გამოიძახე „კარფური“ Wolt-ით და მიიღე განსაკუთრებული პრიზების მოგების შანსი

გამოიძახე „კარფური“ Wolt-ით და მიიღე განსაკუთრებული პრიზების მოგების შანსი

„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.

მომხმარებელი, რომელიც კამპანიის პერიოდში (13 დეკემბრიდან 27 დეკემბრის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, „კარფურიდან“ „მოსულის“ ყველაზე მეტი თანხის პროდუქციას გამოძახებს, მიიღებს შანსს მოიგოს „Midea“-ს ბრენდის ტექნიკა: მტვერსასრუტი (1-2 ადგილი), ხორცსაკეპი (3-4 ადგილი), ხელის ბლენდერი (5-6 ადგილი), ტოსტერი (7-8 ადგილი) და მიქსერი (9-10 ადგილი).

შეგახსენებთ, რომ „მოსული“ ახალ, ჯანსაღ და მაღალი ხარისხის ხილ-ბოსტნეულის პროდუქციას სთავაზობს ექსკლუზიურად „კარფურის“ მომხმარებლებს. „მოსული“ ცდილობს ხელი შეუწყოს ადგილობრივ წარმოებას და ფერმერებს, რათა საკუთარი პროდუქცია განავითაროს და მისი რეალიზაცია ქართულ ბაზარზე მოახდინოს.

სწორედ აღნიშნული ბრენდის Wolt-ის აპლიკაციიდან გამოძახების შემთხვევაში, გამოვლინდებიან ტოპ 10 მომხმარებლები, რომლებიც „მოსულის“ პროდუქციის შეძენას აპლიაკაციაში განთავსებულ სპეციალური სექციიდან შეძლებენ.

კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.

(R)

გამოიძახე „კარფური“ Wolt-ით და მიიღე განსაკუთრებული პრიზების მოგების შანსი

„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.

მომხმარებელი, რომელიც კამპანიის პერიოდში (13 დეკემბრიდან 27 დეკემბრის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, „კარფურიდან“ „მოსულის“ ყველაზე მეტი თანხის პროდუქციას გამოძახებს, მიიღებს შანსს მოიგოს „Midea“-ს ბრენდის ტექნიკა: მტვერსასრუტი (1-2 ადგილი), ხორცსაკეპი (3-4 ადგილი), ხელის ბლენდერი (5-6 ადგილი), ტოსტერი (7-8 ადგილი) და მიქსერი (9-10 ადგილი).

შეგახსენებთ, რომ „მოსული“ ახალ, ჯანსაღ და მაღალი ხარისხის ხილ-ბოსტნეულის პროდუქციას სთავაზობს ექსკლუზიურად „კარფურის“ მომხმარებლებს. „მოსული“ ცდილობს ხელი შეუწყოს ადგილობრივ წარმოებას და ფერმერებს, რათა საკუთარი პროდუქცია განავითაროს და მისი რეალიზაცია ქართულ ბაზარზე მოახდინოს.

სწორედ აღნიშნული ბრენდის Wolt-ის აპლიკაციიდან გამოძახების შემთხვევაში, გამოვლინდებიან ტოპ 10 მომხმარებლები, რომლებიც „მოსულის“ პროდუქციის შეძენას აპლიაკაციაში განთავსებულ სპეციალური სექციიდან შეძლებენ.

კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.

(R)

რამაზ საყვარელიძე - თუ დღევანდელი ოპოზიცია არჩევნებში მონაწილეობას არ მიიღებს, გადაინაცვლებს სამზარეულოში, ქუჩაშიც კი მას მხარდამჭერი აღარ ეყოლება, რისი ტენდენციაც უკვე ჩანს
ავთანდილ წულაძე - ტრამპის პოლიტიკა ყველა მიმართულებით ჩიხშია შესული
ქართული პრესის მიმოხილვა 12.06.2025
„ხალიკ ბანკის“ მხარდაჭერით, ფოთის მულტიმოდალური ტერმინალი გაიხსნა
„სოფლის ნობათი“ - რძის გზა ფერმიდან მომხმარებლამდე და ხარისხზე დაფუძნებული ნდობის მოდელი
„აღმოაჩინე, დაზოგე, იზეიმე - კარფურის ლოიალობის პროგრამა „მაიქლაბი“ 6 წლისაა
„სტუდია 9“-ის მიერ დაპროექტებული „აგროჰაბის მულტიფუნქციური სივრცე სანაპიროზე“ Architizer A+Awards 2025-ის გამარჯვებულია
მონტაჟ ჯორჯიას ახალი საწყობი ავჭალაში - საბითუმო ფასები, 30 000-მდე დასახელების ელექტრო-სამონტაჟო პროდუქცია ერთ სივრცეში