საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს ლონდონის ტურისტულ გამოფენაზე WTM London 2024 ეცნობიან

საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს ლონდონის ტურისტულ გამოფენაზე WTM London 2024 ეცნობიან

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია დიდ ბრიტანეთში, მსოფლიოში ერთ-ერთ უდიდეს ტურისტულ გამოფენაზე სპეციალური სტენდით წარსდგა. ამის შესახებ ინფორმაციას ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ავრცელებს.

მათი ცნობით, WTM London 2024-ზე ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად ტურიზმის სექტორიდან 21 კომპანია მონაწილეობს. საერთაშორისო გამოფენაზე აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი, აეროპორტების გაერთიანება, ასევე სამეგრელოს დანიშნულების ადგილის მართვის ორგანიზაციაა წარდგენილი.

ლონდონის ტურისტული გამოფენის ფარგლებში, საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე შეხვედრებს მართავს მსოფლიოს წამყვანი მედიასაშუალების, დაჯავშნის უმსხვილესი პლატფორმებისა და ავიაკომპანიების წარმომადგენლებთან, მათ შორისაა: Trip Adviser, Bloomberg, National Geographic Traveller, Expedia, British Airways, Easy Jet, Euronews Skyup, Skyscanner, Wanderlust და სხვ.

მათივე ინფორმაციით, შეხვედრებზე საქართველოში მარკეტინგული და მედია კამპანიების ჩატარება, პრესტურის ორგანიზება და ტურისტული პროდუქტების პოპულარიზაცია განიხილება.

„WTM სტრატეგიულად ძალიან მნიშვნელოვანი გამოფენაა ჩვენი ქვეყნისთვის. ჩვენ ვიმყოფებით ლონდონში 20-ზე მეტ ქართულ მსხვილ ტურისტულ კომპანიასთან ერთად, რომელიც ამყარებს პირად კონტაქტებს, ბიზნეს ურთიერთობებს იმისთვის, რომ ერთობლივად საქართველოში ბევრად მეტი ტურისტი ჩამოვიყვანოთ. სამი დღის განმავლობაში დაგეგმილი გვაქვს ძალიან მაღალი რანგის შეხვედრები ავიაკომპანიებთან, მსხვილ ტურისტულ კომპანიებთან, მარკეტინგულ და მედია პლატფორმებთან, რომ საქართველოს პოზიციონირება მოვახერხოთ. გვაქვს შეხვედრები BBC- თან, Bloomberg-თან, სხვადასხვა ტიპის მედია პლატფორმებთან, მსხვილ ტურისტულ კომპანიებთან, ბრიტანეთის ავიახაზებთან- EasyJet მარკეტინგული კამპანიების განსახორციელებლად“,- განაცხადა მაია ომიაძემ.

მათი ცნობით, გამოფენის ფარგლებში კერძო სექტორის წარმომადგენლებს საშუალება აქვთ B2B ფორმატში გამართონ შეხვედრები როგორც ბრიტანულ, ისე ევროპულ კომპანიებთან თანამშრომლობის გაღრმავების მიზნით.

WTM London 2024-ზე, საქართველოს სტენდთან, დამთვალიერებლებს საშუალება აქვთ გაეცნონ ქვეყნის ტურისტულ მიმართულებასა და ტურისტულ პროდუქტებს.

WTM London 2024-ზე, 180-ზე მეტი ქვეყნიდან დაახლოებით 4 ათასი ტურისტული კომპანია და ორგანიზაციაა წარდგენილი, გამოფენის ვიზიტორთა რაოდენობა 40 ათასია.

30.06.2025 / 09:10
საქართველოს ტურისტულ პოტენციალს ლონდონის ტურისტულ გამოფენაზე WTM London 2024 ეცნობიან

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია დიდ ბრიტანეთში, მსოფლიოში ერთ-ერთ უდიდეს ტურისტულ გამოფენაზე სპეციალური სტენდით წარსდგა. ამის შესახებ ინფორმაციას ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ავრცელებს.

მათი ცნობით, WTM London 2024-ზე ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად ტურიზმის სექტორიდან 21 კომპანია მონაწილეობს. საერთაშორისო გამოფენაზე აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი, აეროპორტების გაერთიანება, ასევე სამეგრელოს დანიშნულების ადგილის მართვის ორგანიზაციაა წარდგენილი.

