„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.
მომხმარებელი, რომელიც კამპანიის პერიოდში (13 დეკემბრიდან 27 დეკემბრის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, „კარფურიდან“ „მოსულის“ ყველაზე მეტი თანხის პროდუქციას გამოძახებს, მიიღებს შანსს მოიგოს „Midea“-ს ბრენდის ტექნიკა: მტვერსასრუტი (1-2 ადგილი), ხორცსაკეპი (3-4 ადგილი), ხელის ბლენდერი (5-6 ადგილი), ტოსტერი (7-8 ადგილი) და მიქსერი (9-10 ადგილი).
შეგახსენებთ, რომ „მოსული“ ახალ, ჯანსაღ და მაღალი ხარისხის ხილ-ბოსტნეულის პროდუქციას სთავაზობს ექსკლუზიურად „კარფურის“ მომხმარებლებს. „მოსული“ ცდილობს ხელი შეუწყოს ადგილობრივ წარმოებას და ფერმერებს, რათა საკუთარი პროდუქცია განავითაროს და მისი რეალიზაცია ქართულ ბაზარზე მოახდინოს.
სწორედ აღნიშნული ბრენდის Wolt-ის აპლიკაციიდან გამოძახების შემთხვევაში, გამოვლინდებიან ტოპ 10 მომხმარებლები, რომლებიც „მოსულის“ პროდუქციის შეძენას აპლიაკაციაში განთავსებულ სპეციალური სექციიდან შეძლებენ.
კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.
(R)