„თიბისი“ ონლაინ ბიზნესებს გადახდის მარტივ და ინოვაციურ გზას - ბმულით გადახდას სთავაზობს

„თიბისი“ ონლაინ ბიზნესებს გადახდის მარტივ და ინოვაციურ გზას - ბმულით გადახდას სთავაზობს

„თიბისი“ ბიზნესის მხარდასაჭერად კიდევ ერთ ტექნოლოგიურ სიახლეს ნერგავს. მცირე ონლაინ ბიზნესებისთვის ცხოვრების გასამარტივებლად, „თიბისიმ“ ონლაინ გადახდის ახალი პროდუქტი - ბმულით გადახდა შექმნა.

„თიბისის“ მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, მცირე ონლაინ ბიზნესების უდიდესი ნაწილი, ვებ გვერდის გარეშე ოპერირებს ონლაინ სივრცეში, რადგან ვებგვერდის შექმნა და მართვა ხარჯებთან და დამატებით ადამიანურ რესურსებთან არის დაკავშირებული.

„ასეთი ონლაინ მაღაზიები, პროდუქტის გაყიდვისას უპირატესობას სოციალური ქსელებს - „ფეისბუქს“ და „ინსტაგრამს“ ანიჭებენ. ონლაინ მაღაზიის წარმომადგენელს თავად შეუძლია შექმნას ბმული და მომხმარებელს გაუზიაროს ელ-ფოსტით, ჩატის მეშვეობით ან მოკლე ტექსტური შეტყობინებით და მომენტალურად მიიღოს გადახდა.

ონლაინ გადახდა მომხმარებლისთვისაც ძალიან მარტივი და კომფორტულია, რადგან იგი თავად ირჩევს გადახდის სასურველ გზას: ბარათით, ქიუარით, ინტერნეტ და მობაილბანკით, ერთგული ქულებით, Apple Pay-თ ან განვადებით.

„თიბისის“ ბმულით გადახდის გააქტიურებით, ბიზნესი არა მხოლოდ იღებს გადახდას მარტივად, არამედ შესაძლებლობა ეძლევა სრულფასოვნად მართოს ონლაინ შეკვეთები, სპეციალური სამართავი სივრცის მეშვეობით. ამ სივრციდან ბიზნესის წარმომადგენელს შეუძლია გადახდის ბმულის გენერირება, პროდუქციის კალათის დამატება და რედაქტირება და ტრანზაქციების ამონაწერის ნახვა“, - ნათქვამია გავრცელებულ ინფორმაციაში.

07.07.2025 / 08:38
„თიბისი“ ონლაინ ბიზნესებს გადახდის მარტივ და ინოვაციურ გზას - ბმულით გადახდას სთავაზობს

„თიბისი“ ბიზნესის მხარდასაჭერად კიდევ ერთ ტექნოლოგიურ სიახლეს ნერგავს. მცირე ონლაინ ბიზნესებისთვის ცხოვრების გასამარტივებლად, „თიბისიმ“ ონლაინ გადახდის ახალი პროდუქტი - ბმულით გადახდა შექმნა.

„თიბისის“ მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, მცირე ონლაინ ბიზნესების უდიდესი ნაწილი, ვებ გვერდის გარეშე ოპერირებს ონლაინ სივრცეში, რადგან ვებგვერდის შექმნა და მართვა ხარჯებთან და დამატებით ადამიანურ რესურსებთან არის დაკავშირებული.

„ასეთი ონლაინ მაღაზიები, პროდუქტის გაყიდვისას უპირატესობას სოციალური ქსელებს - „ფეისბუქს“ და „ინსტაგრამს“ ანიჭებენ. ონლაინ მაღაზიის წარმომადგენელს თავად შეუძლია შექმნას ბმული და მომხმარებელს გაუზიაროს ელ-ფოსტით, ჩატის მეშვეობით ან მოკლე ტექსტური შეტყობინებით და მომენტალურად მიიღოს გადახდა.

ონლაინ გადახდა მომხმარებლისთვისაც ძალიან მარტივი და კომფორტულია, რადგან იგი თავად ირჩევს გადახდის სასურველ გზას: ბარათით, ქიუარით, ინტერნეტ და მობაილბანკით, ერთგული ქულებით, Apple Pay-თ ან განვადებით.

„თიბისის“ ბმულით გადახდის გააქტიურებით, ბიზნესი არა მხოლოდ იღებს გადახდას მარტივად, არამედ შესაძლებლობა ეძლევა სრულფასოვნად მართოს ონლაინ შეკვეთები, სპეციალური სამართავი სივრცის მეშვეობით. ამ სივრციდან ბიზნესის წარმომადგენელს შეუძლია გადახდის ბმულის გენერირება, პროდუქციის კალათის დამატება და რედაქტირება და ტრანზაქციების ამონაწერის ნახვა“, - ნათქვამია გავრცელებულ ინფორმაციაში.

გიორგი გობრონიძე - სამხრეთ კავკასიის რეგიონში რუსულ-ირანული ღერძის შესუსტება, შესაძლოა, გახდეს აზერბაიჯანულ-თურქული ღერძის გაძლიერების კატალიზატორი
ქართული პრესის მიმოხილვა 07.07.2025
ზურაბ ჩხაიძე განცხადებას ავრცელებს