„თიბისის“ მხარდაჭერით, მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) ბიზნეს სამიტი ჩატარდა

საქართველოში პირველად, „თიბისის“ მხარდაჭერით, CX ბიზნეს სამიტი გაიმართა. ინფორმაციას „თიბისი“ ავრცელებს.

მათივე ცნობით, სამიტზე მომხმარებლის გამოცდილების მართვის განსხვავებული მიდგომები და წარმატების ისტორიები სხვადასხვა ინდუსტრიებში, ამ კუთხით გამორჩეულმა ქართულმა კომპანიებმა გააზიარეს.

„CX Business Summit-ზე მთავარი სპიკერი საერთაშორისო CX ექსპერტი, კონსულტანტი და არაერთი წიგნის ავტორი - Shaun Belding იყო. სამიტზე კომპანიების მენეჯმენტს და დამსწრე აუდიტორიას საშუალება ჰქონდათ, CX მართვის მიდგომები და სისტემები გაეცნოთ.

ღონისძიების ორგანიზატორი CX Hub-ია. კომპანიის მიზანია Customer Experience-ის (CX) სისტემური მართვის ჩამოყალიბებაში ბიზნესის პარტნიორი გახდეს და ბიზნესს ჯანსაღ ზრდასა და განვითარებაში დაეხმაროს. ეს კი საბოლოო ჯამში, დამატებითი სარგებლის მომტანი იქნება მომხმარებლისთვის კომპანიებთან ურთიერთობაში გამოცდილების გაუმჯობესების სახით,“ - აღნიშნულია გავრცელებულ ინფორმაციაში.

რამაზ საყვარელიძე - თუ დღევანდელი ოპოზიცია არჩევნებში მონაწილეობას არ მიიღებს, გადაინაცვლებს სამზარეულოში, ქუჩაშიც კი მას მხარდამჭერი აღარ ეყოლება, რისი ტენდენციაც უკვე ჩანს
ავთანდილ წულაძე - ტრამპის პოლიტიკა ყველა მიმართულებით ჩიხშია შესული
ქართული პრესის მიმოხილვა 12.06.2025
„ხალიკ ბანკის“ მხარდაჭერით, ფოთის მულტიმოდალური ტერმინალი გაიხსნა
„სოფლის ნობათი“ - რძის გზა ფერმიდან მომხმარებლამდე და ხარისხზე დაფუძნებული ნდობის მოდელი
„აღმოაჩინე, დაზოგე, იზეიმე - კარფურის ლოიალობის პროგრამა „მაიქლაბი“ 6 წლისაა
„სტუდია 9“-ის მიერ დაპროექტებული „აგროჰაბის მულტიფუნქციური სივრცე სანაპიროზე“ Architizer A+Awards 2025-ის გამარჯვებულია
მონტაჟ ჯორჯიას ახალი საწყობი ავჭალაში - საბითუმო ფასები, 30 000-მდე დასახელების ელექტრო-სამონტაჟო პროდუქცია ერთ სივრცეში