„საქართველოს ბანკი” მცირე ბიზნესს მხარდასაჭერად CashBack-ს სთავაზობს

„საქართველოს ბანკი“ მცირე და საშუალო ბიზნესის გაძლიერებისთვის მათზე მორგებული ახალი შესაძლებლობების შექმნას განაგრძობს. ამჯერად ბანკმა ბიზნეს მომხმარებელს ქეშბექი შესთავაზა.

„საქართველოს ბანკის“ ინფორმაციით, მომხმარებელი, რომელიც ონლაინ გახსნის ანგარიშს https://bit.ly/39xB4Od-დან, რეგისტრაციის დღიდან, პირველი ორი თვის განმავლობაში, Mastercard ბიზნეს ბარათით (იქნება ეს პლასტიკური თუ ციფრული) ეროვნულ ვალუტაში შესრულებულ ტრანზაქციებზე Cashback-ის სახით მიიღებს გადახდილი თანხის 20%-ს, მაქსიმუმ 400 ლარს, თითოეულ თვეზე.

მათივე ცნობით, თითოეული თვის Cashback-ი იმ პლასტიკურ ან ციფრულ ბიზნესბარათზე ჩაირიცხება რომელსაც მომხმარებელი ონლაინანგარიშის გახსნის პროცესში მიუთითებს. თანხა შესაბამისი საანგარიშო თვის დასრულებიდან 7 სამუშაო დღის განმავლობაში აისახება. შეთავაზება უკვე ძალაშია და ის 2022 წლის 30 ნოემბრის ჩათვლით გაგრძელდება. Cashback-ით სარგებლობისთვის საჭიროა: ბიზნესმა ვებგვერდებიდან https://bit.ly/39xB4Od დისტანციურად გახსნას ანგარიში; რეგისტრაციის პროცესში შეუკვეთოს Mastercard ბიზნეს ბარათი (ფიზიკური/ციფრული) Mastercard ბიზნეს ბარათით შეასრულოს ნებისმიერი მოცულობის გადახდები ეროვნულ ვალუტაში.

„ჩვენ აქტიურ რეჟიმში ვაგრძელებთ მცირე და საშუალო ბიზნესის მხარდაჭერას და ამ მიზნით მათთვის ახალი შეთავაზებების გაკეთებას. ამჯერად კი ბიზნესს ვაძლევთ შესაძლებლობას, ანგარიშის ონლაინ გახსნის შემთხვევაში, მისთვის სასურველ ბიზნესბარათზე დაიბრუნოს თვის განმავლობაში გახარჯული თანხის 20%. გამოთავისუფლებული თანხა კი კვლავ საკუთარ ბიზნესს მოახმაროს. ჩვენ მუდმივად ვსწავლობთ ბიზნესის საჭიროებებს, რათა ახალი შეთავაზებებით, გაუმჯობესებული პროცესებითა თუ სერვისებით, მათ მაქსიმალური კომფორტი შევუქმნათ“, - განაცხადა საქართველოს ბანკის მცირე და საშუალო ბიზნესის მიმართულების ხელმძღვანელმა, ზურაბ მასურაშვილმა.

Cashback-ის შესახებ მეტი ინფორმაცია ხელმისაწვდომია შემდეგ ბმულზე: https://bit.ly/3b7xKd7

ლევან დოლიძე - იმ ნაბიჯებზე ფოკუსირების ნაცვლად, რამაც უკვე შემდგომი პროგრესი უნდა მოგვიტანოს, ჩვენ თავად ვქმნით ახალ ბარიერებს ევროკავშირისკენ მიმავალ გზაზე
ემილ ავდალიანი - ამიერიდან ირანი და ისრაელი მეტოქეობის განსხვავებულ ეტაპზე გადავიდნენ
ქართული პრესის მიმოხილვა 15.04.2024
ალიანს ჰაილაინი, როგორც სრულყოფილი საინვესტიციო პროდუქტი
ბოლო დროის ყველაზე პოპულარული B2B პროექტი - ONFAYA, Golden Tulip Design Tbilisi-ში
სუპერმარკეტების ქსელმა „ლიბრე“ განახლებული ფილიალი გახსნა
წინანდლის მამულში საგაზაფხულო სეზონი კულტურული ღონისძიებებით გაიხსნა