გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტში მოსწავლეებისთვის პროექტი - „ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში“ განხორციელდა

გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტში მოსწავლეებისთვის პროექტი - „ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში“ განხორციელდა

საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების გაძლიერების პროგრამის ფარგლებში, გრიგოლ რობაქიძის უნივერსიტეტის ხელოვნური ინტელექტის ლაბორატორიაში მოსწავლეებისთვის განხორციელდა ტრენინგი „ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში“, რომელიც 10 დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა.

ამის შესახებ ინფორმაციას გრიგოლ რობაქიძის უნივერსიტეტი ავრცელებს.

მათივე ცნობით, უნივერსიტეტის პარტნიორი: „აია ჯესის“, მე-10, 23-ე, 98-ე, 142-ე, 159-ე, 138-ე, 166-ე, 221-ე სკოლების 200-ამდე მოსწავლე დირექტორებთან/ პედაგოგებთან ერთად მონაწილეობდნენ ტრენინგში, რომელსაც ლაბორატორიის ხელმძღვანელი, პროფესორი - ხოსე რომერო უძღვებოდა.

„ტრენინგზე, რომელიც ინგლისურ ენაზე მიმდინარეობდა, განიხილეს: რა არის ხელოვნური ინტელექტი; ხელოვნური ინტელექტის შექმნის ისტორია; როგორ შეიძლება AI-ს სწორად გამოყენება; ხელოვნური ინტელექტის როლი განათლებაში; ხელოვნური ინტელექტის განვითარების ფაზები (AI მომავალში).

მოსწავლეებმა თავადაც შეასრულეს პროფესორის პრაქტიკული დავალებები.

ხელოვნური ინტელექტის ლაბორატორია გრუნი-ში 2025 წლის მარტში დაარსდა და მიზნად ისახავს ხელოვნური ინტელექტის სწავლებასა და სასწავლო და კვლევის პროცესში მის გამოყენებას“,- ნათქვამია ინფორმაციაში.

გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტში მოსწავლეებისთვის პროექტი - „ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში“ განხორციელდა

საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების გაძლიერების პროგრამის ფარგლებში, გრიგოლ რობაქიძის უნივერსიტეტის ხელოვნური ინტელექტის ლაბორატორიაში მოსწავლეებისთვის განხორციელდა ტრენინგი „ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში“, რომელიც 10 დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა.

ამის შესახებ ინფორმაციას გრიგოლ რობაქიძის უნივერსიტეტი ავრცელებს.

მათივე ცნობით, უნივერსიტეტის პარტნიორი: „აია ჯესის“, მე-10, 23-ე, 98-ე, 142-ე, 159-ე, 138-ე, 166-ე, 221-ე სკოლების 200-ამდე მოსწავლე დირექტორებთან/ პედაგოგებთან ერთად მონაწილეობდნენ ტრენინგში, რომელსაც ლაბორატორიის ხელმძღვანელი, პროფესორი - ხოსე რომერო უძღვებოდა.

„ტრენინგზე, რომელიც ინგლისურ ენაზე მიმდინარეობდა, განიხილეს: რა არის ხელოვნური ინტელექტი; ხელოვნური ინტელექტის შექმნის ისტორია; როგორ შეიძლება AI-ს სწორად გამოყენება; ხელოვნური ინტელექტის როლი განათლებაში; ხელოვნური ინტელექტის განვითარების ფაზები (AI მომავალში).

მოსწავლეებმა თავადაც შეასრულეს პროფესორის პრაქტიკული დავალებები.

ხელოვნური ინტელექტის ლაბორატორია გრუნი-ში 2025 წლის მარტში დაარსდა და მიზნად ისახავს ხელოვნური ინტელექტის სწავლებასა და სასწავლო და კვლევის პროცესში მის გამოყენებას“,- ნათქვამია ინფორმაციაში.

ოლექსი რეზნიკოვი - რუსეთი სინამდვილეში ქაღალდის ვეფხვია
ქართული პრესის მიმოხილვა 05.06.2025
კახა გოგოლაშვილი - ხელისუფლების მხრიდან საქმე გვაქვს ავტორიტარიზმის კონსოლიდაციასთან, მცდელობასთან, რომ ქვეყანაში დემოკრატია საბოლოოდ დასრულდეს და მოხდეს საქართველოს აზერბაიჯანიზაცია
„ვისოლის“ გათამაშებაში მეორე წყვილი ავტომობილი BMW X1 თბილისში მოიგეს
Heineken და „ზედაზენი“ - ახალი სტრატეგიული თანამშრომლობა საქართველოს ბაზარზე
Samsung Bespoke AI - ინოვაციური ტექნოლოგიებით აღჭურვილი მაცივარი
STEAM Challenge Georgia - ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ
ისტორიის გაცოცხლება - „კარფური“ უნიკალურ პროექტს ახორციელებს