საქართველოს პრეზიდენტი, ცესკოს თავმჯდომარეს, ცენტრალური საარჩევნო კომისიის და არასამთავრობო ორგანიზაციებისა წარმომადგენლებს ხვდება

საქართველოს პრეზიდენტი, სალომე ზურაბიშვილი ცესკოს თავმჯდომარეს გიორგი კალანდარიშვილს, ცენტრალური საარჩევნო კომისიის და არასამთავრობო ორგანიზაციებისა წარმომადგენლებს ხვდება.

პრეზიდენტი ორბელიანების სასახლეში მოწვეულ სტუმრებს საზღვარგარეთ მყოფი ქართული დიასპორისთვის 2024 წლის არჩევნებში ხმის მიცემის შესაძლებლობის შესახებ ესაუბრება.

როგორც სალომე ზურაბიშვილმა შეხვედრის დაწყებისას აღნიშნა, ამ საკითხთან მიმართებით დიასპორის ზოგ წარმომადგენლებთან „სკაიპით“ შედგა საუბარი და ამგვარი საუბრები გაგრძელდება, თუმცა ხარვეზია ის, რომ ამგვარ შეხვედრებში საქართველოს საგარეო საქმეთა სამინისტრო არ მონაწილეობს.

„პირველი და ძალიან მნიშვნელოვანი ხარვეზი არის ის, რომ საგარეო საქმეთა სამინისტრო ამ შეხვედრებში არ მონაწილეობს, უარს ამბობს და პასუხისმგებლობას იხსნის, რაც საკმაოდ გაუგებარია, რადგანაც მთელის ეს პროცესი ძალიან დაკავშირებულია საგარეო მუშაობასთან. პირველ რიგში, საკონსულოებში ტარდება საკონსულო რეგისტრაცია, რომელიც არის წინა პირობა იმისა, რომ უბნის გახსნისთვის მოთხოვნა იყოს.საკონსულოებიდან საგარეოში უნდა გადაეცეს ინფორმაცია ამ უბნების გახსნის შესახებ და შემდგომ საგარეომ უნდა გადმოსცეს ცესკოს. ეს არის პირველო ერთი ეტაპი”, - განაცხადა სალომე ზურაბიშვილმა.

როგორც მან აღნიშნა, ასევე საგარეო საქმეთა სამინისტრო არის პასუხისმგებელი ჩატარდეს საარჩევნო და სარეგისტრაციო კამპანია, კამპანიის შესახებ ინფორმაცია უნდა განთავსდეს საელჩოების ვებ-გვერდებზე.

თუმცა ზურაბიშვილის თქმით, ამ კუთხით, ჯერ კიდევ არაფერია გაკეთებული.

დავით ზურაბიშვილი - საშინაო პოლიტიკაში „ქართული ოცნებისა“ და ოპოზიციის მთავარი პრობლემაა რეალობის არაადეკვატურად აღქმა და რა უნდა გაკეთდეს ამ რეალობის შესაბამისად
ქართული პრესის მიმოხილვა 18.12.2025
თანამშრომელთა განვითარება: ხარჯი თუ ყველაზე ჭკვიანური ინვესტიცია?
რა დახვდებათ ე.წ წითელ ბაღში გახსნილ საახალწლო სოფელში თბილისის მცხოვრებლებს 31 დეკემბრის ჩათვლით „თეთრი კვადრატისგან“
წიგნის „ტრისტან სიხარულიძე – გურული სიმღერის დიდოსტატი“ პრეზენტაცია გაიმართა
მძლავრი რეგიონული ინტეგრაცია BDO CCA: ერთი ფირმა ხუთ ქვეყანაში
SWOOP.GE განახლდა - ახალი სტრატეგიული მიზნები და ბრენდის კონცეფცია
„სილქნეტმა“ „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდის“ 2025 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა