„თიბისის“ მხარდაჭერით, მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) ბიზნეს სამიტი ჩატარდა

საქართველოში პირველად, „თიბისის“ მხარდაჭერით, CX ბიზნეს სამიტი გაიმართა. ინფორმაციას „თიბისი“ ავრცელებს.

მათივე ცნობით, სამიტზე მომხმარებლის გამოცდილების მართვის განსხვავებული მიდგომები და წარმატების ისტორიები სხვადასხვა ინდუსტრიებში, ამ კუთხით გამორჩეულმა ქართულმა კომპანიებმა გააზიარეს.

„CX Business Summit-ზე მთავარი სპიკერი საერთაშორისო CX ექსპერტი, კონსულტანტი და არაერთი წიგნის ავტორი - Shaun Belding იყო. სამიტზე კომპანიების მენეჯმენტს და დამსწრე აუდიტორიას საშუალება ჰქონდათ, CX მართვის მიდგომები და სისტემები გაეცნოთ.

ღონისძიების ორგანიზატორი CX Hub-ია. კომპანიის მიზანია Customer Experience-ის (CX) სისტემური მართვის ჩამოყალიბებაში ბიზნესის პარტნიორი გახდეს და ბიზნესს ჯანსაღ ზრდასა და განვითარებაში დაეხმაროს. ეს კი საბოლოო ჯამში, დამატებითი სარგებლის მომტანი იქნება მომხმარებლისთვის კომპანიებთან ურთიერთობაში გამოცდილების გაუმჯობესების სახით,“ - აღნიშნულია გავრცელებულ ინფორმაციაში.

ვაჟა ბერიძე - ხელისუფლების საშინაო პოლიტიკის კურსის რეალიზაცია ავტორიტარული ტენდენციების გაძლიერებას გამოიწვევს, დროებით იქნება ეს თუ ხანგრძლივი ისტორიული პერიოდის განმავლობაში, ამას უახლოესი მომავალი გვიჩვენებს
ქართული პრესის მიმოხილვა 22.12.2025
Jacobs-სა და Carte Noire-ის შეძენისას მომხმარებელს ავთენტურობის გადამოწმება ცხელ ხაზზე შეუძლია
ტერაბანკის მხარდაჭერით სენაკის ტექნოპარკში კიბერუსაფართხოების ჰაკათონი ჩატარდა
ახალი პროფესია სამხედრო მოსამსახურეების მეუღლეებისთვის - „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდმა“ ქალთა გაძლიერების ექვსთვიანი პროგრამა დანერგა
„გორგია“ 2025 წლის საუკეთესო დამსაქმებლის ტიტულით დაჯილდოვდა
„არქის" საახალწლო გრანდიოზული დღესასწაული  მხოლოდ არქელებისთვის გრანდ ავენიუზე
საქართველოში MG (Morris Garages)-ის პირველი ოფიციალური შოურუმი გაიხსნა