ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა  და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად“ პროექტის ფარგლებში. აღნიშნულთან დაკავშირებით ინფორმაციას ქუთაისის მერია ავრცელებს.

ქუთაისის მერის, იოსებ ხახალეიშვილის განცხადებით, ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ქუთაისის პოპულარიზაციას ხელს შეუწყობს, მერიის მხარდაჭერა ექნება.

„ტურიზმის მხარდაჭერა ჩვენი ერთ-ერთი პრიორიტეტია, რადგან კარგად გვესმის, როგორი მნიშვნელოვანია ქუთაისის განვითარებისთვის ქალაქის ცნობადობის ამაღლება მსოფლიო ტურისტულ სივრცეში. სწორედ, ამ მიზნით დავუჭირეთ მხარი საერთაშორისო პროექტს „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად."

ჩვენი სტუმრების მიერ სხვადასხვა პლატფორმებზე გამოქვეყნებული ყველა ამბავი, ისტორია, ფოტო, თუ ვიდეო კადრი ქუთაისიდან, სტიმული გახდება მრავალი ტურისტული კომპანიისა, თუ ცალკეული ვიზიტორისთვის, რომ დანიშნულების ადგილად რაც შეიძლება ხშირად მიუთითონ ქუთაისი.

ასეთივე მხარდაჭერა ექნება ჩვენგან ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ხელს შეუწყობს ქუთაისის პოპულარიზაციას სხვადასხვა მიმართულებით",- განაცხადა იოსებ ხახალეიშვილმა.

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა  და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად“ პროექტის ფარგლებში. აღნიშნულთან დაკავშირებით ინფორმაციას ქუთაისის მერია ავრცელებს.

ქუთაისის მერის, იოსებ ხახალეიშვილის განცხადებით, ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ქუთაისის პოპულარიზაციას ხელს შეუწყობს, მერიის მხარდაჭერა ექნება.

„ტურიზმის მხარდაჭერა ჩვენი ერთ-ერთი პრიორიტეტია, რადგან კარგად გვესმის, როგორი მნიშვნელოვანია ქუთაისის განვითარებისთვის ქალაქის ცნობადობის ამაღლება მსოფლიო ტურისტულ სივრცეში. სწორედ, ამ მიზნით დავუჭირეთ მხარი საერთაშორისო პროექტს „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად."

ჩვენი სტუმრების მიერ სხვადასხვა პლატფორმებზე გამოქვეყნებული ყველა ამბავი, ისტორია, ფოტო, თუ ვიდეო კადრი ქუთაისიდან, სტიმული გახდება მრავალი ტურისტული კომპანიისა, თუ ცალკეული ვიზიტორისთვის, რომ დანიშნულების ადგილად რაც შეიძლება ხშირად მიუთითონ ქუთაისი.

ასეთივე მხარდაჭერა ექნება ჩვენგან ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ხელს შეუწყობს ქუთაისის პოპულარიზაციას სხვადასხვა მიმართულებით",- განაცხადა იოსებ ხახალეიშვილმა.

კახა გოგოლაშვილი - ხელისუფლების მხრიდან საქმე გვაქვს ავტორიტარიზმის კონსოლიდაციასთან, მცდელობასთან, რომ ქვეყანაში დემოკრატია საბოლოოდ დასრულდეს და მოხდეს საქართველოს აზერბაიჯანიზაცია
ქართული პრესის მიმოხილვა 05.06.2025
Samsung Bespoke AI - ინოვაციური ტექნოლოგიებით აღჭურვილი მაცივარი
STEAM Challenge Georgia - ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ
ისტორიის გაცოცხლება - „კარფური“ უნიკალურ პროექტს ახორციელებს
კომპანია PSP ევროკავშირი-საქართველოს ბიზნეს საბჭოს (EUGBC) წევრი გახდა
სილქნეტი: „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდმა“ წლის დასაწყისიდან 48 ბენეფიციარს დახმარება გაუწია
„ვისოლ ჯგუფმა“ ერთ დღეში თბილისში 4 ამერიკული რესტორანი გახსნა
„საქკაბელის“ ციფრული ტრანსფორმაცია: ERP სისტემის დანერგვა BDO Digital-თან ერთად