ლონდონის ტურისტული გამოფენის ფარგლებში, საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე შეხვედრებს მართავს მსოფლიოს წამყვანი მედიასაშუალების, დაჯავშნის უმსხვილესი პლატფორმებისა და ავიაკომპანიების წარმომადგენლებთან, მათ შორისაა: Trip Adviser, Bloomberg, National Geographic Traveller, Expedia, British Airways, Easy Jet, Euronews Skyup, Skyscanner, Wanderlust და სხვ.

მათივე ინფორმაციით, შეხვედრებზე საქართველოში მარკეტინგული და მედია კამპანიების ჩატარება, პრესტურის ორგანიზება და ტურისტული პროდუქტების პოპულარიზაცია განიხილება.

„WTM სტრატეგიულად ძალიან მნიშვნელოვანი გამოფენაა ჩვენი ქვეყნისთვის. ჩვენ ვიმყოფებით ლონდონში 20-ზე მეტ ქართულ მსხვილ ტურისტულ კომპანიასთან ერთად, რომელიც ამყარებს პირად კონტაქტებს, ბიზნეს ურთიერთობებს იმისთვის, რომ ერთობლივად საქართველოში ბევრად მეტი ტურისტი ჩამოვიყვანოთ. სამი დღის განმავლობაში დაგეგმილი გვაქვს ძალიან მაღალი რანგის შეხვედრები ავიაკომპანიებთან, მსხვილ ტურისტულ კომპანიებთან, მარკეტინგულ და მედია პლატფორმებთან, რომ საქართველოს პოზიციონირება მოვახერხოთ. გვაქვს შეხვედრები BBC- თან, Bloomberg-თან, სხვადასხვა ტიპის მედია პლატფორმებთან, მსხვილ ტურისტულ კომპანიებთან, ბრიტანეთის ავიახაზებთან- EasyJet მარკეტინგული კამპანიების განსახორციელებლად“,- განაცხადა მაია ომიაძემ.

მათი ცნობით, გამოფენის ფარგლებში კერძო სექტორის წარმომადგენლებს საშუალება აქვთ B2B ფორმატში გამართონ შეხვედრები როგორც ბრიტანულ, ისე ევროპულ კომპანიებთან თანამშრომლობის გაღრმავების მიზნით.

WTM London 2024-ზე, საქართველოს სტენდთან, დამთვალიერებლებს საშუალება აქვთ გაეცნონ ქვეყნის ტურისტულ მიმართულებასა და ტურისტულ პროდუქტებს.

WTM London 2024-ზე, 180-ზე მეტი ქვეყნიდან დაახლოებით 4 ათასი ტურისტული კომპანია და ორგანიზაციაა წარდგენილი, გამოფენის ვიზიტორთა რაოდენობა 40 ათასია.

ფიქრეტ სადიხოვი - აზერბაიჯანსა და რუსეთს შორის ურთიერთობების პერსპექტივა ბევრად იქნება იმაზე დამოკიდებული, თუ როგორ შეაფასებს დღეს არსებულ დაძაბულ ვითარებას რუსეთის ხელმძღვანელობა
ქართული პრესის მიმოხილვა 30.06.2025
გიორგი მელაშვილი - არჩევნებში მონაწილეობა-არმონაწილეობის მიდგომას აქვს პლუსები და მინუსები - მაგრამ ორივე შესაძლებლობა განწირულია, თუ ვერ მოხერხდება ოპოზიციაში ერთიან პოზიციაზე შეჯერება
ევროპის უმაღლესი განათლების კვირეულის ფარგლებში საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია: „განათლება - კეთილდღეობის კატალიზატორი“ აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტში გაიმართა
სპეციალური შეთავაზება - Hyundai Santa Fe 15 000-ლარიანი ფასდაკლებით
5 ივლისს დიდი ფასდაკლების დღე „არქი ჰორაიზონის“ პრემიუმ კომპლექსის ბინებზე
ახალი სტანდარტი სამშენებლო ინდუსტრიაში - LSG Solutions-მა პარტნიორებს თანამშრომლობის ინოვაციური მოდელი Delivery Partner წარუდგინა
უყურე Setanta Sports ულიმიტოდ „სილქნეტის“ ქსელში