკლები ენერგია და რესურსი გამოვიყენოთ პროდუქციის წარმოების და მიწოდების კუთხით. კომპანიაში დანერგილია მწვანე ოფისის კონცეფცია.

ამ კეთილ საქმეში ჩართვის საშუალებას ვაძლევთ ჩვენს ბიზნესპარტნიორებს და მომხმარებლებს. მათ შეუძლიათ ოფისში, სპეციალურად გამოყოფილ ადგილას მოიტანონ გამოყენებული ქილები, რომლებიც შემდეგ შეგროვდება და გადამუშავდება, ამით ჩვენ ყველა ერთად მოვუფრთხილდებით გარემოს“, - აცხადებს ირაკლი ჩაჩანიძე.

(R)

მეთიუ ბრაიზა - მიხეილ სააკაშვილის დაბრუნებამ კრიზისული სიტუაცია კიდევ უფრო გაამძაფრა, მაგრამ ყოფილი პრეზიდენტის დაკავება არ იყო ჭკვიანური პოლიტიკური ნაბიჯი
ქართული პრესის მიმოხილვა 21.10.2021
რამაზ საყვარელიძე - თუ მრავალპარტიულობა ხელოვნურია, საარჩევნო დონეზე შესაძლოა მას ჰქონდეს შედეგი, მაგრამ რეალური მრავალპარტიულობა მაინც არ გვექნება და გადაწყვეტილებების მიმღები ერთი პარტია იქნება
ფესტივალი „მუსიკა შენს ფანჯრებთან“ ერთი დღით „თბილისი მარიოტის" ღია ეზოში ბრუნდება
ჯანდაცვის ასი ექსპერტი WHO-ს მიმართავს
„სინერჯი” „აიტექნიკსის“ პარტნიორი-მეწილე გახდა
"ტერაბანკი" ბიზნესს მრავალფეროვან სატარიფო პაკეტებს სთავაზობს
კოლიერსის საოფისე სერვისების პოსტპანდემიური ტრანსფორმაცია
ევროპის საინვესტიციო ბანკმა ტერაბანკს გრძელვადიანი საკრედიტო რესურსი გამოუყო