ნატო ჩხეიძე - სამი თვის განმავლობაში „ომეგა ჯგუფი“ ითხოვდა აქციზურ მარკებს, თუმცა არ აძლევდნენ, მოგვიანებით კი სასწრაფოდ გაიცა 4 მლნ აქციზური მარკა

სამი თვის განმავლობაში „ომეგა ჯგუფი“ ითხოვდა აქციზურ მარკებს, თუმცა არ აძლევდნენ, მოგვიანებით კი მოხდა ის, რომ სასწრაფოდ გაიცა 4 მილიონი აქციზური მარკა, - ამის შესახებ „პალიტრანიუსის“ გადაცემაში „360 გრადუსი“ დეპუტატმა ნატო ჩხეიძემ განაცხადა.

ნატო ჩხეიძის თქმით, „ომეგა ჯგუფზე“ აქციზური მარკების გაცემა ძალიან სასწრაფოდ მოხდა, რაც მისთვისაც გასაკვირია.

„სამი თვის განმავლობაში „ომეგა ჯგუფი“ ითხოვდა აქციზურ მარკებს და ეს აქციზური მარკები არანაირი მიზეზით, დათმობით, პირობებით არ ეძლეოდა. ყველანაირი შეთავაზება იყო რანაირად უნდა გაწერილიყო, როგორი რესტრუქტურიზაცია უნდა მომხდარიყო ამ 50 მილიონი ლარის, მაგრამ არაფერზე იყო თანხმობა. ერთ მშვენიერ დღეს მათ ბრძანეს, რომ დიახ, ჩვენ ამ აქციზურ მარკებს გავცემთ. როგორც ჩანს, ამის ქვეტექსტი იყო ის, რომ რაღაც გაიგეს, გაიაზრეს. ვერ გეტყვით მათ რა იფიქრეს და რა გაიგეს. შემიძლია გითხრათ რა მოხდა. სასწრაფოდ მოხდა ის, რომ 4 მილიონი აქციზური მარკა გაიცა. ამ პროცედურას, როგორც მე ვიცი, სჭირდება ნამდვილად დიდი დრო. წარმოიდგინეთ, რომ 16:30 საათზე ირიცხება თანხა და 18:00 საათამდე უკვე აქციზური მარკები გადის. თანხა არის 1 მილიონი“,- განაცხადა ჩხეიძემ.

იხილეთ ვიდეო: "მოხდა ის, რომ ძალიან სასწრაფოდ 4 მილიონი აქსციზური მარკა გაიცა" - ნატო ჩხეიძე

ბადრი ბელქანია -  აფხაზეთისა და ცხინვალის რეგიონების შესაძლო დაბრუნება ჩვენ მიერ ევრო-ატლანტიკური კურსის დათმობის ხარჯზე ის ხაფანგია, რომელშიც ჩვენს გაბმას მოსკოვი დიდი ხანია ცდილობს
ქართული პრესის მიმოხილვა 01.06.2023
გია ხუხაშვილი  - ხელისუფლება ქვეყნის საგარეო კურსთან მიმართებაში საბოტაჟის რეჟიმშია, ეს შეგნებულად კეთდება, სიბრიყვით თუ მენტალური პრობლემების გამო, ამას მნიშვნელობა აღარ აქვს, რადგან შედეგი კატასტროფულია
აკაკი მშვიდობაძე - 2023 წელს პროექტების დასრულების შედეგად დამატებით 200 ათასამდე ბენეფიციარი უწყვეტი წყალმომარაგებით ისარგებლებს
ეკონომიკური სანქციის რაობა: დაგროვილი მასალისა და პრაქტიკული დაკვირვების საფუძველზე
ავტობუსის ზოლში მოძრავი ახალი Taxi კატეგორია Bolt-ის აპლიკაციაში
„სპანჯბობი“ და „კუ ნინძა“ პატარებს მთაწმინდის პარკში, „დიჯიტალ ტვ“-ის სივრცეში ელოდებიან
Hilton Garden Inn Tbilisi Riverview თბილისში 2023 წლის ივლისში გაიხსნება
რომპეტროლი „BREATH Georgia“-სთან თანამშრომლობით კვლავ აგრძელებს სოციალური პასუხისმგებლობის კამპანიას
თუ ყველს ბაზარში ყიდულობთ, აუცილებლად წაიკითხეთ ეს სტატია
Gulf Store-ის მე-100 მაღაზია გაიხსნა
Tether საქართველოს ბაზარზე სტარტაპში CityPay.io ინვესტირებით შემოდის
„სანტე“ მომხმარებელს ახალ პროდუქტს სთავაზობს