გია ჯაფარიძე - არჩევნებისთვის „ოცნებას“ დაპირებები არა აქვს, ის დაპირებებს მხოლოდ მოსკოვს აძლევს, პარტია და მისი კლანი ფასების მაფიით მდიდრდება, ხალხი კი იტანჯება მაღალი ფასებითა და დაბალი შემოსავლებით

საპარლამენტო არჩევნებისთვის „ოცნებას“ დაპირებები არა აქვს, ის დაპირებებს მხოლოდ მოსკოვს აძლევს, პარტია და მისი კლანი ფასების მაფიით მდიდრდება, ხალხი კი იტანჯება მაღალი ფასებითა და დაბალი შემოსავლებით, - ამის შესახებ „ერთიანობა-ნაციონალური მოძრაობის” ლიდერმა, გია ჯაფარიძემ განაცხადა.

მისი თქმით, ეს ყველაფერი 26 ოქტომბრის არჩევნების შედეგად უნდა შეიცვალოს.

„თქვენ გახსოვთ, რას ჰპირდებოდა „ქართული ოცნება“ საქართველოს მოქალაქეებს: უმუშევრობის დაძლევას, მაღალ ანაზღაურებას, დაბალ ფასებს, ამ საპარლამენტო არჩევნებისთვის „ქართულ ოცნებას“ დაპირებები არა აქვს, ის დაპირებებს აძლევს მხოლოდ მოსკოვს. ის იხდის ბოდიშს, გვთხოვს, რომ ბოდიში მოვუხადოთ დამპყრობელს, ის ამზადებს ნიადაგს აფხაზეთის საერთაშორისო დამოუკიდებლობის აღიარებისთვის.

ამ დროს საქართველოს მოქალაქეები იტანჯებიან მაღალი ფასებით, დაბალი შემოსავლით, სიღატაკით, უმუშევრობით. პენსიონერს არჩევანი აქვს, იყიდოს წამალი თუ იყიდოს საკვები, სხვა რამეზე მას პენსია არ ჰყოფნის. მშობელს არჩევანი აქვს შვილს უყიდოს საკვები თუ უყიდოს სახელმძღვანელოები. ამ ყველაფრის მიზეზი არის ის მონოპოლიები, ოლიგოპოლიები, კორუფციული სქემები და ის ფასების მაფია, რომელიც საქართველოში ქართულმა ოცნებამ შექმნა. ამ კორუფციული სქემებით, ფასების მაფიით საქართველოს მოქალაქეების ძარცვის ხარჯზე მდიდრდებიან მხოლოდ „ქართული ოცნება“ და მისი მაღალჩინოსნები, „ქართული ოცნების“ კლანი.

26 ოქტომბერს ჩვენ ყველანი უნდა მივიდეთ არჩევნებზე და დავასრულოთ ეს ფასების მაფია, შევცვალოთ ეს ხელისუფლება, გავზარდოთ შემოსავლები და დავწიოთ ფასები“, - განაცხადა გია ჯაფარიძემ.

მირიან მირიანაშვილი - აშშ-ს ხელისუფლება საქართველოს ხელისუფლებასთან შევიდა სერიოზულ დაპირისპირებაში და მისი შედეგი არ იქნება ისეთი მარტივი და ტრივიალური, როგორიც არჩევნებამდე  ივანიშვილს  ეგონა
კახა გოგოლაშვილი - ევროკომისიის გაფართოების ანგარიშით საქართველოს არანაირი შანსი არ აქვს ევროკავშირში გაწევრიანებაზე მოლაპარაკებები დაიწყოს
ქართული პრესის მიმოხილვა 31.10.2024
თიბისის და Atlassian-ის პარტნიორობა გრძელდება: როგორ იყენებს თიბისი ტექნოლოგიურ სიახლეებს პროცესების გაუმჯობესებისა და გამარტივებისთვის
თიბისის კამპანია: სარეკლამო ბანერების ახალი სიცოცხლე გრძელდება
„კარფურის“ ბრენდ ფესტივალი უკვე დაიწყო - ისარგებლე 50%-მდე ფასდაკლებით 50 ბრენდზე და არ გამოტოვო ათასობით პრიზის მოგების შანსი
„ბორჯომი“ Zenith Global Water Drinks Awards 2024-ის გამარჯვებულია - „ბორჯომის“ ქილის ახალი შეფუთვა საუკეთესო დიზაინად დასახელდა
ღვთისმშობლის წილხვედრი საქართველოს ხატის ასლი და მამა გაბრიელის წმინდა ნაწილები იტალიაში - დაგეგმილია ემიგრანტებთან შეხვედრა და ღვთისმსახურება
სამზარეულოს ტექნიკა: ფუნქციურობა და დიზაინი ერთ სივრცეში